Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE SERVICII DE CURATENIE


Anunt de participare numarul 81210/01.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Adresa postala: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010761, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA NAVODARU, Tel.2240947, Email: [email protected], Fax: 2241800, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE SERVICII DE CURATENIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: la sediul spitalului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 404, 990.56RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CURATENIE LA BLOC OPERATOR ETAJ SI PARTER, CAMERA DE GARDA, SECTIA CHIRURGIE PLASTICA, SECTIA ARSURI, DEPARTAMENT A.T.I., AMBULATOR, BIROURI, RADIOLOGIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CURATENIE LA BLOC OPERATOR ETAJ SI PARTER, CAMERA DE GARDA, SECTIA CHIRURGIE PLASTICA, SECTIA ARSURI, DEPARTAMENT A.T.I., AMBULATOR, BIROURI, RADIOLOGIE
Valoarea estimata fara TVA: 2, 404, 990.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare de 48089.81 lei, scrisoare de garantie bancara si se va prezenta in original, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri bugetare, venituri proprii, plata se va face prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
Persoane juridice /fizice romane
Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca poate executa prestari servicii cod CAEN 8121 la sediul clientilor prezentare conform lege
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-copie legalizata .
Persoane juridice /fizice straine
Certificat constatator de la registrul comertului din tara de origine din care sa rezulte obiectul de activitate corespunzator cod CAEN 8121/echivalent legalizat si apostilat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani -Formular 5;
2.Informatii generale - formular 4
3. Documente constatatoare minim 3avand ca obiect servicii de curatenie.
4.Declaratie pe proprie raspundere privind dotarile tehnice specifice pe care societatea le detine.
6.Prezentarea certificatului Sistem Management al Calitatii ISO 9001 :2000 sau standard echivalent prin care sa certifice ca a implementat si mentinut un sistem de management a calitatii in activitatea de curatenie si dezinfectie, pentru institutii publice, centre medicale.
7.Prezentarea certificatului Sistem Managemental Mediului SR EN 14001 :2005 sau standard echivalent prin care sa certifice ca a implementat si mentinut un sistem de management al mediului la sediul clientilor si in unitati de asistenta medicala in activitatea de curatenie si dezinfectie.
8.Prezentarea Certificatul Sistem Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001 :2004 sau standard echivalent prin care sa certifice ca a implementat si mentinut un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale la sediul clientilor si in unitati de asistenta medicala in activitatea de curatenie si dezinfectie.
9.Prezentarea certificatului Sistem Management al Reaponsabilitatii Sociale ISO 8000 :2008 sau standard echivalent prin care sa certifice ca a implementat si mentinut un sistem de responsabilitate sociala
10. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de angajati in ultimii trei ani;
11.Acte doveditoare privind specializarea personalului pentru executarea de prestari servicii curatenie si dezinfectie.
12.Declaratie pe proprie raspundere privind numarul de angajati pus la dispozitie pentru indeplinirea contractului in conformitate cu legislatia in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2009 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DIN PARTEA OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.610.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5 SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-319.51.80, Fax: 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Adresa postala: STR. CALEA GRIVITEI NR. 218, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010761, Romania, Tel.021-224.09.30, Fax: 021-224.18.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2009 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer