Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare de echipamente informatice


Anunt de participare numarul 146120/28.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Mihai, Tel. +40 318602742, In atentia: Alexandru Mihai, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare de echipamente informatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului il constituie achizitionarea de echipamente informatice necesare implementarii optimea PNDR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1
1)Statii lucru (UC + monitor + ups) ? 390 buc
2)Laptop tip 1 ? 220 buc
3)Laptop tip 2 ? 50 buc
4)Scanner portabil ? 50 buc
5)UPS ? 735 buc
6)Switch-uri cu management ? 69 buc
7)Aparate foto ? 196 buc
8)Camere video ? 38 buc
9)Mentenanta servere ? 1
10)Servere nivel OJ ? 42 buc
11)Servere nivel Central ? 6
Lotul 2
1)Folie efractie - 1588
2)Tocatoare - 387
3)Interfoane - 52
4)Cablu retea - 15134
5)Mufe - 3619
6)Compresor curatare statii - 54
7)Detector gaze - 50
8)Detector pulbere - 509)Luxmetru -50
10)Telemetru cu laser - 5011)Camera foto profesionala ? 1 set
12)Camera video profesionala ? 1 set
13)Suport statii ? 3063
Lotul 3
1)Imprimante A3 - 53
2)Imprimante portabile - 127
3)Copiator - 9
4)Multifunctionale - 207
Valoarea estimata fara TVA: 14, 006, 338.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea estimata a contractului fara TVA: 119.156, 58 Lei L1, 45.858, 61 Lei L2, 115.111, 59 LeiL3.Conversia garantiei leu/valuta-curs de schimb BCE din 07.10.2013.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (150 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Garantia de participare se va depune in original si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de participare va fi Scrisoare de Garantie pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ? Formular nr. 18, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii Instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.In cazul formularii unei contestatiei impotriva procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile Art. 2781, lit. (c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va avea in vedere faptul ca ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.155, 78 lei Lotul 1, 6.072, 93 Lei Lotul 2, 8.135, 56 Lei Lotul 3rezultata in urma aplicarii prevederilor art.2781, lit.(a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: b)intre 420.000 lei si 4.200.000 lei inclusiv? 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;c)intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv? 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei.Ofertantul va avea posibilitatea de a constitui garantia de participare si prin virament bancar, in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei: Titular cont: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, Nr. cont: RO37TREZ7005005XXX000177, Deschis la: A.T.C.P.M.B. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului atribuit fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 18, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de Asistenta Tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.
2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).
4. Certificat pentru plata CAS (pentru statele unde este aplicabil).
Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/ lizibila semnata si stampilata cu apostila "conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:
1. Formularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
2. Formularul 5 ? Declaratie privind eligibilitatea;
3. Formularul6 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
4. Formularul 22 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
5. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor, sustinator tert) va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Functiile de decizie la nivelul Autoritatii Contractante sunt reprezentate de catre Dl. George Octavian TURTOI - Director General, Dl. David Eugen POPESCU ? Director General Adjunct Plati, Dl. Cristian IVANOIU ? Sef Serviciu Achizitii, Dl. Daniel IFRIM ? Director Directia Informatizare, Dl. Iulian BOBE ? Director Directia Asistenta Tehnica si Leader, Dl. Alexandru MIHAI ? expert Directia Asistenta Tehnica si Leader, Serviciul Asistenta Tehnica. 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.(Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul :
LOTUL 1 - 1.000.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012).
LOTUL 2 ? 500.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012).
LOTUL 3 - 1.000.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valorile vor fi exprimate atat in euro cat si in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv: ANUL CURS EURO/LEI2010 - 4, 21222011 ? 4.23912012 ? 4.4593Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 7 ? Informatii generale.Se vor atasa copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 ?i 2012 vizate si inregistrate de organele competente.Toate certificatele/ documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie conforma cu originalul.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunere a ofertei, activita?i privind livrarea, instalarea si punerea in functiune a echipamentelor IT, la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putin echivalentul: LOTUL 1 - 1.000.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012).
LOTUL 2 ? 500.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012).
LOTUL 3 - 1.000.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012).(se va lua in considerare cursul de schimb mentionat la punctul III.2.2).
2. Ofertantul va depune certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in
acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
1. Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa completeze: - Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani-Formular nr. 9 ? Fi?a de experien?a similaraPentru fiecare contract mentionat in Formularul 8 si pentru care se completeaza Formularul nr. 9, se vor atasa documente suport (recomandari, precum ?i alte documente care sa demonstreze finalizarea livrarilor de echipamente IT ? spre exemplu: rapoarte finale aprobate, documente de recep?ie, documente contabile etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/ activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Recomandarile/ certificarile vor fi emise sau contrasemnate de catre beneficiarul public sau privat al echipamentelorIT. Daca recomandarile/ certificarile sunt depuse in copie, se va mentiona ?conform cu originalul? si vor fi insotite de semnatura deponentului.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 23 Tabel detalii producator, in scopul evaluarii conformitatii propunerilor tehnice ale ofertantilor cu cerintele din caietul de sarcini.Ofertantul va depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/2/B/13/00/11/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2013 12:00
Locul: APDRP, Etaj 4, camera 9, Str. Gradina cu Cai, nr. 3A, sector 5 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea Ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de Asistenta Tehnica
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
Informatii privind asociatiisi/sau subcontractantii: In cazul Asocierii sau activitatilor subcontractate, se va completa Formularul 13 de liderul Asocierii si va fi avizat de fiecare membru al asocierii si subcontractori. Se vor depune si urmatoarele documente: a) Acord de asociere semnat si stampilat de catre toti asociatii, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa actioneze in numele tuturor asociatilor. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.b) O declaratie semnata si stampilata de toti asociatii, prin care se obliga ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare, vor legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante inainte de data semnarii contractului.c) Fiecare asociat va completa Formularul 4 si Formularul 7.d) Fiecare asociat / subcontractor va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Aceste documente se vor depune in cadrul sectiunii IV.4.1 .Departajarea ofertelor cu pret egal clasate pe primul loc se va realiza prin reofertarea pretului, transmitand noile propuneri financiare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit - Directia Asistenta Tehnica si Leader - Serviciul Asisten?a Tehnica
Adresa postala: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2013 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer