Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru de achizitie publica de executie si proiectare lucrari de reabilitare constructii , lucrari de finisaje , instalatii centrala termica , instalatii electrice sanitare si alte lucrari de constructii


Anunt de participare numarul 83195/30.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL MEDGIDIA
Adresa postala: STR. ION CREANGA, NR. 18, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Punct(e) de contact: MONICA TEODORESCU, Tel.0241810690, Email: [email protected], Fax: 0241810931, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de achizitie publica de executie si proiectare lucrari de reabilitare constructii , lucrari de finisaje , instalatii centrala termica , instalatii electrice sanitare si alte lucrari de constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul Municipal Medgidiastr. Ion Creanga nr. 18
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 8, 571, 429RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui 3 contracte subsecvente , fiecare cu o durata de 12 in 12 luni , in functie de finantarile primite
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de executie si proiectare lucrarii de reabilitare constructii , lucrari de finisaje , instalatii centrala termica , instalatii electrice , sanitare si alte lucrari de constructii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi executate pe durata intregului acord - cadru : sunt definite in anexele la documentatia de atribuireEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru : sunt definite in anexel la documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 8, 571, 429RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritate isi rezerva dr. de a aplica art.122 lit. j din OUG34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 40000 leiGarantie de buna executie - 5 % din pretul contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitate - Formular 12 A ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG24/2006 - Formular 12 B ;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat , care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu 30 zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor ;
- Certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului - original/ copie legalizata ;
- Certificatul de inregistrare - in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale - Form B- Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani ( 2006 , 2007 , 2008 ) - copie conform cu originalul- Prezentarea in original a unei dovezi prin care operatorul economic deminstreaza ca la data licitatiei are acces la , sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentr a realiza un cash-flow in valoare de 1.000.000 lei ;
- Scrisoare de bonitate emisa de banca ;
- Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestatii in ultimii 5 ani ;
- Fisa experienta similara- Recomandare
Informatii privind dotarile specifice ;
Resurse umane si structura managementului ;
- Informatii privind calitatea de participant la procedura- Informatii privind subcontractanti /asociatii- Standarde de asigurarea calitatii ;
- Standarde de protectia muncii ;Standarde de Securitate se sanatate in Munca- Autorizari ISCIR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2009 10:00
Locul: Spitalul Municipal Medgidia str. Ion Creanga nr. 18 et. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei , persoanele autorizate de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900790, Romania, Tel.0241616003, Fax: 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimenul juridic - Spitalul Municipal Medgidia
Adresa postala: str. Ion Creanga nr. 18 et. 1, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Tel.0241810690, Fax: 0241810931
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2009 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer