Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru avand ca obiect furnizare de carburant auto (motorina Euro 5 SR EN 590 si benzina fara plumb Co minim 95 SR EN 228) pe baza de carduri pentru parcul auto al ANAF (aparat propriu)


Anunt de participare numarul 143930/29.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Sediul central ANAF, etaj 6, cam. 22, Tel. +40 213872370 / +40 213871178, In atentia: Teodor Stan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213199676, Adresa internet (URL): www.anaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru avand ca obiect furnizare de carburant auto (motorina Euro 5 SR EN 590 si benzina fara plumb Co minim 95 SR EN 228) pe baza de carduri pentru parcul auto al ANAF (aparat propriu)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de alimentare ale operatorului economic declarat castigator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 313, 548.39 si 1, 097, 419.36RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatile si fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu acest scop se vor incheia contracte subsecvente astfel: 2013 - un C.S. (estimativ august-decembrie), 2014 - un C.S.(ianuarie - decembrie), 2015 - un C.S.(ianuarie - decembrie), 2016 - un C.S. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 313.548.39lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru avand ca obiect furnizare de carburant auto (motorina Euro 5 SR EN 590 si benzina fara plumb Co minim 95 SR EN 228) pe baza de carduri pentru parcul auto al A.N.A.F ? aparat propriu. Parcul auto al aparatului propriu al ANAF are in dotare un numar de 24 de autoturisme.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
30163100-0-Carduri pentru cumparat combustibil (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate maxima carburant: 98.700 litri-motorina / 128.100 litri-benzinaCantitate minima carburant: 28.200 litri-motorina / 36.240 litri-benzina
Cantitati minime care ar putea face obiectul unui singur ctr subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru: 2530 litri-motorina / 3050 litri-benzina
Cantitati maxime care ar putea face obiectul unui singur ctr subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru: 28.200 litri-motorina / 36.240 litri-benzina
Valoarea estimata fara TVA: intre 313, 548.39 si 1, 097, 419.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 LEI. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere aofertelor. Modalitatea de constituire conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO26TREZ7005005XXX000860 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. In cazul in care CNSC respinge o contestatie se va retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art.278'1, alin.(1) din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din suma fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se constituie fie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator; b) In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat; virament (ordin de plata)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 1 din Sectiunea formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2 din Sectiunea formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 3 din Sectiunea formulare, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat - in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 4 din Sectiunea formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original; Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gelu ? Stefan Diaconu, presedinte, Octavian Deaconu, secretar general, Narcisa Bradeanu, director general, Directia generala economica, Elena Giorgiana Nicoleta Hagi - Nicovici, director general adjunct, Directia generala economica, Irina Nitu, director general, Directia generala juridica, Luiza Geambasu, director general adjunct, Directia generala juridica, Paul Soviani, director, Directia de buget si contabilitate interna, Lacrimioara Golban, sef birou, Directia de buget si contabilitate interna, Anamaria Danalache, consilier superior, Directia de buget si contabilitate interna, Florina Pasca, sef serviciu, Directia de buget si contabilitate interna, Andrei Pavel, director, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Nicolae Gheorghe director adjunct, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Anica Lincu, sef birou Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne, Teodor Stan, sef serviciu, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne, Cristina ? Nicoleta Costea, expert asistent, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 5 din Sectiunea formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;
- Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?; Informatii privind persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri - in original, copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectului contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Informatii privind persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala - Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au realizat o cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 600.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 ? Informatii generale, din Sectiunea formulare, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat, in original.Cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru: 2010?4, 2099 lei, 2011?4, 2379 lei, 2012 -4, 4560.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 3 ani - maximum 2 contracte in valoare cumulata de cel putin 300.000 lei fara TVA.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de minim o statie de alimentare la nivel de municipiu resedinta de judet.
Documente doveditoare pentru asigurarea unui nivel corespunzator al managementul calitatii (ISO9001 sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va completa Formularul nr. 7 ? Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani din Sectiunea formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original. Declaratia va fi insotita de certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Valorile vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv 2010?4, 2099 lei, 2011?4, 2379 lei, 2012-4, 4560. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Informatiile trebuie sa se regaseasca in Certificatul ConstatatorDocumentele se vor prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura INTR-O SINGURA RUNDA, pe durata a 24h.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare depuse anterior acestei faze; procesul de ofertare se refera la: valoarea totala, exprimata in lei, fara TVA ofertata initial la care se aplica noul procent de discount. Procentul de discount va fi mai mare sau egal cu cel ofertat initial in etapa non-electronica. Daca dupa etapa finala de licitatie electronica ofertele de pe locul 1 au aceeasi valoare, va fi declarat castigator ofertantul care a acordat cel mai mare procent de discount. Daca ofertantii au atat valori cat si % discount egale, se va solicita reofertarea in plic inchis; informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice: oferantii pot vedea cea mai buna oferta, ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie; dupa runda de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa transmita autoritatii contractante in termen de 24 ore, prin fax la nr. + 40 0213199676 si ulterior prin posta, formularul de oferta cu noile valori prezentate in procesul de ofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1094090/09.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2013 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2013 11:30
Locul: Sediul ANAF, Bucuresti, str. Apolodor 17, sector 5, tronson VII, etaj 6, camera 25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de operatorii economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa etapa finala de licitatie electronica, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au aceeasi valoare, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne - ANAF
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 0213872370, Fax: +40 0213199676
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer