Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA SERVICIULUI DE PAZA LA IMOBILELE AFLATE IN SUBORDINEA INSTITUTIEI DE INTERES LOCAL, ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA


Anunt de participare numarul 132190/21.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Ramona Bolos, Tel. 0259/436276, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259/436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA SERVICIULUI DE PAZA LA IMOBILELE AFLATE IN SUBORDINEA INSTITUTIEI DE INTERES LOCAL, ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA SERVICIULUI DE PAZA LA IMOBILELE AFLATE IN SUBORDINEA INSTITUTIEI DE INTERES LOCAL, ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA: Cetatea Oradea;Sinagoga Neologa;Oraselul Copiilor;Stadionul Municipal?Iuliu Bodola?;Sala Sporturilor?Antonio Alexe?;Bazinul Acoperit;Blocul de Microgarsoniere Moreni;Parcare cu bariera?str.T.Vladimirescu nr.19-21;Parcare TIR, Calea Borsului nr.43/A; Parcare cu bariera?Statuia Mihai Eminescu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIONAREA SERVICIULUI DE PAZA LA IMOBILELE AFLATE IN SUBORDINEA INSTITUTIEI DE INTERES LOCAL, ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA: Cetatea Oradea;Sinagoga Neologa;Oraselul Copiilor;Stadionul Municipal?Iuliu Bodola?;Sala Sporturilor?Antonio Alexe?;Bazinul Acoperit;Blocul de Microgarsoniere Moreni;Parcare cu bariera?str.T.Vladimirescu nr.19-21;Parcare TIR, Calea Borsului nr.43/A; Parcare cu bariera?Statuia Mihai Eminescu
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
art.6(3)din HG925/2006, drept prelungire durata si suplimentare in limita valorii estimate
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 26000 lei. Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10% sau 5% din valoarea contractului fara TVA (IMM).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, capitolul 70.02.50
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind situatia personala a ofertantului; Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local; Certificat constatator emis de ORC de pe langa tribunalele teritoriale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiei de participare la procedura. Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri globale anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani din care sa rezulte executarea in ultimii 3 ani, a unor contracte avand ca obiect prestarea serviciului de paza si protectie si a caror valoare cumulata, fara TVA, sa fie egala cu 1.300.000 lei fara TVA.
*Declaratie cuprinzand personalul specializat disponibil pentru prestarea serviciilor prin care sa faca dovada ca detine in mod obligatoriu personal pentru prestarea serviciilor contractate
*Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, prin care sa faca dovada ca detine echipamentul necesar pentru prestarea serviciilor de paza conform prevederilor caietului de sarcini si a Legii nr. 333/2003 actualizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2012 13:00
Locul: Sala Mica a Primariei Municipiului Oradea, et. I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. 0259.436.276, Email: [email protected], Fax: 0259.436.276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2011 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer