Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE SERVICII DE SERVICII VETERINARE DE SANATATE ANIMALA SI IDENTIFICARE ANIMALE


Anunt de participare numarul 136588/16.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SIBIU
Adresa postala: CALEA SURII MARI NR. 21, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550089, Romania, Punct(e) de contact: DOINA STANCIU, Tel. +40 0269223069, In atentia: DOINA STANCIU, Email: [email protected], Fax: +40 0269223753, Adresa internet (URL): www.dsv-sibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice centrale-activitati sanitar veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRUDE SERVICII DE SERVICII VETERINARE DE SANATATE ANIMALA SI IDENTIFICARE ANIMALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: CSVSA ADJUDECAT
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 33 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 112, 584 si 1, 529, 805RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE SERVICII DE SUPRAVEGHIERE, PREVENIRE, CONTROL SI ERADICARE A BOLILOR LA ANIMALE, A CELOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM, PROTECTIA ANIMALELOR SI PROTECTIA MEDIULUI, DE IDENTIFICARE SI INREGISTRAREA BOVINELOR , SUINELOR, OVINELOR SI CAPRINELOR SI A MISCARII ACESTORA, PRECUMSI DE CORECTIE A EVENTUALELOR ERORI SAU NECONFORMITATI GENERATEDE NERESPECTAREA TERMENELORDE INREGISTRARE SAU GRSELI DE INREGISTRARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PENTRU FIECARE LOT CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 112, 584 si 1, 529, 805RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA FIXALOT 1 CSVA POPLACA 623 LEILOT 2 CSVA CICNADIE 1211 LEILOT 3 CSVA BAZNA 2501 LEILOT 4 CSVA VALEA VIILOR 798 LEILOT 5 CSVA BIERTAN 1625 LEILOT 6 CSVA RASINARI 4248 LEILOT 7 CSVA BRADENI 2052 LEILOT 8 CSVA SURA MICA 1823 LEI 3% DIN VALOAREA FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT INCHEIAT FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181, Certificat de atestare fiscala, Certificat constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelorsi taxelor locale, Declaratii privind calitatea de participant la procedura, Cazier fiscal, ,Cazier judiciar, Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 19). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii(activitatea principala sa cuprinda Codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare), Certificat de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului, Adeverinta de la Colegiul Medicilor Veterinari
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii3 ani(se va tine cont si de data infiintarii societatii)
Fisa de identificare financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat de libera practica
Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate;
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.Declaratie privind dotarile specifice , utilajele, echipamentul tehnic de comunicare , mijloacele de transport, Declaratie pe propria raspundere comform careia ofertantul cunoaste modul de operare a computeruluiDocument constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale
Declaratie pe proprie raspundere din caresa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei sipe perioada derularii contractului va asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
NUMAI MEDICILORVETERINARI CU LIBERA PRACTICA (IMPUTERNICITI)CONFORM OUG 113/10.09.2002
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: PUNCTAJMAXIM 40 PUNCTE PENTRU PRETUL CEL MAI MIC
2.
FACTOR TEHNIC
60%
Descriere: Dovada detinerii spatiului 15%-15 puncte, Personal de specialitate 25%-25 puncte, Dotare minima obligatorie 5%-5 puncte, punctajul se acorda numai pentru indeplinirea cumulativa a tuturor cerintelor de dotare, Experienta profesionalain domeniu a PFA/SC punctaj maxim 10%-10 puncte, Pentru o experienta mai mica de 24 lun se va aplica formula corespunzator, Detinerea de mijloace de transport -autoturim sau autoutilitara 5%-5 puncte maxim( pentru 2 autoturisme sau autoutilitare 5 puncte, iar pentru 1 autoturism sau autoutilitara 3 puncte)
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6434/16.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 2012, 203, 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
TOATA DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA PE SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DSVSA SIBIU
Adresa postala: CALEA SURII MARI NR.21, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 55089, Romania, Tel. +40 0269/223314, Email: [email protected], Fax: +40 0269/223453
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer