Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare sisteme de informare electronica si materiale specifice de informare


Anunt de participare numarul 104333/23.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala:  Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010103, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Dirlau, Tel. 021-310.16.29, Email:  [email protected], Fax:  021-310.16.29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare sisteme de informare electronica si materiale specifice de informare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ROMANIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizi?ionarea urmatoarelor produse:
Lot 1 ? Sisteme electronice de informare
Lot 2 ? Sisteme de informare
Lot 3 ? Materiale tiparite de informare
Lot 4 ? Materiale specifice de informare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
39300000-5-Diverse echipamente (Rev.2)
48810000-9-Sisteme de informare (Rev.2)
79824000-6-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ? Sisteme electronice de informare
a)Achizitionarea si amplasarea a 84 sisteme electronice de informare (InfoChiosc),
Lot 2 ? Sisteme de informare
a)Productia ?i amplasarea a 50 prolight
b)Productia ?i amplasarea a 50 totemuri exterioare;
c)Productia ?i amplasarea a 100 de panouri pentru interior pentru directionarea si informarea publicului,
d)Productia a 50 de display-uri cu etajere pentru materiale informative;
e)Productia a 208 suporturi tiparituri;
f)Productia a 104 standuri distribuire materiale expo pentru prezentarea si distribuirea materialelor de informare in cadrul evenimentelor publice;
g)Productia a 52 sisteme deprezentare expo portabile pentru utilizare in cadrul evenimentelor publice;
h)Productia a 52 people stopper;
i)Productia a 104 poster frame;
Lot 3 ? Materiale tiparite de informare
a)Tehnoredactarea si tiparirea a 2.657.000 de pliante - 8 tipuri;
b)Tehnoredactarea si tiparirea a 251.000 de brosuri;
c)Tehnoredactarea si tiparirea a 70.000 de newsletter;
d)Tehnoredactarea si tiparirea a 40.000 de afise - 4 tipuri;
Lot 4 ? Materiale specifice de informare
e)Tiparirea materialelor informative personalizate (26.000 DVD-uri, 20.000 agende, 10.000 mape, 89.000 blocknotes-uri, 10.000 calendare, 104 bannere);
f)Tiparirea materialelor promotionale personalizate (89.000 pixuri, 10.000 genti, 10.000 veste, 10.000 sepci, 10.000 tricouri, 10.000 pelerine, 10.000 textile, 10.000 brelocuri, 10.000 seturi pix-stilou);
g)Achizitia a 416 harti administrative (2 tipuri ? harta Romaniei si harta Uniunii Europene), ;
h)Achizitia a 208 steaguri de exterior (2 tipuri ? steagul Romaniei si steagul Uniunii Europene);
i)Achizitia a 624 steaguri de birou (2 tipuri ? steagul Romaniei si steagul Uniunii Europene);
Valoarea estimata fara TVA: 7, 054, 708.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1- 24273, 23 lei, Lot2- 11974, 79 lei, Lot3- 23720, 06 lei, Lot4 ? 81126, 08 lei.Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din buget national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;3.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.4.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.5.Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor (pentru statele unde este aplicabil)6.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza ?declaratia privind eligibilitatea?. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.?7.Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declararea cifrei de afaceri pe anii 2006, 2007 si 2008.b) Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2006, 2007 si 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie cel putin egala cu urmatoarele valori, respectiv: a) 150.000 Euro pentru Lotul 1 ? Sisteme electronice de informare;b) 125.000 Euro pentru Lotul 2 ? Sisteme de informare;c) 150.000 Euro pentru Lotul 3 ? Materiale tiparite de informare;d) 450.000 Euro pentru Lotul 4 ? Materiale specifice de informare.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor furnizari de bunuri in ultimii 3 aniFormular nr. 9 ? Detalierea contractelorB. Ofertantul va depune in original sau copii legalizate, documente emise de organisme acreditate care ii confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau echivalente si pentru Lotul 1, certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001:2004 sau echivalent.C. Pentrul Lotul 1, Ofertantul va depune in original sau copie legalizata, Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de distribuitori autorizati sau de producatorii bunurilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru toate loturile, producatorul bunurilor ofertate trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii pentru echipamentele ofertate, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Lotul 1 Sisteme electronice de informare1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) contracte de furnizare sisteme electronice de informare (infochioscuri), la care participarea ofertantului a fost in valoare cumulata de minimum 150.000 Euro.2. Producatorul echipamentelor ofertate trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al mediului, respectiv ISO 14001:2004 sau echivalent.3. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici care furnizeaza bunurile) trebuie sa fie autorizat de catre producatorii bunurilor ofertate.Lotul 2 - Sisteme de informare1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) contracte de furnizare sisteme de informare de tipul celor solicitate prin prezentul Caiet de Sarcini, la care participarea ofertantului a fost in valoare cumulata de minimum 125.000 Euro.Lot 3 ? Materiale tiparite de informare1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) contracte de realizare de materiale tiparite de informare la care participarea ofertantului a fost in valoare de minimum de 150.000 Euro.Lot 4 ? Materiale specifice de informare1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) contracte de realizare de materiale specifice de informare de tipul celor solicitate prin prezentul Caiet de Sarcini, la care participarea ofertantului a fost in valoare de minimum de 450.000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare: pretul ofertei/lotNumarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)Durata rundei: 1 (una) zi lucratoare;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/2/B/10/00/04/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2010 12:00
Locul: Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Bucuresti, Tel: 021.310.16.29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013. Masura de asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.83, Email:  [email protected], Fax:  021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Tehnica - Serviciul Asistenta Tehnica din cadrul APDRP
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050111, Romania, Tel. 021/310.16.29, Email:  [email protected], Fax:  021/310.16.29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2010 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer