Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SI MASINI SI PRODUCEREA DE PUIETI FORESTIERI DE CALITATE PENTRU FONDUL FORESTIER PROPRIETATE PUBLICA A MUNICIPIULUI BRASOV PENTRU IMBUNATATIREA VALORII ECONOMICE A PADURII ?


Anunt de participare numarul 146784/26.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Bianca Lorincz Kraila, Tel. +40 268416550/128/124, In atentia: Alice Dudu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268473001, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SI MASINI SI PRODUCEREA DE PUIETI FORESTIERI DE CALITATE PENTRU FONDUL FORESTIER PROPRIETATE PUBLICA A MUNICIPIULUI BRASOV PENTRUIMBUNATATIREA VALORII ECONOMICE A PADURII ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
A.I.Achizitie utilaje si echipamente necesare: lucrarilor silvice de exploatare cu impact redus asupra mediului in fondul forestier proprietate publica a municipiului Brasov;1. Tractor cu brat hidraulic (graifer) ? 1 buc.2. Nacela ? 1 buc.3. Motounelte cu disc taietor ? 3 buc4. Motoferastraie macanice cu lama scurta ? 4 buc5. Motoferastraie macanice cu lama lunga ? 4 buc.6. Motounelte elagaj cu lungimea tijei de 275 cm ? 4 buc
A. II.Achizitie utilaje si echipamente necesare: producerii de puieti forestieri de calitate prin infiintare si dotarepepinierasilvica ;
7. Tractor ? 1 buc.8. Plug Reversibil ? 1 buc.9. Grapa cu discuri ? 1 buc.10. Atomizor ? 1 buc.11. Cultivator ? 1 buc.12. Semanatoare forestiera ? 1 buc.13. Plug de scos puieti ? 1 buc.14. Masina de tuns iarba ? 1 buc.15. Sapa mica de gradina ? 5 buc16. Scafa ingusta ? 5 buc17. Grebla ? 2 buc18. Topor ? 1 buc19. Sapaliga dreapta cu colti ? 5 buc20. Cultivator mic de gradina ? 5 buc21. Ustensila indepartat buruienile in solar ? 5 buc22. Cazma ? 5 buc23. Lopata ? 2 buc24. Roaba ? 2 buc25. Scara cu 2 sau 3 tronsoane ? 1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16100000-6 - Utilaje agricole si forestiere pentru pregatirea sau cultivarea solului (Rev.2)
16160000-4-Diverse echipamente de gradinarit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.I.Achizitie utilaje si echipamente necesare: lucrarilor silvice de exploatare cu impact redus asupra mediului in fondul forestier proprietate publica a municipiului Brasov;1. Tractor cu brat hidraulic (graifer) ? 1 buc.2. Nacela ? 1 buc.3. Motounelte cu disc taietor ? 3 buc4. Motoferastraie macanice cu lama scurta ? 4 buc5. Motoferastraie macanice cu lama lunga ? 4 buc.6. Motounelte elagaj cu lungimea tijei de 275 cm ? 4 buc
A. II.Achizitie utilaje si echipamente necesare: producerii de puieti forestieri de calitate prin infiintare si dotarepepinierasilvica ;
7. Tractor ? 1 buc.8. Plug Reversibil ? 1 buc.9. Grapa cu discuri ? 1 buc.10. Atomizor ? 1 buc.11. Cultivator ? 1 buc.12. Semanatoare forestiera ? 1 buc.13. Plug de scos puieti ? 1 buc.14. Masina de tuns iarba ? 1 buc.15. Sapa mica de gradina ? 5 buc16. Scafa ingusta ? 5 buc17. Grebla ? 2 buc18. Topor ? 1 buc19. Sapaliga dreapta cu colti ? 5 buc20. Cultivator mic de gradina ? 5 buc21. Ustensila indepartat buruienile in solar ? 5 buc22. Cazma ? 5 buc23. Lopata ? 2 buc24. Roaba ? 2 buc25. Scara cu 2 sau 3 tronsoane ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 638, 862.83RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Solicitat: 16.388lei (cu declaratie incadrare IMM 8194 lei).Echivalenta pentru GP depusa in euro se va face la cursul BNR comunicat cu 5 zile anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006? Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 litera b) din OUG nr.34/2006 actualizata(5418, 86lei).Pentru constituirea garantiei de participare data de echivalenta leu/alta valuta, la cursul comunicat de BNR, este data cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei. Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA (5% din valoarea contractului fara TVA, daca executantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM). Garantia se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006 printr-un instrument de garantare emis in condtiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari sau daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statuluidin cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
program finantat din programul national de dezvoltare rurala-
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 1;
- Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului 1.a;
- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 2.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formularPersoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primar: George Scripcaru- Director Directia Relatii Externe- Cecilia Doiciu- Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu- Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin- Sef Serviciu Contabilitate - Claudia Radu- Sef Serviciu Strategii Programe Dezvoltare- Bianca Lorincz Kraila- Consilieri: Violeta Bulgariu, Eugenia Prajeu, Alice Dudu, Marilena Petcu, Dana Rotbasan, Anda Maria Zamora, Mariana Gabriela Hirian, Andrei Larisa; a)Persoanele juridice romane : Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa cuprinda date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Pentru persoanele fizice autorizate se va prezenta un document in copie certificata ?conform cu originalul? care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
b) Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati in conformitate cu obiectul achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri se va prezenta Formularul 7 si Acordul de asociere -F8- stampilat si semnat olograf de catre asociati.
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se prezinta Formularul 6.
Experienta similara se va demonstra prin prezentarea in copie lizibila
certificata ?conform cu originalul? de contracte de furnizare similarein valoare cumulatata de minim 1.600.000 lei fara T.V.A. Se vor prezenta certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal
de receptie partial sau final / informatii parti relevante ale unui contract).Se va completa Formularul 6.a.
Prezentarea certificatului privind implementarea Standardului de
Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contractului.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare cu exceptia ofertantului/ ofertantilor care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat
cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul 7 si Formularul 8- Acord de asociere.Se va completa Formularul 6.Se va completa Formularul F6.a si se vor prezenta documentele solicitate in copie semnate si stampilate pentru conformitate cuoriginalul de reprezentantul legal al ofertantului.Prezentarea de certificate / documente(constatator/recomandare/proces verbal de receptie partial sau final / informatii parti relevante ale unui contract).Certificat privind implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2013 11:00
Locul: Primaria Municipiului Brasaov, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau reprezentantii imputerniciti ai acestora;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (Formularul 58 + Anexa). -Declaratia va fi insotitade o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea - conform art.11 alin.(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.ATENTIE! - Ofertantul care uzeaza de declaratia pe propria raspundere conform art.11 alin. (4) din HG 925/2006, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru deschiderea fisierelor postate in SEAP cu semnatura electronica, utilizati programul shellSAFE Verify - Utilitar gratuit cu care se poate verifica semnatura electronica si permite vizualizare documente semnate electronic. Pentru descarcarea utilitarului accesati: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios al Primariei Municipiului Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5 , ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, ,Romania, Tel. +40 268416550, Email: [email protected], Fax: +40 268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2013 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer