Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii de curatenie, deratizare, dezinfectie si dezinsectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 73053/04.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala: Sos Alba Iulia, nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Contracte, achizitii publice si marketing, Tel.0269-253135, In atentia: NISTOR Maria, Email: [email protected], Fax: 0269-253131
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionarea de servicii de curatenie, deratizare, dezinfectie si dezinsectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediul RA Aeroportul Sibiu, Str. Sos. Alba Iulia, Nr. 73
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 728, 000 si 2, 800, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de curatenie in spatii cu destinatia "birou", grupuri sanitare, holuri si sali de asteptare, parcare auto, precum si servicii de deratizare, dezinfectie si dezinsectie, intretinere spatii verzi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Volum minim de prestatii 59491 mp + scari interioare
Volum maxim de prestatii 61033 mp + scari interioare
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 728, 000 si 2, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare: 14.000 lei, (50% reducere pt. IMM)Garantia buna executie: 10% din valoarea contractului (50% reducere pt. IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare Consiliul Judetean
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat emis de oficiul registrului comertului de pe linga camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (copie).
- Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata.
- Certificate constatatoare privind plata obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, a obligatiilor fiscale accesorii, precum si a altor debite (formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Documentele vor fi prezentate in original sau copii legalizate si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (se va completa Fisa de informatii generale); cerinta minima: cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minim 500.000, 00 lei.
2)Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat de autoritatile competente, sau extrase din bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul; Cerinta minima : lichiditatea generala, calculata dupa formula : (active circulante/datorii curente) x 100 sa fie mai mare de 100. Lg se va calcula pe baza datelor inscrise in bilantul contabil la 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In scopul verificarii capacitatii tehnice, ofertantul va depune :
1.O lista a pricipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin 2 (doua) contracte de prestari servicii de curatenie.Se vor prezenta cel putin 2 (doua) recomandari din partea beneficiarilor, cu referire la servicii similare celor solicitate prin prezenta documentatie.2. O declaratie referitoare la echipamentele tehnice detinute si la masurile pe care operatorul economic le va aplica in vederea asigurarii calitatii si a asistentei tehnice.
3. O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
4.Certificat care sa ateste asigurarea sistemului calitatii pentru prestarea serviciilor de curatenie, deratizare, dezinsectie si intretinere zone verzi (ISO 9001 sau echivalent).
5.Certificat care sa ateste certificarea sistemului propriu de management de mediu pentru prestarea serviciilor de curatenie, deratizare, dezinsectie si intretinere zone verzi (SR EN ISO 14001 sau echivalent)
6.Certificat care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al sanatatii si securitatii ocupationale pentru prestarea serviciilor de curatenie, deratizare, dezinsectie si intretinere zone verzi (OHSAS 18001 sau echivalent)
7.Politade asigurare de raspundere civila pentru daune provocate tertilor (suma asigurata minim 100.000, 00 euro).
8.Autorizatia eliberata de Directia Sanitar Veterinara pentru prestarea activitatilor de deratizare si dezinsectie;
9.Documente de atestare profesionala pentru activitatile de deratizare si dezinsectie pentru cel putin un angajat al socitatii;
10. Caziere judiciare si copii dupa carnetele de munca ale personalului propus pentru indeplinirea prezentuluicontract de servicii (minim 12 persoane)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: -Numerar, la sediul RA Aeroportul Sibiu, -Prin virament, in contul RO30RNCB0232017887690001, deschis la BCR Sibiu, Suc. N.Balcescu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 10:00
Locul: Sediul RA Aeroportul Sibiu, Str. Sos. Alba Iulia, Nr. 73
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In caz de neprezentare a oricarui document de calificare prevazut la sectiunea II, pct. III.2.1), III.2.2), III.2.3), nu este permisa completarea ulterioara a acestuia, neprezentarea sa avand ca efect descalificarea ofertantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Sibiu, Sectia de contencios administrativ
Adresa postala: str. B-dul Victoriei, nr. 11, jud Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/217104, Fax: 0269/217702
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportului Sibiu
Adresa postala: str. Sos. Alba iulia, nr. 73, jud Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Tel.0269/253135, Email: [email protected], Fax: 0269/253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2009 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer