Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA UNEI AUTOVIDANJEZE PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT (MASURA 322 - PNDR), COMUNA TELIUCU INFERIOR, JUD. HUNEDOARA


Anunt de participare numarul 148477/11.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TELIUCU INFERIOR
Adresa postala: str.Minei , nr.2, Localitatea: Teliucu Inferior, Cod postal: 337465, Romania, Punct(e) de contact: FELICIA HUMA, Tel. +40 254738105, Email: [email protected], Fax: +40 254738253, Adresa internet (URL): www.primaria.teliucu-inferior.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA UNEI AUTOVIDANJEZE PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT (MASURA 322 - PNDR), COMUNA TELIUCU INFERIOR, JUD. HUNEDOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: com.Teliucu Inferior , jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul prevede achizitia unei autovidanjeze pentru obiectivul: Proiect integrat (Masura 322 ? PNDR), comuna Teliucu Inferior, jud. Hunedoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc-autovidanjeza
Valoarea estimata fara TVA: 587, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 11.000 lei; (IMM reducere 50%)Perioada de valabilitate a garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire: cf. Preved. Art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Pentru virament bancar ? contul AC: RO73TREZ3675006XXX000046, deschis la Trezoreria Hunedoara, cod fiscal 4727010.Retineri din suma constituita ca si garantie de participare: cf. Preved. Art.278ยน alin.(1) din OUG 34/2006: = 4.367, 10 lei;In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii anuntului de participare pe SEAP. Dovada garantiei de participare se va incarca in SEAP si se va depune si la sediul AC in original pana la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din HG 925/2006. Se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin (1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si copletarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare/retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct, la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Totodata se vor avea in vedere prev.HG1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 5 % din pretul contractului de lucrari fara TVARestituirea garantiei de catre AC: cf. preved. Art. 91-92 din HG nr.925/2006. IMM-urile beneficiaza de preved. Legii 346/2004 ? Art.16, alin.(2), doar daca fac dovada ca se incadreaza in ac. categ., cf. preved. Art.3, alin.(1)-(2). Daca ofertantul este o asociere din categ.IMM, incadrarea in categ.IMM se va analiza individual.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR (Masura 322) + Buget local; Contract de finantare nr.C322010952200042/21.09.2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, cf. Art. 180 din OUG 34/2006 ? Formular 12A. (doc. Va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul). Op. Ec. Va prezenta cazier judiciarsi cazier fiscal eliberat de ANAF; 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular.31;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular nr.12B (doc.va fi prezentat si de tertul sustinator, cu referire doar la punctele a, c^1 si d); 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular5 (doc. Va fi prezentat si decatre subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Consilieri locali: Modirca Mircea, Caroli Marius, Toma Petru-Cristian, Toma Vasile-Cristian, Danaila Georgel, Sauca Mariana, Orasan Vili, Pasca Cosmin-Tiberiu, Dobrescu Pompiliul, Oprisa Marius, Rus Ciprian-Raul, Primar ? Pupeza Daniel Gheorghe Sorin, Secretar ? Matei Sebastian Teodor, Contabil ? Secara Geonovica, Responsabil achizitii publice ? Huma Felicia; 5. Certificate conformart. 181 din OUG 34/2006 ? Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana; 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular12 C (doc. Vor fi prezentate de catre fiecare asociat, daca este cazul). Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelulsocietatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Cerinta nr. 1 ? Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPrezentare Formular B2 ? Informatii generale
Conditie de calificare: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei fara TVA.
Documente relevante:
Bilanturi contabil pe ultimii 3 ani, insotite de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a
candidatului/ofertantului. Forma de depunere a acestor documente: conf. Art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinirePrezentare Formular B2 ? Informatii generaleConversia leu-valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010:1 euro=4, 2099 lei; 2011:1 euro= 4, 2379 lei; 2012:1 euro=4, 4560 leiPentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO, se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central-Europeana. (www.ecb.int)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse la nivelul unui contract a carui valoare a fost de minim580.000 lei fara TVA. Ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse.
Forma de depunere a acestor documente: conf. Art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.
Cerinta nr. 1
Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent un sistem de management al calitatii pentru activitatile ce implica derularea contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de calitate solicitat. In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat limba romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata. In cazul prezentarii unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate, pentru partea din contract ce urmeaza a o realiza, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr.25Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectivPrezentare: Certificate/documente prin care se atestarespectarea standardelor de calitate-ISO 9001 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2014 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se constata ca exista mai multe oferte clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Oferta cu pretul cel mai scazut fiind declarata castigatoare.Ofertele ce nu satisfac in mod corespunzator cerintele Caietului de sarcini, vor fi respinse ca neconforme, potrivit art.36(2) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA TELIUCU INFERIOR
Adresa postala: Str. Minei, nr.2, jud. Hunedoara, Localitatea: Teliucu Inferior, Cod postal: 337465, Romania, Tel. +40 254738105, Email: [email protected], Fax: +40 254738253, Adresa internet (URL): www.comuna-teliucu-inferior.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2013 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer