Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare echipamente hardware si produse software in vederea actualizarii componentei nationale N.SIS II la cerintele ICD 3.0?, pentru proiectul ?Compatibilizarea componentei nationale N.SIS II cu noua versiune a sistemului central SIS II


Anunt de participare numarul 132156/16.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, fax 021/ 316.55.77 , Tel.0214301925, Tel. 0214301925, Email: [email protected], Fax: 0213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare echipamente hardware si produse software in vederea actualizarii componentei nationale N.SIS II la cerintele ICD 3.0?, pentru proiectul ?Compatibilizarea componentei nationale N.SIS II cu noua versiune a sistemului central SIS II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAI - CENTRUL NATIONAL SIS
Sos. Oltenitei nr.217B, sector 4
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea infrastructurii hardware si a software-ului aferent, necesare implementarii la nivelul componentei nationale N.SIS II a cerintelor impuse de specificatiile ICD 3.0 si DTS 3.0 ale SIS II, asigurarea mediului de productie pentru copia nationala a SIS II, separat de mediul de productie pentru solutia SIB care asigura conectarea la SIS1.
Asigurarea mediilordetestare si preproductie pentru copia nationala a SIS II actualizata in raport cu cerintele ICD 3.0
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
33195200-5-Statie centrala de monitorizare (Rev.2)
39173000-5-Unitati de stocare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servere = 4Storage (upgrade al sistemului actual) = 1
Statii fixe de lucru = 10
Statii mobile tipI (Laptop 15?) = 5
Statii mobile tip II (Laptop 12?) = 5
Solutie hardware de monitorizare a alimentarii electrice, temperaturii si umiditatii in camerele tehnice N.SIS = 10
Solutie hardware de securitate si monitorizare a accesului de la reteaua locala a Centrului National SIS la sistemul N.SIS = 1
Solutie de virtualizare pentru mediile de testare, pre-productie si productie ale N.SIS II = 1
Sisteme de operare Red Hat Enterprise Linux Server = 4
Oracle Weblogic Suite = 16
Solutie de monitorizare centralizata si auditare a sistemului N.SIS = 1
Servicii de instalare si configurare hardware si software = 1
Training privind securitatea sistemului N.SIS = 2
Training privind solutia de virtualizare N.SIS = 5
Training privind solutia de monitorizare centralizata si auditare a sistemului N.SIS = 5
Valoarea estimata fara TVA: 3, 379, 147.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 67.582 lei / 15.900 euro.Perioada de valabilitate: 90 zile Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Fondul Frontierelor Externe ? 75%Bugetul de Stat ? 25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala,
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Cazier judiciar al companiei, Cazier fiscal al companiei,
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006,
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta,
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiului National al Registrului Comertului sau echivalent,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei ) ani financiari incheiati, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare decat 1.500.000 Euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica ?i/sau proferionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea capacita?ii tehnice ?i/sau profesionale nu se iau in considerare datele subcontractantilor, Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv: ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor (copie legalizata sau copie conform cu original)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Resurse umane si structura managementului - Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal prin completarea Form. 11- Informatii generale despre personalul ofertantului personalizat in vederea demonstrarii indeplinirii criteriului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a livrat in cadrul a cel pu?in un contract, in ultimii 3 ani(de la data depunerii ofertelor), produse hardware/software ?i servicii similare in val. min. de 795.000 euro, fara tva. Ofertantul i?i poate demonstra experien?a similara ?i prin indeplinirea in contracte separate a prestarii de servicii ?i a furnizarii de produse hardware/software.Livrarea se va demonstra prin prezentarea a cel pu?in un document relevant, prin care sa se confirme livrarea produselor ?i serviciilor men?ionate.Ofertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care experienta sa este relevanta pentru proiect) va trebui sa prezinte Form. 12- sumar. Pentru fiecare contract mentionat in lista Form. 12se va completa separat Form. 13 - Experien?a similara ? Detalierea proiectelor incluse in Formularul nr. 12 la care se vor atasa documente suport (copii dupa documente care cuprind informa?ii relevante pentru demonstrarea experien?ei similare sau documente constatatoare emise in conformitate cu prevederile art. 971 din HG 925/2006, procesele verbale de receptie (preliminara sau finala) etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul furnizarii, tipul bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat furnizarea; valoarea furnizarii. Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a produselor furnizate ori de catre clientul privat beneficiar al produselor furnizate si vor fi depuse in original sau in copie legalizata. In cazul asocierilor cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul inforeuro din luna August, 1 euro = 4, 2505 ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2012 10:30
Locul: MAI-DAACTI str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti TEL 0213167706 Fax: 021/ 316.55.77
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
numarul participantilor din partea aceluiasi ofertant sa nu fie mai mare de 2 la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDUL PENTRU FRONTIERELE EXTERNE, parte a Programului general?SOLIDARITATEA SI GESTIONAREA FLUXURILOR MIGRATORII?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FONDUL PENTRU FRONTIERELE EXTERNE)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor exista oferte financiare cu acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, a carei valoare sa nu depaseasca oferta initiala, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. 0213037080 int 11272, Email: [email protected], Fax: 0213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2011 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer