Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare stalpi PC ø 14 mm pentru parazapezi


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
446.940 RON

Castigatorul Licitatiei: CHIMPET INDUSTRIAL S.A.
Anunt de atribuire numarul 140560/11.01.2013
Informatii anunt de participare asociat 132665
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: bd Iuliu Maniu 401A, sect 6 , Localitatea, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: CNADNR SA? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti, Tel. +40 213186704, In atentia: Petre Iulian -director Investitii, Email: [email protected], Fax: +40 213186691, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare stalpi PC ø 14 mmpentru parazapezi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile SDN din cadrul DRDP Bucuresti
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare bare PC ø 14 mmlungime=1500mm, cf caiet de sarcini
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44212225-2 - Stalpi (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
446, 940RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 147 Denumirea: Achizitionare stalpi PC ø 14 mm pentru parazapezi
V.1) Data atribuirii contractului 18.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CHIMPET INDUSTRIALS.A.
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr.239 Bl V5, Sc 2, Et 1, Ap 38., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050724, Romania, Tel. +40 0214101104, Email: [email protected] , [email protected] , [email protected], Fax: +40 0214107109, Adresa internet (URL): www.chimpet.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 585000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 446940.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 12 - ?Declaratie privind intreprinderile afiliate?.2.In conformitate cu prevederile art. 11 alin. 4 din H.G. nr. 925/2006 si OUG nr. 34/2006, pentru indeplinirea criteriilor de calificare din documentatia de atribuire ofertantul poate prezenta initial o declaratie. Formularul nr.17 - « Declaratie privind indeplinirea anumitor/tuturor cerintelor din documentatia de atribuire ».3. Durata contractului de furnizare: de la incheiere pana la 31.12.2012. Livrarea se va efectua loco beneficiar, pe baza de comanda, in termen de 48 ore de la primirea acesteia.4. Garantiaacordata de vanzator/producator: conform specificatiilor de la producator dar nu mai putin de 1 an. Plata produselor se va face in 90 de zile de la facturare in conditiile art. 7 din contract.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Bucuresti- Departament Achizitii
Adresa postala: Bd Iuliu Maniu 401A, sect 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel. +40 213186704, Email: [email protected], Fax: +40 213186691
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2013 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer