Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii de consulatnta si asistenta tehnica pentru obiectivul NSIP 3AF35002


Anunt de participare numarul 132856/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala: STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT PIRNECI, Tel. +40 213195858/2844, In atentia: BIROU ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 213198152, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii de consulatnta si asistenta tehnica pentru obiectivul NSIP 3AF35002
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Fetesti, jud. Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si asistenta tehnica la lucrarile de reabilitare pentru pista decolare/aterizare intr-un aeroport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta si asistenta tehnica la lucrarile de reabilitare pentru pista decolare/aterizare intr-un aeroport
Valoarea estimata fara TVA: 228, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
100 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare garantie = 14000 lei sau echivalent euro corespunzator cursului oficial NATO pt. trim. IV 2011 (1 EURO= 4, 2405lei). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare min. 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor si se vaconstitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul in care aceasta se constituie prin virament bancar, se poate vira in contul Unitatii Militare 02523 Bucuresti ? RO47TREZ7005005XXX000191 deschis la ATCPMB, cod fiscal 4183253. Garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui respectand prevederile art.90-92/ HGR 925/2006.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri NSIP ( NATO si ROMANIA )
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
2.Vor fi exclusi din procedura operatorii economici inregistrati in alte tari decat:
Belgia, Bulgaria, Canada, Republica Ceha, Danemarca, Estonia, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Turcia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii in conformitate cu Directiva NATO Bi-SC 85-1 cap. 8.5.3.Vor fi exclusi din procedura operatorii economici straini care nu detin certificatul de eligibilitate obtinut conform legislatiei tarii in care sunt inregistrati.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice romane
Documente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului:
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? articolul 180 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata;
-Cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata;
3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. C din Sectiunea III, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata.
Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: colonel Gheorghe Nistor ? seful unitatii militare 02523, colonel Paul Balasa ? loctiitorul sefului unitatii militare 02523 si locotenent-colonel Constantin Costeliu ? contabil sef, lt. col. Tiperciuc Nicu, Mr. Pirneci Robert, Mr. Popa Daniel, Mr. Ciulinaru Iulian, Slt. Codreanu Alina, Suciu Cristina, Maresi Catalin, Dobre Carmen, Gheorghiu Mihai, Nistor florenta, Stanca Anatolie, Pantiru Daniela.
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale, din care s[ reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depuin ofertele.
a. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala. (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
b. Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In cazul in care ofertantula incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).5. Declaratie privind respectarea regulilor concurentei. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ofertantii au obligatia de a prezenta un ?CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA? intocmit in conformitate cu modelul prevazut in Formularul nr. H din Sectiunea III.Nota: Se solicita tuturor ofertantilor asociati declaratiile cu privire la neincadrarea in art. 180, art. 181 si art. 69`1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertilor li se va solicita neincadrarea in prevederileart. 180, art. 181, lit. a), c1) si d)si art. 69`1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru subcontractanti se solicita doar o declaratie cu privire la neincadrarea in art. 69`1din OUG 34/2006.
Conform art. 11 alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la punctele 1, 2, 3, 4, 5 si 6ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completacertificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante delegate o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de larespectiva solicitare.In cazul in care comisia de evaluare va solicita prezentarea anumitor documente, acestea trebuie transmise in SEAP in format electronic, copii scanate dupa original.Persoane juridice straine
Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si 691 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute la alineatul anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si la 691, autoritatea contractanta delegata are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Operatorii economici straini vor prezenta un certificat de eligibilitate NATO eliberat de autoritatile abilitate din tara in care sunt inregistrati.
Neprezentarea acestui certificat duce la descalificarea ofertantului. Cerinta nr. 1
Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective este cuprins obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice romane
Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
1. Certificat constatator, privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent, cu precizarea obiectului de activitate, emis cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
De asemenea, din certificat trebuie sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Conform art. 11 alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la punctele 1 si 2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de larespectiva solicitare.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata in cazul in care acesta nu a fost depus intr-una din aceste forme.Persoane juridice straine
Documente solicitate:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate .
De asemenea, din documente trebuie sa reiasa ca nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Documentele vor fi prezentate in original sau copii legalizate si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri globala a ofertantului, in ultimii trei ani, trebuie sa fi depasit suma de 1.500.000lei
Documente solicitate care dovedesc situatia economica si financiara:
- Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011
- Bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii 2009, 2010 si 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Calitatea de participant la procedura
Documente solicitate:
- Declaratie privind calitatea de participare la procedura ? conform formularului D1 din Sectiunea III: Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele:
- acordul de asociere cu precizarea liderului ? Formular D2 din Sectiunea III ? Formulare;
- fiecare participant la asociere va depune documentele de calificare solicitate si pentru lider, fara exceptie;
- lista cuprinzand subcontractantii care va cuprindespecializarea acestora, datele de identificare ale acestora precum si dovada inregistrarii lor intr-una din tarile: Belgia, Bulgaria, Canada, Republica Ceha, Danemarca, Estonia, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Turcia, Marea Britanie, SUA.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte
Experienta societatii in proiecte similare
- minim un proiect similar* prestat in ultimii 3 ani.*proiect similar= proiecte care sa implice servicii de consultanta si asistenta tehnica in executia de drumuri nationale/expres, drumuri judetene, piste, autostrazi si a caror valoare este de cel putin 900000 lei.
Documente solicitate:
- Lista principalelorproiecte similare prestate in ultimii 3 ani
- Certificari de buna executie din partea beneficiarului/clientului- Copie dupa partile relevante din contractul mentionat ca experienta similara;
Informatii privind dotarile specifice
Documente solicitate:
- declaratie privind dotarile tehnice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
- Lista minima a dotarilor conform necesitatilor proiectului este urmatoarea:
? Dotari specifice, echipament tehnic:
o Calculatoare ? min 4 buc;
o Imprimante ? min. 1 buc;
o Fax ? min 1 buc.;
o Programe cu licenta pentru management de proiect, tip Microsoft Project sau echivalente,
o Programe soft cu licenta, pentru proiectare.
o Alte programe soft cu licenta utilizabile in scopul proiectului.
o Mijloace de deplasare(auto)- 2 buc
o Laborator autorizat grad 2-testare si incercari materiale
Se accepta precontract cu un laborator de incercari materiale grad 2 ? sa mentioneze explicit disponibilitatea de efectuarea probelor / incercarilor oricand sunt acestea necesare.
o Laborator Topo complet echipat
o Statie totala: 1buc.
o Nivela 1cm/km dus-intors: 1buc.
o Distomat 1buc.
o Echipamente de stocare a informatiilor
Echipa pentru consultanta va cuprinde minim 8 specialisti-cheie:
-Seful echipei de consultanta -experienta minim 3 ani (C.V. si copie diploma), experienta ca sef de echipa de consultanta, min. 1 proiect similar, -Inginer asigurarea calitatii/materiale/ laborator- experienta minim 3 ani- (C.V. si copie diploma), min. 1 proiect similar, -Inginer cantitati -inginer sau economist;? minim 3 ani- (C.V. si copie diploma), experienta intr-un proiect similar-Diriginte de santier domeniul 3, subdomeniul 3.1(exp. min. 3 ani), - Diriginte de santier domeniul 9, subdomeniul 9.1(exp. min. 3 ani), - Diriginte de santier domeniul 9, subdomeniul 9.2(exp. min. 3 ani), topograf, geotehnician - exp. min. 3 ani
Documente solicitate:
- formularul 1B si anexa la formularul 1B - Sectiunea III
- Formularul nr.1 - Sectiunea III
- Declaratie referitoare la afectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Formularul nr.1 - Sectiunea III).
Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificareacalitatii, corespunzatoare categoriei serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.
Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A11611/24.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor sau reprezentanti legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua, sau mai multe oferte vor avea acelasi pret, castigator va fi ofertantul care va avea numarul de proiecte similare mai mare.Prezenta documentatie vine sa completeze/modifice docyumentatia cu numarul 11629/09.01.2012, respinsa de ANRMAP in 18.01.2012
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02523 BUCURESTI - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 213195858/2224, Email: [email protected], Fax: +40 213198152
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer