Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare lucrari de constructie pentru obiectivele: MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN LOCALITATILE SINTIMBRU, GALTIU SI COSLARIU, COMUNA SINTIMBRU, RETELE CANALIZARE MENAJERA, STATIE DE EPURARE SI STATIE DE POMPARE IN LOCALITATEA COSLARIU, COMUNA


Anunt de participare numarul 118799/06.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SINTIMBRU
Adresa postala:  STR. BLAJULUI, NR.187, JUD. ALBA, Localitatea:  Santimbru, Cod postal:  517675, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN IANCU POPA, Tel. 0258/842101, Email:  [email protected], Fax:  0258/842133, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare lucrari de constructie pentru obiectivele: MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN LOCALITATILE SINTIMBRU, GALTIU SI COSLARIU, COMUNA SINTIMBRU, RETELE CANALIZARE MENAJERA, STATIE DE EPURARE SI STATIE DE POMPARE IN LOCALITATEA COSLARIU, COMUNA SINTIMBRU, EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA POTABILA IN LOCALITATEA COSLARIU, COMUNA SINTIMBRU, REABILITARE SI MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN SINTIMBRU FABRICA, LOCALITATEA SINTIMBRU, COMUNA SINTIMBRU SI INFIINTARE CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sintimbru, sat Sintimbru, Sintimbru Fabrica Galtiu, Coslariu, judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ofertantul este obligat sa realizeze in integralitate lucrarile de constructie pentru obiectivele: MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN LOCALITATILE SINTIMBRU, GALTIU SI COSLARIU, COM. SINTIMBRU, RETELE CANALIZARE MENAJERA, STATIE DE EPURARE SI STATIE DE POMPARE IN LOCALITATEA COSLARIU, COM. SINTIMBRU, EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA POTABILA IN LOCALITATEA COSLARIU, COM. SINTIMBRU, REABILITARE SI MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN SINTIMBRU FABRICA, LOCALITATEA SINTIMBRU, COM. SINTIMBRU SI INFIINTARE CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE VARSTNICE IN LOCALITATEA DUMITRA, COM. SINTIMBRU, JUDETUL ALBA in conformitete cu cerintele caietului de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile propuse de modernizare si reabilitare strazi se vor realiza in intravilanul comunei Sintimbru, satele Sintimbru, Galtiu si Coslariu.
Lungime totala de a strazilor modernizate 7, 521 km
Lungimea totala a retelelor de canalizare este de 5, 375 km
Statie de epurare ? 1 buc
Statie de pompare ? 2 buc
Lungimea totala a retelei de apa care se va extinde este de 0, 539 ml.
Modernizarea si reabilitarea Caminului cultural din Sintimbru Fabrica si infiintarea centrului de zi pentru persoane varstnice se va face prin realizarea lucrarilor prevazute Proiectul tehnic si detaliile de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 729, 019RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 190 000 LEI. Garantia de buna executie este de 10%din pretul fara TVA al contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri europene nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul Nr. 1 Declaratie privind Eligibilitatea.
2.Formularul Nr. 2 privind Informatii generale despre ofertant.
3.Formularul Nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
4.Formularul Nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/20065.Certificatul de atestare fiscala emis de DGFP pentru pers jur din Romania valabil.6.Pers jur/fiz straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere;
7.Certif fiscal privind taxele locale pentru pers jur din Romania valabil. Pers jur/fizstraine vor prezenta un document similar/declaratie autentica data in fata unui notar, ce are competente in acest sens;
8.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
9.Certificatul de inregistrare ? copie si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
10.Statutul societatii si actele aditionale la zi.
11.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Bilant contabil pentru ultimii trei ani, respectiv 2007, 2008, 2009 insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente, pentru fiecare ofertant, asociat in parte ? in copie;
2.Identificarea financiara (formular Nr. 5).3.Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata (contract de credit, disponibil linie de credit, extras de cont, depozite bancare sau scrisoare de confort); Daca este un singur ofertant/societate mixta/consortiu/asociere, trebuie sa aiba acces la credite si alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului. In orice caz resursele financiare proprii alocate executarii proiectului si/sau suma luata credit trebuie sa depaseasca 30% din valoarea ofertei fara TVA, in RON.Ofertantul (sau persoanele juridice mentionate ca si subcontractanti) sa nu fie inclus in lista contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrulProgramului PNDR si care au intarziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatii in mod deficitar ori defectuos. Se solicita completarea formular Nr. 6
In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
19.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframediedeafaceripeultimiitreiani, respectiv2007, 2008, 2009trebuiesa fie de minim 9.500.000 lei.- Ofertantii care prezinta cifra de afacere mai mica decatcea solicitatavor fi respinsi.Experienta similara in valoare de cel putin 9.700.000 lei.- minim un contract de lucrari cu: lucrari de exec pentru drumuri, retele apa + retele de canalizare, constructii civile, in conformitate cu specificul contractului care urmeaza a fi achizitionat + recomandare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari exec in ultimii 5ani, finalizate pana la data deschiderii ofertelor - formular nr. 7.
2. Certif care atesta respectarea standardelor de prot a mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 (sau echivalent) valabil la data deschiderii ofertelor ;
3.Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001 (sau echivalent) valabil la data deschiderii ofertelor;
4.Completarea si prezentarea formularului Nr. 10 cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Formular Nr. 8 Decl. privind util si echip. teh : o statie de prep mixturi asfaltice2 buc autobasc pt transp mixturi asfaltice1 buc autobasc pt transp mat de constr1 buc autospeciala cu natura mec1buc autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase1 buc repartizator de asfalt2 buc vibrocompactoare.1 buc autogreder1 buc buldoexcavator1 buc buldozer1 buc excavator cu cupa1 buc autobetonieralaborator minim gradul II, autorizat I.S.C. cu personal specializat pt efect controlului calitatii lucrari sau dovada incheierii unui contract de prest serv cu un laborator de incercari autorizatGrup electrogen motor cu ardere interna? 1 buc.Motocompresor mobil ? 1 bucGrup sudura cu motor termic? 1 bucMotopompa apa uzata ? 2 bucBuldoexcavator pe pneuri ? 4bucCompactor autopropulasat? 1 bucPlaca vibratoare? 2 buccompactor cu motor termic ? 2 bucMasina de taiat rosturi cu disc diamantat ? 1 bucAutomacara pe pneuri cu brat telescopic? 1 bucAutobasculante ? 26t 4 buc- 40t 2 bucAparat sudura polietilena cap la cap ? 2 bucAparat sudura polietilena prin electrofuziune ? 1 buc4.Formular Nr.9 Decl privind efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani5. Cerinte min impuse in legatura cu nr, specializarea si experienta personalului implicat in exec: RTE? angajat al ofertantului, atestat in domeniul constr civile/tehnico edilitare cuexperienta profesionalaCQ (Controlor Calitate) ? angajat angajat al ofertantului, Ingineri ? 2 pers, dintre care o pers cu specializarea in domeniul constr civile/tehnico-edilitare cuvechime in specialitateMaistriSudori polietiena ? 2 pers ? angajat al ofertantului, cu autoriz valabileExperienta similara in valoare de cel putin 9.700.000 lei.- minim un contract de lucrari de executie pentru drumuri, retele alimentare cu apa + retele de canalizare, lucrari de exec constructii civile, in conformitate cu specificul contractului care urmeaza a fi achizitionat + recomandare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie a lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 10:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Sintimbru, strada Blajului, nr. 187, comuna Sintimbru, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti sau Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilorLocul deschiderii ofertelor: sediul Primariei Com. Sintimbru, str. Blajului, nr. 187, com. Sintimbru, jud. Alba
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR/FEADR, Masura 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?, in baza contractului de finantare C322 0109 70100037/17.06.2010incheiat intre APDRP si Comuna Sintimbru
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prev OUG 34/2006, cf. art 256², alin. 1 lit. b pers sesiz CNSC sau inst: -5 zile incep cu ziua urmat luarii la cunost daca val contrac este egala sau mai mica decat prag prev la art 55 al 2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer