Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare utilaje pentru servicii publice comuna Rachiti, judetul Botosani


Anunt de participare numarul 106686/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RACHITI (PRIMARIA RACHITI)
Adresa postala:  localitatea RACHITI, judetul BOTOSANI, Localitatea:  Rachiti, Cod postal:  717310, Romania, Punct(e) de contact:  MARCEL PLIOT, Tel. 0231544210, Email:  [email protected], Fax:  0231544210, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare utilaje pentru servicii publice comuna Rachiti, judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria comunei Rachiti, sat Rachiti, comuna Rachiti, jud. Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui autogreder si a unui buldoexcavator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
43211000-5-Buldozere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: Furnizare Autogreder; LOT 2: Furnizare Buldoexcavator
Valoarea estimata fara TVA: 1, 221, 275RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 24000 RON ASTFEL: LOT 1:17500 RON SI LOT 2:6500 RON SI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MASURA 322, FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
MAI MULTI OPERATORI AU DREPTUL DE A SE ASOCIA CU SCOPUL DE A DEPUNE OFERTA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.C.F.S. valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata; - Certificat fiscal privind plata impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie legalizata;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de inregistrare la Registrul Comertului- copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului); - Certificat constatator, in original
sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca: 1. domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; 2.nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabilla 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente (copie conform cu originalul); 2. Fisa de informatii generale (Formularul F4) cu cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ? original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani: 2007, 2008, 2009, trebuie sa fie dupa cum urmeaza: Lot 1: minim 1400000 lei, Lot 2: minim 660000 lei. In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Informatii privindcapacitatea tehnica; II. Informatii privind subcontractantii; III. Informatii privind asocierea; IV. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani si Experienta Similara (Formularul F6) - original. Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat cel putin cate un produs ce face obiectul acestei achizitii printr-un contract incheiat cu autoritate publicasau persoana privata in valoare de : Lot 1: minim 800000 lei; Lot 2: minim 300000 lei.Autorizatie de comercializare/livrare a produselor si pieselor de schimb eliberata de producator ( formular F8) ? copie legalizata. II. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? formular F7- original; III. Acordul de asociere semnat de catre toti asociatii ( Formularul F11) - original; IV. Copie legalizata a certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4968/19.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Rachiti, comuna Rachiti, Judetul Botosani.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti pot asista la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, Masura 322 - ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SUCEAVA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  STR. STEFAN CEL MARE, NR. 62, Localitatea:  SUCEAVA, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230216321, Fax:  0230524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIATUL PRIMARIEI COMUNEI RACHITI
Adresa postala:  sat RACHITI, Localitatea:  RACHITI, Cod postal:  717310, Romania, Tel. 0231544210, Email:  [email protected], Fax:  0231544210
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2010 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer