Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare reactivi


Anunt de participare numarul 140945/04.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Timisoara, str.Hector, nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Punct(e) de contact: Ec Jian Beatrice, Tel. +40 256221224, Email: [email protected], Fax: +40 256221224, Adresa internet (URL): http: //smtm.lasting.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadrufurnizare reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Timisoara, str Ghe Dima nr 5
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 148.37 si 311, 491.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente lunar sau ori de cate ori este necesar. Valoarea estimata a unui contract subsecvent este de 19.148, 37 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona reactiviconform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
24931250-6-Medii de cultura (Rev.2)
33141625-7-Truse de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr 1 ?Reactivi hematologie ? CPV 33696500-0PT RGT RECOMBIPLASTIN 2g HEMOSILUM= kit 5+5*8mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =25APTT- Syntetic phospholipidsUM= kit 5*9+5*8 mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =16Thrombin Time kitUM= kit 4*2, 5 or 8ml Bov Th +1*9ml bufferCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =2Reference EmulsionUM= fl 500 mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =35CTRL. Assayed high abnormalUM= fl 10*1mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =2CTRL. Assayed low abnormalUM= fl 10*1mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =2
Normal control assayed hemosilUM= fl 10*1mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =12
Calibrator plasma hemosilUM= fl 500 mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =12
Def. plasma Factor VIIIUM= fl 10*1mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =5
Def. plasma factor IXUM= cutCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =4
AntithrombinaUM= kit 2*2, 5 ml Fxa +2*2ml ch. Subs Cant min ac cadru =1Cant max ac cadru =4
Factor diluentUM= fl 100 mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =5
Cupe 0.5 mlUM= cut 1000 buc Cant min ac cadru =1Cant max ac cadru =3
Rotori ACLUM= 1 rola cu 25 buc Cant min ac cadru =3Cant max ac cadru =60
FIB ClaussUM= kit 10*2mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =25
Cleaning solutionUM= kit 10*2mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =8
Kit complet D-Dimer test latexUM= kit 10*2mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =30Lotul nr 2CPV 33141625-7
TRUSA PENTRU EFECTUAREA COAGULAZEI UM= kit cu 20 testeCant min ac cadru =5Cant max ac cadru =129Lotul nr 3 CPV 24931250-6
SISTEM HEMOCULTURA SIGNALUM= cut 20 flacoaneCant min ac cadru =3Cant max ac cadru =80Lotul nr 4 CPV33696500-0
TROMBOPLASTINA calcica din placenta umana UM= cutie (10x10 ml) Cant min ac cadru =1 Cant max ac cadru =12Lotul nr 5 CPV 24931250-6
MEDIU AABTL (FL 500 ml ) UM= flacon(500mlCant min ac cadru =1Cant max ac cadru =12
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 148.37 si 311, 491.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantie de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot cf art. 43 alin 1 din OUG 34/2006. Cf Anexei B. Ecivalenta pt o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Art 278/1 din OUG 34/2006In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarelesume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoareART. 87 / HG 925/2006(1) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garanntia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.- Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Garantia de participare se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara , prin depunere in contul RO 26 TREZ 6215 006X XX01 4923 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006).(Formularul nr8)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. SecompleteazaFormular: 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Se completeazaFormular: 2Certificatul pentru participare cu oferta independentacf Ordin nr 314/2010 Se completeazaFormular: 4Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006Se completeazaFormular: 3
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu prezenta procedura sunt:
Manager : Conf Dr Mazilu Octavian
Dir Fin Contabil: Ec Sanda Damian
Oficiul juridic : Cj Alina Jidoi
Sef Serv Achizitii : Ec JianBeatrice
Serv Achizitii: Ec Mangra Georgeta
Laborator Dr Lighezan Rodica
Laborator hemato. Dr Rodica Pacurar
Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
SeprezeintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Se va prezentaCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii
Aviz de functionare eliberta de Ministerul Sanatatii in baza Legii 176/2000Se va prezenta avizul de functionar emis de MS in original sau xerocopie cu mentiunea conform cu originalul
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .
Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri medie ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani Se completeazaFormular: 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara Se completeazaFormularul: 6
Certificat CE Se va prezenta certificatul de marcaj european CE Marck
Sistemul de Management al calitatii ISO 9001 sau echivalent Se vor prezenta documente emise de catre organismele acreditate care sa confirme certificarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001 (fara formular tip) sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9136/19.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S14-022137 din 21.01.2012
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S14-022132din21.01.2012
Numarul anuntului in JO: 2012/S14-022141din21.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2013 09:00
Locul: Timisoara, str Hector, nr 1, parter-sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertantii clasati pe primul loc au preturi egale pentru departajare autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret in plic inchis .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Acestea sunt cele prevazute in art 256/2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: str Hector, nr 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Tel. +40 256200048, Email: [email protected], Fax: +40 256200046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2012 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer