Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru furnizare piese de schimb pentru automobile, utilaje, motoferastraie mecanice, anvelope,


Anunt de participare numarul 41792/24.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Directia Silvica Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Claudiu Radu, Tel.0269242411, In atentia: Comp. achizitii, Email: [email protected], Fax: 0269214970, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatare forestiera
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru furnizare piese de schimb pentru automobile, utilaje, motoferastraie mecanice, anvelope,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: prin magazine situate in localitatiile unde isi au sediul unitatea si subunitatiile acesteia: Agnita, Arpas, Avrig, Dumbraveni, Medias, Miercurea Sibiului, Sibiu, Saliste
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 45 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 397, 651RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele se vor atribui anual; valuarea acestora nu se cunoaste
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de piese de schimb pentru automobile Dacia si ARO, autovehicule si utilaje, Raba, Tractor, TAF, IFRON, anvelope, camere de aer, gulere si service vulcanizare, piese de schimb pentru motoferastrae mecanice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34380000-4 - Piese de rezerva pentru automobile (Rev.1)
25111000-2-Pneuri (Rev.1)
29475100-0-Piese pentru ferastraie cu lant (Rev.1)
34360000-8-Piese de rezerva pentru vehiculele destinate transportului de marfuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea va fi conform necesarului anual pentru fiecare categorie de produse in parte. Oferta se va depune conform specificatiilor din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 397, 651RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii participare de 0, 5 % din val. estimativa a fiecarui lot: pneuri = 1738 lei; piese dacia, aro = 3744 lei; piese Raba, TAF = 6050 lei; piese motoferastraie = 457 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se cere legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada situatiei personale a operatorilor economici :1. Ca cerinte minime se vor prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, certificat constatator de la ORC, certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributilor de asigurari sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada situatiei economico-financiare se face cu: scrisoare de bonitate, bilant contabil al activitatii la 2007, declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani in domeniul furnizarii de produse similare sau documente edificatoare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra de afaceri medie anuala sa fie de pana la de 3 ori mai mare decat valoarea estimativa a contractului. Nivel minim impus, cel putin150000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind numarul mediu anual al personalului angajat si a celui de conducere in ultimii 3 ani;2.declaratie privind furnizarile de produse similarein ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Niveluri minime: 1. minim 1 contract similar cu valoare de cel mult30% din valoarea estimativa a contractului . Nivel minim impus 50000 lei;2.minim 2 angajati si 1 cadru de conducere ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: plata la casieria unitatii, in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2008 12:00
Locul: Directia Silvica Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavreopolus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel.0269242411, Email: [email protected], Fax: 0269214970, Adresa internet (URL): www.dssibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2008 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer