Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de echipamente pentru servicii fitosanitare


Anunt de participare numarul 57440/03.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: BLV MIRCEA VODA, NR. 44, INTRAREA B, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+4021 326 55 55 int 531, In atentia: Adriana Radvan, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09/+4021 326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de echipamente pentru servicii fitosanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Laboratorul Central pentru Calitatea semintelor si a Materialului Saditor
- Institutul de Cercetare Dezvoltare pentru Protectia Plantelor
- Laboratoare regionale Alba, Dolj, Galati, Ilfov, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente pentru servicii fitosanitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33260000-0 - Aparate de control si de testare (Rev.1)
36123000-9-Mobilier de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Procedura cuprinde 4 loturi cu denumirile: Lot 6 - Echipamente pentru testarea puritatii si impuritatii genetice a semintelor cu GMO
Lot 10 - Echipamente pentru testarea si calibrarea pulverizatoarelor de pesticideLot 11 - Mobilier pentru laborator de ecotoxicologie
Lot 13 - Mobilier pentru laborator de testarea puritatii si impuritatii genetice a semintelor cu GMO
Valoarea estimata fara TVA: intre 786, 160 si 840, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de : Lot 6:7.800 euroLot 10:5.500 euroLot 11:1.350 euroLot 13:1.000 euroGarantie de buna executie, 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din fonduri Phare 2006 si cofinantare nationalaRO 2006/018-147.03.02. task 35. Modalitati de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din
OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului. 1.Declaratie privind eligibilitatea. 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 3.Certificat constatator eliberat de MJOficiul Registrului Comertului sau echivalent. 4.Adresa de la Instanta Competenta/Curtea Districtuala/Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii. 5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. 6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. 7.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS). 8.Cazier judiciar pentru administratorul/ii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. Daca declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/ilor care a/au imputernicit persoana. 9.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil). Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).
2. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2005/2006/2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Sa fie pozitiva2. Cel putin: Lot 6:390.000 EuroLot 10:270.000 EuroLot 11:65.000 Euro.Lot 13:51.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Proiect de furnizare in domeniul:
Lot 6 - furnizarii echipamentelor de laborator
Lot 10 - furnizarii echipamentelor de laborator
Lot 11 - furnizarii mobilierului de laborator
Lot 13 - furnizarii mobilierului de laborator
2.Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori impreuna) a finalizat in ultimii trei ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor): Lot 6: cel putin 1 (unu) contract in domeniulfurnizarii echipamentelor de laborator, participarea ofertantului la fiecare contract in parte a fost de minimum 117.000 EUROLot 10: cel putin 1 (unu) contract in domeniulfurnizarii echipamentelor de laborator, participarea ofertantului la fiecare contract in parte a fost de minimum 80.000 EUROLot 11: cel putin 1 (unu) contract in domeniulfurnizarii mobilierului de laborator, participarea ofertantului la fiecare contract in parte a fost de minimum 20.000 EUROLot 13: cel putin 1 (unu) contract in domeniulfurnizarii mobilierului de laborator, participarea ofertantului la fiecare contract in parte a fost de minimum 15.000 EURO2. Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare Phare - BLV MIRCEA VODA, NR. 44, INTRAREA B, SECTOR 3, Bucuresti, Ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare National 2006 pentru RomaniaRO 2006/018-147.03.02 task 35
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 181, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272, alin. (2) si art. 280 alin. (5) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP Departamentul Juridic
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2008 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer