Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru de furnizare produse - MATERIALE DE CONSTRUCTII


Anunt de participare numarul 147720/06.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: PETRU MARGINEAN, Tel. +40 264593275, Email: [email protected], Fax: +40 264593276, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru de furnizare produse - MATERIALE DE CONSTRUCTII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 02032 Cluj -Napoca
Str. Mos Ion Roata, nr. 3-5
jud. Cluj, cod postal 400401
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 782, 610RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Val est a celui mai mare CS care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata AC este de (lei): L 1=29540, 15; L 2=3.068, 85; L 3=98.391, 65; L 4=77.891; L 5=99.995; L 6=24.999, 50; L 7=7.049, 53; L 8=8.499, 15; L 9=9.399, 53; L 10=2.749, 45; L 11=20.119, 00; L 12=25.158, 00; L 13=75.100, 50; L 14=15.197, 20; L 15=14.285, 70; L 16=69.936, 68; L 17=90.454, 00; L 18=57.971, 00; L 19=39.996, 00; L 20=11.242, 50
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de furnizare produse : MATERIALE DE CONSTRUCTII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cant. min. ce se est. ca vor fi achiz in baza AC/CS: - L 1: Vopsea alchidica=1 litru;
- L 2: Diluant = 1 litru ;
- L 3: Tigla arsa profilata cu 2 ciocuri=1 buc; Coame=1 buc; -L 4: Calorifer otel 600x22x600mm=1 buc; Calorifer otel 600x22x1200mm=1 buc; Calorifer otel 600x22x1600mm=1 buc; Calorifer otel 600x22x2000mm=1 buc; -L 5: Sarma ghimpata zincata 2, 24 mm=1 kg; -L 6: Ciment=1 kg; -L 7: Var hidratat=1 kg; -L 8: Superglet de ipsos=1 kg; - L 9: Adeziv gresie si faianta=1 kg; -L 10: Adeziv lipit polistiren=1 kg; -L 11: Tabla zincata 0, 4 mm-1.000x2.000mm=1 coala; -L 12: Tabla zincata 0, 5 mm-1.000x2.000mm=1 coala;
- L 13: PAL melaminat 18 mm=1 mp; PAL melaminat 25 mm=1 mp; -L 14: Cant ABS 22x2 mm=1m; Cant ABS 32x2 mm=1m; -L 15: Placa gipscarton rezistenta la umezeala 2600x1200x12, 5 mm=1 mp; Placa gipscarton 2600x1200x12, 5 mm=1 mp; -L 16: Polistiren expandat 100 mm=1 mp; Polistiren expandat 50 mm=1 mp; -L 17: Faianta glazurata 20x30 cm=1 mp; Gresie glazurata 30x30cm=1 mp; -L 18: Parchet melaminat trafic intens 8 mm=1 mp; - L 19: Vopsea lavabila alba=1 kg; - L 20: Amorsa pentru vopsea lavabila (dilutie 1:10)=1 kg. Cant. max. ce se est. ca vor fi achiz. in baza AC: -L 1: Vopsea alchidica=3.000 litri; -L 2: Diluant=500 litri; -L 3: Tigla arsa profilata cu 2 ciocuri=40.000 buc; Coame=2.000 buc; - L 4: Calorifer otel 600x22x600mm=100 buc; Calorifer otel 600x22x1200mm=75 buc; Calorifer otel 600x22x1600mm=50 buc; Calorifer otel 600x22x2000mm=50 buc; -L 5: Sarma ghimpata zincata 2, 24 mm=20.000 kg; -L 6: Ciment=50.000 kg; -L 7: Var hidratat=15.000 kg; -L 8: Superglet de ipsos=10.000 kg; - L 9: Adeziv gresie si faianta=20.000 kg; -L 10: Adeziv lipit polistiren=5.000 kg; - L 11: Tabla zincata 0, 4 mm-1.000x2.000mm=650 coli; -L 12: Tabla zincata 0, 5mm-1.000x2.000mm=600 coli; -L 13: PAL melaminat 18mm=2.500 mp; PAL melaminat 25mm=700 mp; -L 14: Cant ABS 22x2mm=10.000 m; Cant ABS 32x2 mm=2.000m; -L 15: Placa gipscarton rezistenta la umezeala 2600x1200x12, 5mm=1.000 mp; Placa gipscarton 2600x1200x12, 5mm=1.000 mp; -L 16: Polistiren expandat 100mm=3.000 mp; Polistiren expandat 50mm=3.000 mp;
-L 17: Faianta glazurata 20x30cm=2.500 mp; Gresie glazurata 30x30cm=1.500 mp; -L 18: Parchet melaminat trafic intens 8mm=2.000 mp; -L 19: Vopsea lavabila alba=10.000 kg; -L 20: Amorsa pentru vopsea lavabila (dilutie 1:10)=1.500 kg. Cant. max. ce se est. ca vor fi achiz. in baza unui CS: -L 1: Vopsea alchidica=2.999 litri; -L 2: Diluant=499 litri; -L 3: Tigla arsa profilata cu 2 ciocuri=39.999 buc; Coame=1.999 buc; -L 4: Calorifer otel 600x22x600mm=99 buc; Calorifer otel 600x22x1200mm=74 buc; Calorifer otel 600x22x1600mm=49 buc; Calorifer otel 600x22x2000mm=49 buc; -L 5: Sarma ghimpata zincata 2, 24mm=19.999 kg; -L 6: Ciment=49.999 kg; -L 7: Var hidratat=14.999 kg; -L 8: Superglet de ipsos=9.999 kg; -L 9: Adeziv gresie si faianta=19.999 kg;
- L 10: Adeziv lipit polistiren=4.999 kg; -L 11: Tabla zincata 0, 4 mm-1.000x2.000mm=649 coli; -L 12: Tabla zincata 0, 5mm-1.000x2.000mm=599 coli; -L 13: PAL melaminat 18 mm=2.499 mp; PAL melaminat 25 mm=699 mp; -L 14: Cant ABS 22x2 mm=9.999 m; Cant ABS 32x2mm=1.999 m; -L 15: Placa gipscarton rezistenta la umezeala 2600x1200x12, 5mm=999 mp; Placa gipscarton 2600x1200x12, 5mm=999 mp; -L 16: Polistiren expandat 100mm=2.999 mp; Polistiren expandat 50mm=2.999 mp;
-L 17: Faianta glazurata 20x30cm=2.499 mp; Gresie glazurata 30x30cm-=1.499 mp; -L 18: Parchet melaminat trafic intens 8mm=1.999 mp; -L 19: Vopsea lavabila alba=9.999 kg; -L 20: Amorsa pentru vopsea lavabila (dilutie 1:10)=1.499 kg. Val. est. cant. min. ce se est. ca vor fi achiz. in baza AC/CS: - L 1 = 9, 85 lei; - L 2 =6, 15 lei; - L 3 =8, 35 lei; - L 4 =1.284, 00 lei; -L 5=5, 00 lei; -L 6= 0, 50 lei; -L 7 =0, 47 lei; -L 8=0, 85 lei; -L 9=0, 47 lei; -L 10=0, 55 lei; -L 11=31, 00 lei; -L 12=42, 00 lei; - L 13=49, 50 lei; -L 14=2, 80 lei; -L 15=14, 30 lei; -L 16= 23, 32 lei; -L 17=46, 00 lei; -L 18=29, 00 lei; -L 19=4, 00 lei; -L 20=7, 50 lei. Val. est. cant. max. ce se est. ca vor fi achiz. in baza AC: -L 1=29.550 lei; -L 2=3.075 lei; -L 3=98.400 lei; -L 4=79.175 lei; -L 5=100.000 lei; -L 6=25.000 lei; -L 7=7.050 lei; -L 8=8.500 lei; -L 9=9.400 lei; -L 10= 2.750 lei; -L 11=20.150 lei; -L 12=25.200 lei; -L 13=75.150 lei; -L 14=15.200 lei; -L 15=14.300 lei; -L 16=69.960 lei; -L 17=90.500 lei; -L 18=58.000 lei; -L 19=40.000 lei; -L 20=11.250 lei. Val est cant max ce se est ca vor fi achiz in baza unui CS: - L 1=29.540, 15 lei; -L 2=3.068, 85 lei; -L 3=98.391, 65 lei; -L 4=77.891 lei; -L 5=99.995 lei; -L 6=24.999, 50 lei; -L 7=7.049, 53 lei; -L 8= 8.499, 15 lei;
- L 9=9.399, 53 lei; -L 10=2.749, 45 lei; -L 11=20.119, 00 lei; -L 12=25.158, 00 lei; -L 13=75.100, 50 lei; -L 14=15.197, 20 lei; -L 15=14.285, 70 lei; -L 16=69.936, 68 lei; -L 17=90.454, 00 lei; -L 18=57.971, 00 lei; -L 19=39.996, 00 lei; -L 20=11.242, 50 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 782, 610RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: - 590 lei pentru lotul 1;
- 60 lei pentru lotul 2; - 1.960 lei pentru lotul 3;
- 1.580 lei pentru lotul 4;
-1.990 lei pentru lotul 5;
- 490 lei pentru lotul 6; - 140 lei pentru lotul 7;
- 168 lei pentru lotul 8;
- 185 lei pentru lotul 9;
- 54 lei pentru lotul 10; - 400 lei pentru lotul 11; - 500 lei pentru lotul 12;
-1.500 lei pentru lotul 13;
- 300 lei pentru lotul 14; - 285 lei pentru lotul 15;
- 1.390 lei pentru lotul 16;
- 1.800 lei pentru lotul 17;
- 1.150 lei pentru lotul 18;
- 790 lei pentru lotul 19;
- 220 lei pentru lotul 20;Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrareaintreprinderii in categoria I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forme de constituire a garantiei de participare: - Depunerea in contul autoritatii contractante (RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
- Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura;
- Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).- in conformitate cu prevederile art.86, punctul 5, lit.b) din HG 925/2006, autoritatea contractanta accepta constituirea garantiei de participare prin depunerea unei sume in numerar la caseria unitatii;Operatorii economici vor face dovada constituirii garantiei de participare la licitatie pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare NU SE INTRODUCE IN PLICUL CU OFERTA.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data de 15.01.2014
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratii privind eligibilitatea:
- Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
- Se va prezenta si de catre tertul sustinator ;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare;
- Se va prezenta si de catre tertul sustinator ( art. 181, lit. a, c1, d din OUG 34/2006)3) Participarea la licitatie cu oferta independenta:
- Completarea Formularului 3 AM ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;4) Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006:
- Completarea Formularului nr. 13 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului
nr 34/2006?
- Se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Persoane care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: CsegziFlorin-Adalbert, Anghel Ionel-Toader , Marginean Petru-Sebastian, Druta Alexandru, SerbanLazar-Dumitru, Boca Ionel, BanIoan-Voicu, Aftimescu- Deleanu Claudiu, Greble Ioan-Gabriel, Muresan Florica. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte ca operatorul economic are profilul activitatii in legatura directa cu obiectul contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se poate depune in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.
- alte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte ca operatorul economic are profilul activitatii in legatura cu obiectul contractului.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele trei locuri sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata (in cazul in care a fost depus in copie lizibila conforma cu originalul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri:
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu urmatoarele valori (lei): Lotul 1= 59.000; Lotul 2= 6.130;Lotul 3= 196.750; Lotul 4= 155.750; Lotul 5= 199.900; Lotul 6= 49.900; Lotul 7= 14.000; Lotul 8=16.900; Lotul 9= 18.750;Lotul 10 = 5.475; Lotul 11= 40.200; Lotul 12= 50.300; Lotul 13= 150.200; Lotul 14= 30.300; Lotul 15= 28.500; Lotul 16= 139.800; Lotul 17= 180.900; Lotul 18= 115.900; Lotul 19= 79.900; Lotul 20= 22.475Modalitatea de indeplinireOperatorul economic va prezenta o declaratie cu cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012. I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Angajament ferm de sustinere financiara (daca este cazul) Capacitatea economico- financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 186 din O.U.G. 34 / 2006) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizataPersoana care asigura sustinerea financiara va prezenta urmatoarele documente: - declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1), d) din ordonanta;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006. Baza legala: art. 186 din O.U.G. 34 / 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinireOperatorul economic va prezenta o declaratie cu cifra de afacerimedie globala anuala pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrareaintreprinderii in categoria I.M.M.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Ofertantul va prezenta: -Angajamentul ferm incheiat (Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata).Persoana care asigura sustinerea financiara vaprezenta urmatoarele documente: - declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c1), d)din ordonanta;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr 34/2006.Baza legala: art. 186 din O.U.G. 34 /2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitateatehnica
Experienta similaraProduse similare livrate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin (lei): Lotul 1= 29.500; Lotul 2= 3.065; Lotul 3= 98.375;Lotul 4= 77.875; Lotul 5= 99.950; Lotul 6= 24.950;Lotul 7= 7.000; Lotul 8=8.450; Lotul 9= 9.375;Lotul 10 = 2.730; Lotul 11= 20.100; Lotul 12= 25.150;Lotul 13= 75.100; Lotul 14= 15.150; Lotul 15= 14.250;Lotul 16= 69.900; Lotul 17= 90.450; Lotul 18= 57.950;Lotul 19= 39.950; Lotul 20= 11.240Modalitate de indeplinire
Ofertantul va prezenta: -Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular nr.12 D).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR..
Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate cuprinse in Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani. Ofertantul poate prezenta:
- certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate;
Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice (daca este cazul) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata.
Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice va prezenta
urmatoarele documente: -Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c)1, d) din ordonanta, - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 190 din O.U.G. 34/2006).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta: -Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular nr.12 D).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.- certificate/ documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate;Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice va prezentaurmatoarele documente: - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c)1, d) din ordonanta, - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1)singurul element repetitiv de reofertare va fi pretul total al ofertei (pe fiecare lot in parte, exprimat in lei, fara T.V.A.);2)Se va pastra tipul de material ofertat;3)Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: numarul de participanti la runda respectiva; locul ofertantului in clasament, oferta proprie;4)licitatia electronica se va desfasura prin intermediul aplicatiei SEAP gestionate de catre ASSI www.e-licitatie.ro. Infomatii privind echipamentul electronic necesar, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii sunt disponibile la pagina web www.e-licitatie.ro la sectiunea ?cerinte tehnice minimale?.5)Nr. de runde = 1 runda; Durata unei runde= 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2014 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2014 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2014 10:00
Locul: Sediul UM02032 CLUJ-NAPOCA, str. MOS ION ROATA, nr. 3-5, jud CLUJ, cod postal 400397
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti cu imputernicire din partea operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1) In cazul in care se depun doua sau mai multe oferte de pret egale se va proceda astfel: - daca sunt depuse doua sau mai multe oferte cu pretul cel mai scazut autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici situati pe primul loc depunerea unei noi oferte de pret, in plic sigilat si marcat corespunzator in termen de 3 zile de la cererea expresa a autoritatii contractante; dupa reofertare se va reface clasamentul in ordinea noilor preturi oferite, in vederea adjudecarii; - daca sunt depuse doua sau mai multe oferte admisibile cu acelasi pret situate pe locul 2 sau locul 3 autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici deunerea unor noi oferte de pret, cu obligatia ca acestea sa nu depaseasca ofertele clasate pe locul 1, respectiv locul 2;dupa reofertare se va reface clasamentul in ordinea noilor preturi oferite, in vederea adjudecarii; -La reofertare preturile vor fi exprimate in lei, cu 4 zecimale; -Ofertele se vor depune in plic sigilat si marcat corespunzator in termen de 3 zile de la cererea expresa a autoritatii contractante;2) Nu se acorda avans furnizorului;3) Nu se accepta ajustarea pretului contractului, in sensul mentinerii preturilor unitare;4) Achizitorul va efectua plata catre furnizor in maxim 60 de zile de la emiterea facturii, dar numai daca in acest interval unitatea militara a emis nota de receptie si constatare diferente;5) Operatorul economic va respecta perioada de livrare specificata in caietul de sarcini;6) Pentru verificarea caracteristicilor tehnice declarate, achizitorul isi rezerva dreptul de a testa prin sondaj esantioane din produsul livrat la un laborator acreditat, pe cheltuiala promitentului furnizor. Daca vreunul dintre produsele inspectate sau testate nu corespunde specificatiilor, achizitorul are dreptul sa il respinga, iar furnizorul are obligatia, fara a modifica pretul contractului, de a inlocui produsele refuzate. In cazul in care dupa inlocuirea acestora se constata mentinerea deficientelor calitative, autoritatea contractanta are dreptul sa rezilieze de drept contractul subsecvent in derulare, precum si acordul-cadru in privinta furnizorului in cauza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC / UM 02032 Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Mos Ion Roata, nr. 3-5, Localitatea: Cluj -Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel. +40 264593275, Email: [email protected], Fax: +40 264593276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2013 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer