Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord- cadru pentru servicii de reparatii si intretinere pentru autoutilajle si echipamentele aferente de import si indigene din dotarea DRDP CLUJ (SDN 1-7) pentru perioada 2009-2012


Anunt de participare numarul 85756/04.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR -D.R.D.P. CLUJ
Adresa postala: Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0264432415, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264432415
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR -D.R.D.P. CLUJ
Adresa postala: Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0264432415, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264432415
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR -D.R.D.P. CLUJ
Adresa postala: Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264432415, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: 0264432415
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord- cadru pentru servicii de reparatii si intretinere pentru autoutilajle si echipamentele aferente de import si indigene din dotarea DRDP CLUJ (SDN 1-7) pentru perioada 2009-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In cadrul sectiilor (SDN-urilor), districtelor, bazelor de dezapezire si DRDP CENTRAL CLUJ
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 898, 939 si 9, 357, 924RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de reparatii si intretinere pentru autoutilajele si echipamentele aferente de import si indigene din dotarea DRDP CLUJ (SDN 1-7)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Comform Caietului de Sacrcinii al achizitiei si anexele acestuia.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 898, 939 si 9, 357, 924RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de: 27.508, 49lei si Garantia de buna executie in cuantum de 7% din pretul contractului fara TVA.IMM-urile beneficiaza de 50%reducere
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de Finantare : BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/Acord de subcontractare legalizat conform OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat;;Angajament ferm - legalizat notarial;Declaratie din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazutede art. 181din OUG34/2006 modificata.; Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG34/2006 modificata; Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala aFinantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit;;Certificat privind plata impozitelor si taxele locale; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP sau ANAF; Certificat de inmatriculare; ORC; Declaratie pe propria raspundere care sa cuprinda datele despre istoricul litigiilor;Caziere fiscale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii; Bilantul contabil pe anul 2008 , vizat si inregistrat la organele competente, unde: Profitul sa fie pozitiv; Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, liniide credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri solicitata :5.501.698, 00lei reprezentand 1.299.869, 58euro(Curs BNR 24.07.2009 ora 13:00 1=4, 2325lei)IMM-urile beneficiaza de 50%reducere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nominalizarea a minim: 2 mecanici auto- utilaje;1 electrician auto-utilaje;1 electromecanic auto-utilaje;1 sudor tinichigiu vopsitor;Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, specializarea acestora si valoarea serviciilor la care se angajeaza, Situatia resurselor de care dispune ofertantul si a celor care se vor aloca pentru contract;Recomandare (Document constatator) din partea altor beneficiari care sa ateste desfasurarea de activitati similare.; Dovada ca detine un atelier de intretinere si reparatii dotat cu echipamente necesare si autorizat conform prevederilor legale; Dovada ca detine un autovehicul cu platforma pentru tractarea/ imbarcarea autovehiculelor defecte care nu se mai pot deplasa pana la service sau sa detina un contract de inchiriere platforma cu o societate;Autorizatie de livrare din partea producatorului sau dealer-ului al acestuia pentru furnizarea pieselor;Autorizatie Tehnica de Functionare;Certificat ISO 9001 / 2000; (echivalent)Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2001 sau sistemul comunitar de management ecologic si audit (EMAS); sau standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Certificat ISO 18001/2001, Normelor metodologice de aplicare aprobate prin H.G. nr. 1425/2006 si H.G. nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santiere temporare si mobile;Declaratie pe proprie raspundere ca se vor face asigurari pentru tehnica si personal.Autorizatie Tehnica de Functionare emisa de Registrul Auto Roman valabila la tipurile de autovehicule pentru care se depun oferta;Autorizatie de livrare a pieselor de schimb de la producator sau dealer ;Certificat de conformitate si calitate a pieselor de schimb emis de producator (importatorul) vehiculului sau echipamentului pentru care se depune oferta, Acorduri de asociere;Acorduri de subcontractare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Expereinta similara solicitata :1.375.424, 50lei reprezentand 324.967, 40euro(curs BNR 24.07.2009 ora 13:00 1 euro=4, 2325lei)O lista cu serviciile executate in ultimii 5 ani, Nominalizarea responsabilului de prestare Nominalizarea responsabilului tehnic cuprestarea serviciilor; Nominalizarea responsabilului cu calitatea;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
valoare manopera
50%
Descriere: se acorda maxim 50 puncte
2.
valoarea pieselor de schimn
40%
Descriere: se acorda maxim 40 puncte
3.
Garantia serviciului de reparare
10%
Descriere: se acorda maxim 10puncte
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S16-022737 din 24.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante achizitoare DRDP CLUJ- str.Decebal nr.128
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, observatori MF (daca este cazul)si max cel mult 3 persoane/ofertant si care vor prezenta imputernicire si copie dupa B.I/C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va pune la dispozitie gratuit, oricarui operator economic care a inaintat o solicitarea in acest sens (scrisoare de interes) un exemplar din Documentatia de Atribuire. Operatorii economici care au accesat Documentatia de atribuire de pe site-ul www.drdpcluj.ro sau Anuntul de Participare din SEAP de pe site-ul www.e-licitatie.ro si doresc sa participe la procedura vor transmite o Scrisoare de interes cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact. A. Conform art.11. alin. 4 / HG nr.925/2006 actualizata, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal , prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau alte asemenea se solicita Formular V si Anexa 1/ Form.V. B. Daca ofertantul nu uzeaza de dreptul prevazut la art.11, alin (4) /H.G. nr. 925/2006 modificata, va prezenta documentele prevazute la cap.V.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC).
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca , ,Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264.59.38.66, Email: [email protected], Fax: 0264.59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. - S.A. - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI CLUJ (BIROUL JURIDIC)
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432434, Email: [email protected], Fax: 0264-432350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer