Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 204e | 204e marasesti | 205b | 205d spulber | 205e | 205e vidra | 205l | 205r | 20868 | 208f +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord ? cadru de furnizare containere de securitate pentru pastrarea documentelor clasificate


Anunt de participare numarul 136828/22.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: Cristian MILITARU, Tel. +40 213195858-236, In atentia: MILITARU, Email: [email protected], Fax: +40 213152165, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord ? cadru de furnizare containere de securitate pentru pastrarea documentelor clasificate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 41 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 406, 774.19RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimativ, cate un contract anual, avand valorilemaxime fara TVA: 545.887, 10 lei in anul 20212; 1.237.822, 58 lei in anul 2013; 1.272.177, 42 lei in anul 2014; 1.350.887, 10 lei in anul 2015
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare/achizitie containere pentru pastrarea documentelor clasificate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39132100-7 - Dulapuri de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimative maxime:
Lot 1: Container de securitate clasa A, inaltime 90 cm. = 74 buc.
Lot 2: Container de securitate clasa B timp de rezistenta la efractie 10 min, inaltime 195 cm. (standard) = 272 buc.
Lot 3: Container de securitate clasa B timp de rezistenta la efractie 10 min, inaltime 70 cm. (pentru evacuare) = 168 buc.
Cantitati estimative minime: 1 bucata, din fiecare lot.
Valorile estimative maxime ale eventualelor contracte subsecvente - conform celor de la pct. II.1.4.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 406, 774.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: conform anexei privind loturile. Pentru IMM-uri se poate constitui in cuantum de 50%. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin.(1) din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO68TREZ7005005XXX000201 deschis la ATCPMB. Valabilitate: 100 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Constituirea garantiei de participare se va dovedi in conformitate cu prevederile art. 18 din HG nr. 1660/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, documentul doveditor se va prezenta, in original, la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se constituie numai in lei. In conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Conform prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. De asemenea, in cazul unei contestatii respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. IMM-urile pot constitui 50% din cuantumul solicitat. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui la semnarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Prezentare Certificat de participare la procedura, cu oferta independenta. Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.1 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTE
Cerinta 2: Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OuG 34/2006. Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.2 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTE
Cerinta 3: Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG 34/2006.Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.3 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTECerinta 4: Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691
din OuG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Zisu Catalin; Scrieciu Liviu; Raileanu Ivan; Vasile Bogdan; Stefan Cristina; Ghica Marian; Dumitru Marian; Bejan Marius; Oancea Silviu; Militaru Cristian. Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.4 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTE
Cerinta 5: Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din OuG 34/2006. Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.5 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTE
Cerinta 6: Prezentare Fisa de informatii generale. Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare Formular F.6 prevazut in sectiunea MODELE DE FORMULARE SI DOCUMENTE
Cerinta 7.Prezentare Certificat constatator privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si a contributiei la bugetul asigurarilor sociale de stat.Formalitati pentru indeplinire: Scanare si postare Certificat constatator eliberat de Ministerul Finantelor Publice , prin unitatile subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantii nu au datorii scadente catre bugetul de stat, precum si catre bugetul asigurarilor sociale de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.*Observatie: Nu vor fi considerate datorii catre bugetele componente ale bugetului consolidat de stat, sumele pentru care se prezinta documente oficiale, emise de autoritatile competente, pentru acordarea de reesalonari, derogari, amanari sau inlesniri la plata.
Cerinta 8: Prezentare dovezi privind incadrarea in IMM. (daca este cazul). Formalitati pentru indeplinire: Completare si postare dovezi solicitate prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul in care ofertantul se incadreaza in aceasta situatie si doreste sa beneficieze de facilitatile legale).
*Observatie: (1) In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia personala se demonstreaza pentru fiecare operator economic in parte, membru al grupului.
(2) Daca este cazul, documentele solicitate la cerintele 2 si 3 vor fi depuse si de catre tertul sustinator.
(3) Daca este cazul, documentele solicitate la cerinta 4 vor fi depuse atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.
*Observatie: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantii sai legali, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantii trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
*Observatie: Persoanele juridice/fizice straine vor depune documente echivalente celor solicitate de autoritatea contractanta operatorilor economici romani (care se emit doar de autoritatile romane), in conformitate cu prevederile legale din tara in care sunt rezidente. Acolo unde aceste documente nu au echivalent, este suficienta completarea declaratiilor prezentate ca model in Documentatia de atribuire. Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate.
*Observatie: (1) Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta va solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.
(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
*Observatie: (1) In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire.(2) Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin. (2) si la art. 190 alin. (2) din ordonanta de urgenta trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
(3) In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal -, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.
(4) In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de produse/servicii/lucrari furnizate/prestate/executate intr-o perioada anterioara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Cerinta 1: Prezentare Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului. Formalitati pentru indeplinire: Scanare si postare Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.
Cerinta 2 (valabila numai pentru persoane fizice): Prezentare Autorizatie de functionare. Formalitati pentru indeplinire: Scanare si postare Autorizatie de functionare. Documentul trebuie sa fie in termen de valabilitate.Cerinta 3 (valabila numai pentru persoane juridice straine): Prezentare documente oficiale care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare profesionala. Formalitati pentru indeplinire: Scanare si postare documente oficiale relevante care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara in care operatorul economic este rezident. Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate.
Observatie: In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) se demonstreaza pentru fiecare operator economic in parte, membru al grupului.
Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de conformitate cu "Cerintele minime pentru containerele destinate prtectiei informatiilor clasificate, pentru mecanismele de inchidere, sistemele cu cifru si incuietorile acestora" aprobate prin Ordinul nr. 443/31.10.2003 al Directorului general al ORNISS si completarilor aprobate prin Ordinul nr. 182/26.04.2012
ISO 9001:2001pentru produsele si serviciile oferit.
Declaratie de conformitate privind indeplinirea de catre produs a cerintelor de performanta, de siguranta in exploatare si de protectie a mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.In baza prev. art. 10 din HG 445/10.04.2003 pt. aprob. Normelor priv. organiz. si desf. Activ. de codificare a articolelor de inzestrare din domeniul apararii, pt. incheierea contractului, furnizorul/prestatorul trebuie sa detina/obtina codul de agent economic acordat de Biroul National de Codificare, bd. Iuliu Maniu 7-9, sect. 6, Bucuresti, tf: 0214107880/0214107881 int.202.2.Plata produselor se va face prin virament in cont de trezorerie al furnizorului, in baza docum. de receptie din contract, max de 60 zile de la primirea documentelor de achizitor. Furnizorul va avea deschis cont la Trezorerie, cf. OuG 146/2002.3.In baza prev. OuG 34/2009 ?plata facturilor se realizeaza de catre institutiile publice in perioada 24-31 a fiecarei luni?.4.Depunerea ofertei de catre un operator economic presupune acceptarea tacita si neconditionata a tuturor cerintelor impuse de autoritatea contractanta in documentatia de atribuire.5.Cantit. min/max care sunt stabilite initial in docum. de atribuire, si ulterior in acordul-cadru, sunt estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici sau egale in raport cu cele estimate, functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante si/sau disponibilitatile de fonduri banesti.Obs: In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita depunerea documentelor emise de institutiile competente, care au fost scanate si postate in SEAP in cadrul ofertei, la sediul autoritatii contractante mentionat la pct. I.1., in forma originala/copie legalizata.Obs: In cazul in care doi sau mai multi operatori economici oferteaza cel mai mic pret avand aceeasi valoare, autoritatea contractanta va solicita, printr-o solicitare de clarificari, transmiterea unor noi propuneri financiare imbunatatite, prin intermediul SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, in termen 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectia Juridic si Drept International Umanitar
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel. +40 213155485-2393, Email: [email protected], Fax: +40 213152165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer