Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionare echipamente IT si pachete software


Anunt de participare numarul 139168/26.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Gavrea Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Informatica, Tel. +40 257281850, In atentia: Gavrea Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Informatica, Tel. +40 257281850, In atentia: Gavrea Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relatii cu Publicul, Tel. +40 257281850-316, In atentia: Gavrea Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionare echipamente IT si pachete software
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei 75
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare echipamente de tehnica de calcul si pachete software necesare Primariei Municipiului Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30213200-7-Tablet PC (Rev.2)
48761000-0-Pachete software antivirus (Rev.2)
48920000-3-Pachete software de birotica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 475, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de Participare este de 9.000 lei. Valabilitatea trebuie sa fie de min.60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituirea: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009)-original, sau ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. ContulMun.Arad deschis la Trez.Mun.Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669. Garantia de Participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constit. GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Ofertantii care vor constit. GP cf art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM vor completa formularul nr. 5 . In cazul in care o eventuala contestatie va fi respinsa de CNSC ca fiind nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect, ca fiind introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicita sa formuleze contestatia, precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond?, AC va retine contestatorului o parte din Garantia de Participare, cf.art. 278?1 alin (1)/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari(anexa la contract)- prin retineri din facturile inaintate la plata.In cazul constituirii garantiei prin retineri succesive din facturile inaintate la plata, prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;
2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei proceduri de achizitie, sunt: dl Gheorghe Falca, Primar, dna.Geanina Pistru, Viceprimar, dl. Levente Bognar, Viceprimar, dna. Claudia Macra, Administrator Public, dna. Viorica Botocan, Director Executiv al Directiei Economice din Primaria Municipiului Arad, dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl.
Bonca Ovidiu, consilier local, dl. Saplacan Gheorghe, consilier local, dl. Dekany Alexandru Tiberiu, consilier local, dl. Rosu Petru, consilier local, dl. Vlaicu-Hergane Traian Ion, consilier local, dl. Dragan Gheorghe, consilier local, dl. Serb Lucian, consilier local, dl. Gligor Teodor,
consilier local, dl. Manta Florin, consilier local, dl. Melinte Marian, consilier local, dl. Maxim Dimitrie, consilier local, dl. Schill Gheorghe, consilier local, dl. Ozarchevici Marius Gabriel, consilier local, dna. Chirilov Adriana, consilier local, dl. Biringer Bruno, consilier local, dl. Tabuia Stefan, consilier local, dna. Cismasiu Adriana, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dna. Rasunoiu Camelia, consilier local,
dl. Gavrea Cristian, presedinte de comisie cu drept de vot, dl. Morar Iulian, membru, dna. Movileanu Daiana, membru.
In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul nr. 2. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formular nr. 1
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12 C
6. Informatii privind asociatii/subcontractantii
Ofertantul ? liderul Asociatiei va completa:
Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 12 G).
Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare (Anexa 2 si 3 la Formularul 12 G)
In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii .
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea (Formular 12 G anexa 2), iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.7. Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 5 (daca este cazul) 1. Persoane juridice/fizice romane:
Pentru persoane juridice: Ofertantii vor depune Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie semnata si stampilata cu stampila unitatii ?conform cu originalul?) din care sa reiasa faptul ca ofertantii au ca obiect de activitate ?Comercializarea de echipamente IT si software? ? Cod CAEN 4651
Pentru persoane fizice: Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente (copie semnata si stampilata cu stampila unitatii ?conform cu originalul?).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Obs. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
2. Persoane juridice/ fizice straine
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare, echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri
Ofertantii vor face dovada unei cifre de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani de minim 900.000 LEI
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
? se completeaza Formularul 2B ? Informatii generale.
Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
- anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON;
- anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;
- anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se va specifica ratele utilizate in oferta depusa
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) au furnizat bunuri similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea a cel mult 2 contracte de furnizare ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie minim 450 000 lei fara TVA..Se vor completa?Formular nr.12 E lista princip. furnizari de bunuri in ultimii 3 ani de activitate (unde se vor regasi contractele similare); F B3 Experienta similara, aferent fiecarui contract similar;Formularul B3 va fi insotit de urmatoarele documente anexa: copia contractului de achizitie publica (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi/stampila partilor. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput act.ec.de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor orespunzatoare perioadei efective de activitate
Personalul cheie.
Ofertantii trebuie sa faca dovada existentei in cadrul firmei a cel putin doi tehnicieni autorizati de catre producatori pentru servicii de instalare, service si mentenanta pentru toate produsele (hardware si software) ofertate.
Vor fi nominalizati cel putin doi tehnicieni.
Se vor prezenta certificate, diplome, inregistrari pe site-urile producatorilor, autorizari sau alte documente prin care se poate dovedi calificarea tehnicienilor nominalizati
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalentpentrugamadeprodusesolicitate.Certificat ISO 9001/2008 ? copie simpla semnata pentru conformitate
Neprezentarea acestor certificate sau prezentarea unor certificate care se refera la alte domenii decat cele solicitate de autoritatea contractanta va duce la stabilirea ca oferta inacceptabila conform prevederilor art.36 alin.1 din HG 925/2006.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
82
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 10:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Reofertarea in plic inchis se va solicita numai in cazul ofertelor clasate pe primul loc si care au preturi egale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2012 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer