Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru avand ca obiect furnizarea de carburanti, pe baza unui sistem de carduri de credit


Anunt de participare numarul 94833/25.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Codruta MERAN, Catalin CALOIU, Tel.0372845400, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru avand ca obiect furnizarea de carburanti, pe baza unui sistem de carduri de credit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: a) Cardurile de credit vor fi furnizate la sediile achizitorului
b) Carburantii vor fi furnizati la statiile de distributie a carburantilor ale operatorului economic
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 953, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru avand ca obiect furnizarea de carburanti pentru autovehicule si grupuri electrogene (benzina si motorina), pe baza unui sistem de carduri de credit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea maxima estimata de combustibil pentru care se va depune oferta si in functie de care va fi formulata propunerea financiara este de 1.238.400 litri, pentru perioada de derulare a acordului-cadru de 4 ani, din care: - 792.000 litri benzina cu cifra octanica 95;
- 158.400 litri benzina cu cifra octanica minim 98;
- 288.000 litri pentru motorina tip Euro-Diesel.Cantitatea minima estimata de combustibil care se va achizitiona in baza acordului-cadru, pentru perioada de derulare a acestuia de 4 ani, este de 492.000 litri din care: - 300.000 litri benzina cu cifra octanica 95;
- 72.000 litri benzina cu cifra octanica minim 98;
- 120.000 litri pentru motorina tip Euro-Diesel.Cantitatea minima estimata de combustibil care va face obiectul unui singur contract subsecvent este de 10.250 litri, din care: - 6.250 litri benzina cu cifra octanica 95;
- 1.500 litri benzina cu cifra octanica minim 98;
- 2.500 litri pentru motorina tip Euro-Diesel.Cantitatea maxima estimata de combustibil care va face obiectul unui singur contract subsecvent este de 309.600 litri, din care: - 198.000 litri benzina cu cifra octanica 95;
- 39.600 litri benzina cu cifra octanica minim 98;
- 72.000 litri pentru motorina tip Euro-Diesel.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 953, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 60.000lei. Garantie de buna executie a contractului subsecvent in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de venituri si cheltuieli al ANCOM
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Anexa nr.1 din Sectiunea a 4-a a documentatiei de atribuire;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Anexa nr. 2 din Sectiunea a 4-a a documentatiei de atribuire.- Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Persoane juridice - Ofertantul va prezenta, in copie sau original, certificat constatator (extras de registru) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, eliberat ulterior datei de 09.03.2010, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei;
c) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va prezenta, in original, formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 3 (trei) ani, unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea unor produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri si care au avut valoarea cumulata egala sau mai mare decat 1.000.000 Lei.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor, mentionati in formular, care sa contina informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S25-035563 din 05.02.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2010 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2010 11:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti, str. Delea Noua nr.2, sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor au dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021.408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021.408.37.00, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCOM - Serviciul juridic achizitii
Adresa postala: str. Delea Noua nr. 2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel.0372.845.339, Email: [email protected], Fax: 0372.845.402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2010 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer