Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciului de catering


Anunt de participare numarul 26293/01.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CERNAVODA
Adresa postala: STR. OVIDIU, NR.11, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905.200, Romania, Punct(e) de contact: Ana Ciulei, Tel.0241.238.030;238.433, In atentia: Biroului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.239.578, Adresa internet (URL): www.primaria-cernavoda.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciului de catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Camin pentru persoane varstnice, str.1907, nr.10Cernavoda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizionarea serviciului de catering pentru 32 de persoane varstnice de la Caminul pentru Persoane Varstnice Cernavoda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Srviciu de catering pentru 32 persoane
Valoarea estimata fara TVA: 146.23EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2.000 lei ( 50% reducere ptr.IMM )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din fonduri PHARE/2004/016-772.04.02.03.02.01.206- Camin pentru persoane varstnice Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conf.art.44 DIN OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (Certificat de atestare fiscalala Bugetul Local si la Bugetul de Stat ), Certificat constatator emis de ORC-pentru pers.juridice romane, Autorizatie de functionare/
altele echivalente -pentr.pers.fizice romane iar pentru pers.juridice/fizice straine trebuie sa declare tara din care vine prin prezentarea unei dovezi standard de nationalitate in concordanta cu legislatia acelei tarii in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabi pe anii 2004, 2005 si la 31.12.2006 vizat si inregistrat de orfanele competente, declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani minim 420.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista prinipalelor prestari in ultimii 3 ani, autorizari specifice domeniului de activitate, Fisa experienta similara incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract similar cu o valoare minima impusa de 140.000 lei, inf.
privind subcontractantii, standarde de asigurare a calitatii- Certificat ISO 9001,
Managementulsigurantei alimentare bazat pe HACCP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Direct de la casieria autoritatii contractante sau cu OP in cont RO87TREZ23731240202XXXXX deschis la Trezoreria Cernavoda
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 12:00
Locul: Primaria Cernavoda, str.Ovidiu, nr.11, Sala 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite si persoane cu functii de conducere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PHARE/2004/016-772.04.02.03.02.01.206- Camin pentru persoane varstnice Cernavoda
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Constanta- Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: str.Traian, nr.33, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241-606.598/606.597
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei orasului Cernavoda
Adresa postala: str.Ovidiu, nr.11, ,Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Tel.0241/238.030, 0241/238.433, Email: [email protected], Fax: 0241/239.578, Adresa internet (URL): www.primaria-cernavoda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 18:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer