Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord - cadru de servicii sanitar veterinare Circumscriptia Sanitar Veterinara de Asistenta Fetesti


Anunt de participare numarul 134634/07.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR IALOMITA
Adresa postala: STR. LACULUI, NR. 12, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920024, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA POPI, Tel. +40 243232069, Email: [email protected], Fax: +40 243232079, Adresa internet (URL): dsv-ialomita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord - cadru de servicii sanitar veterinare Circumscriptia Sanitar Veterinara de Asistenta Fetesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: Circumscriptia Sanitar Veterinara de Asistenta Fetesti, judetul Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 446, 327.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor incheia anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la
animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si
caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de
nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare Circumscriptia Sanitar Veterinara de Asistenta Fetesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
o circumscriptie sanitar veterinara
Valoarea estimata fara TVA: 446, 327.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se va constitui prin virament bancar sau printr-un document de garantare emis in conditiile legii de o sociatate bancara, valabila pana la 90 zile de la data licitatiei , (scanat in format pdf pentru depunere online in SEAP ) in cuantumul :1% dinvaloarea estimata conform art. 278?1 din OUG 34/2006 . Cuantumul garantiei pentru participare este de: 4.463, 27 ron- Garantia de participareOfertantii vor depune in mod obligatoriu garantie de participare in conformitate cu prevederile art. 43^1 alin. 2 dinORDONANTA DE URGENTA nr. 76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta aGuvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publicesi a contractelor de concesiune de servicii . Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-undocument de garantare emis in conditiile legii de o sociatate bancara, in cuantumul prevazut in prezenta documentatie.Garantia de paricipare va avea o valabilitate de 90 de zileContul in care se va vira garantia de participare este RO65TREZ3915005XXX000110 deschis la Trezoreria Slobozia, jud.Ialomita, beneficiar Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Ialomita, cod fiscal 4231652 Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat, fara T.V.A.Neconstituirea garantiei de buna executie a contractului subsecvent reprezinta clauza de reziliere pentru acordul cadru.Modul de constituire a garantiei de buna executie: ?Scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 18), constituita la data semnarii acordului cadru sau suboricare alta forma prevazuta in art. 90 si art. 86 alin. (2-4) din Hotararea de Guvern nr. 925/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificat de atestare fiscala din care
sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara desfasurarii licitatiei, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a
impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara desfasurarii licitatiei, Declaratii privind calitatea de
participant la procedura, Cazier fiscal, Cazier judiciar, Certificat de participare la licitatii cu ofertaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 ยน (evitarea conflictului
de interese) din OUG 34/2006 -Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de
conducere in cadrul autoritatii contractante , si anume: Puia Mihai - director executiv, Barbuli Velizar - director executiv adjunct, Florea
Teodora - sef serviciu economic si administrativ, Popi Adriana - consilier juridic, independenta Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Teritoriala
din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. (Activitatea principala sa cuprinda Codul CAEN ce
corespunde activitatilor veterinare )Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru P.J), Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare ( pentru P.F/ P.J)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Art. 184 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Fisa de identificare financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestatul de libera practica
Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei,
a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia
muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul
indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in
vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protecti amuncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de
comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/
ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul
de operare a computerului.
Informatii privind subcontractantii / asociatii(informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are
eventual intentia sa o subcontracteze)
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea
ofertei si pe perioada derularii contractului v a asigura un nivel
corespunzator al protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
factori tehnici
60%
60
Descriere: spatiu, domiciliu, dotare, experienta, autoturism
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa finalizarea verificarii documentelor de calificare si a propunerii tehnice, comisia introduce in SEAP numele ofertantilor ale caror ofertesunt admisibile, precum si ale ofertantilor ale caror oferte au fost declarate inacceptabile sau neconforme.La LE au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceastaetapa de catre autoritatea contractanta.Faza finala a licitatiei -o singura runda de 1 zi.LE va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit la: http: //www.e-licitatie.roElementul ofertei care va face obiectul procesului de ofertare in sistem electronic este valoarea totala
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic din cadrul dsvsa ialomita
Adresa postala: str. lacului nr. 12, Localitatea: slobozia, Cod postal: 920024, Romania, Tel. +40 243232069, Email: [email protected], Fax: +40 243232079
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer