Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare acumulatori stationari


Anunt de participare numarul 146698/21.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - UM 0731 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Punct(e) de contact: Bumbar Dorinel, Tel. +40 212022741, In atentia: Bumbar Dorinel, Email: [email protected], Fax: +40 212222281, Adresa internet (URL): http: //www.sts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare acumulatori stationari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 38 luni
Valoarea estimata fara TVA: 401, 194.4EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In principiu se vor atribui 4 (patru) contracte subsecvente, unul la semnarea acordului cadru si cate unul in fiecare din anii 2014, 2015 si 2016. Valoarea estimata a celui mare mare contract subsecvent ce se anticipeaza ca va fi atribuit in baza acordului-cadru este de 107.578, 80 euro fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei consta in furnizarea de acumulatori stationari necesari pentru asigurarea alimentarii cu energie electrica securizata a echipamentelor de telecomunicatii speciale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31421000-3 - Baterii cu plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime de acumulatori stationari care ar putea fi solicitate:
a) pe durata acordului-cadru: Nr. crt. Tip acumulator Cantitate minima estimata Cantitate maxima estimata
1. 12 V - 200 Ah 2880
2. 12 V - 180 Ah 1680
3. 12 V - 100 Ah 160960
4. 12 V - 80 Ah 92544
5. 12 V - 65 Ah 28548
6. 12 V - 50 Ah 80464
7. 12 V - 26 Ah 68148
8. 12 V - 18 Ah 150370
9. 12 V - 12 Ah 150350
10. 12 V - 9 Ah 3602026
11. 12 V - 7 Ah 4491786
12. 6 V - 7 Ah 448
13. 12 V - 5 Ah 4250
Total general1.5897.654b) in cadrul unui singur contract subsecvent: Nr. crt. Tip acumulator Cantitate minima estimata Cantitate maxima estimata
1. 12 V - 200 Ah 730
2. 12 V - 180 Ah 420
3. 12 V - 100 Ah 40240
4. 12 V - 80 Ah 23136
5. 12 V - 65 Ah 7137
6. 12 V - 50 Ah 20116
7. 12 V - 26 Ah 1770
8. 12 V - 18 Ah 37160
9. 12 V - 12 Ah 37160
10. 12 V - 9 Ah 90513
11. 12 V - 7 Ah 116466
12. 6 V - 7 Ah 112
13. 12 V - 5 Ah 163
Total general4002.123Cantitatile de produse mai sus mentionate sunt estimate, cantitatile efectiv solicitate urmand a fi mai mici sau mai mari in functie de necesitatile autoritatii contractante si creditele bugetare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: 401, 194.4EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 8.000 euro sau echivalentul in alta moneda calculat la cursul comunicat de Banca Central Europeana, valabil in data publicarii in SEAP a anuntului de participare (se va consulta site-ul oficial www.ecb.int).Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr. 9, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, ofertantul va vira in contul nr. RO82TREZ70623610120XXXXX deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti pe seama U.M. 0731 Bucuresti, cod fiscal 9910069, echivalentul in lei al garantiei, calculat conform precizarilor de mai sus, urmand ca dovada constituirii (extras de cont) sa fie prezentata autoritatii contractante in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita in numele asocierii si va acoperi in mod solidar pe toti membrii acesteia.Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Garantia de buna executie se va constitui pentru fiecare contract subsecvent in parte printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari, conform Formularului nr. 10, in cuantum de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta acordul de asociere semnat de toti asociatii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in prevederile art. 691, 180 sau 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.Se vor prezenta urmatoarele documente:
1) Formularul nr. 1 - Declaratia privind situatia personala
2) Formularul nr. 2 ? Declaratie privind conflictul de interese
3) Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta
4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor
5) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelorNota: I. a) Formularul nr. 1 se prezinta de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator. In ceea ce priveste tertul sustinator, facem precizarea ca acesta nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, urmand ca Formularul nr. 1 sa fie adaptat in mod corespunzator prin eliminarea situatiilor prevazute la lit. b) si e) din cuprinsul acestuia.
b) Formularul nr. 2 se prezinta de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoanele cu functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: dl. Opris Marcel ? directorul Serviciului de Telecomunicatii Speciale, dl. Balaure Ioan ? adjunctul economic al directorului Serviciului de Telecomunicatii Speciale, dl. Scheau George Florin ? seful UM 0731 Bucuresti, dl. Raducu Constantin ? loctiitorul sefului UM 0731 Bucuresti.Ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator/subcontractantul va prezenta documente edificatoare pentru a demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( extras din Registrul actionarilor, Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului).
In conformitate cu prevederile art. 692 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va publica in SEAP denumirea si datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator, in maxim 5 zile de la expirarea termenului limita de depunere a ofertelor, cu exceptia persoanelor fizice pentru care va publica numai numele.
c) Formularul nr. 3 si documentele de la pct. 4 si 5 se prezinta de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant sau ofertant asociat.II. Formularele 1, 2 si 3 vor fi prezentate in original. Documentele de la pct. 4 si 5 pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul documentelor pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, acestea vor purta in mod obligatoriu mentiunea ?Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea de la data limita de depunere a ofertelor?, sub semnatura reprezentantului legal/semnatarului imputernicit. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in tara de rezidenta, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate de atestare fiscala, caziere fiscale, caziere judiciare sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. 1. Pentru persoanele juridice romane: se va prezenta Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, domeniul de activitate principal/domeniile de activitate secundare si codurile CAEN aferente acestora.2. Pentru persoanele juridice straine: se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.3. Pentru persoanele fizice romane/straine: se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, documente din care sa rezulte capacitatea acestora de a furniza produsele care fac obiectul achizitieiNota: In cazul unei oferte depuse in asociere, documentele se prezinta de catre fiecare ofertant asociat. Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul documentelor pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, acestea vor purta in mod obligatoriu mentiunea ?Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea de la data limita de depunere a ofertelor?, sub semnatura reprezentantului legal/semnatarului imputernicit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de informatii generale privind cifra de afaceri si rezultatele ultimelor trei exercitii financiareSe va prezenta Formularul nr. 4 ? Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in original, insotit de bilanturi contabile (extrase din bilanturile contabile) aferente exercitiilor financiare2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Echivalentul in euro al cifrei de afaceri va fi determinat la cursurile medii de schimb euro/lei comunicate de Banca Centrala Europeana (BCE) pentru anii 2010 (4, 2122 lei/euro), 2011 (4, 2391 lei/euro) si 2012 (4, 4593 lei/euro). Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede in lei vor utiliza cursurile de schimb medii anuale stabilite de catre BCE publicate pe www.ecb.int.In cazul unei oferte depuse de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate la acest punct.In situatia in care publicarea bilanturilor nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, acesta poate prezenta orice alte documente echivalente, considerate edificatoare in tara respectiva, prin care pot sustine informatiile prezentate in cadrul Formularului nr. 4. Documentele care insotesc Formularul nr. 4 pot fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in lb. romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de informatii privind principalele livrari de produse similare la a caror derulare ofertantul a participat efectiv in ultimii trei ani.Se va prezenta Formularul nr. 5, in original, cuprinzand contractele de furnizare similare la a caror derulare ofertantul a participat efectiv in ultimii trei ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific achizitiei.Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific obiectului achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul unei oferte depuse in asociere, acest formular se prezinta de fiecare ofertant asociat in parte, sub semnatura reprezentantului legal al acestuia sau a persoanei imputernicite de acesta.Pentru convertirea in euro a valorilor livrarilor denominate in lei, efectuate in unul din anii 2010, 2011 sau 2012, se vor utiliza cursurile medii de schimb euro/leu comunicate de Banca Centrala Europeana (BCE) pentru anii 2010, 2011 si 2012, respectiv 4, 2122 lei/euro pentru anul 2010, 4, 2391 lei/euro pentru anul 2011 si 4, 4593 lei/euro pentru anul 2012. Pentru livrarile efectuate in anul 2013, se va utiliza cursul euro/leu comunicat de BCE, valabil in data publicarii in SEAP a anuntului de participare.In cazul in care trebuie efectuata conversia altor monede decat lei in euro, se vor utiliza cursurile de schimb medii anuale stabilite de catre BCE pentru anii 2010, 2011 si 2012, respectiv cursurile de schimb comunicate de Banca Centrala Europeana, valabile in data publicarii in SEAP a anuntului de participare, pentru monedele respective (a se consulta in acest sens site-ul oficial www.ecb.int).n cazul depunerii unei oferte in asociere, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste.Se pot prezenta orice fel de certificate/ documente relevante care dovedesc/probeaza implementarea standardului solicitat (sau a echivalentului acestuia). Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul care face obiectul reofertarii: pretul. Inainte de lansarea LE, autoritatea contractanta va realiza o evaluare integrala a ofertelor conform criteriului de atribuire stabilit in documentatia de atribuire, urmand a fi invitati la LE doar ofertantii care au depus oferte admisibile (pentru a participa la LE acestia trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem). Invitatia la etapa de LE se va transmite simultan, electronic, tuturor acestor ofertanti. Notificarile de incepere a LE vor fi transmise automat de sistem la adresa de e-mail inregistrata in sistem ca adresa de contact, fiind totodata disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?. Pentru realizarea acestei etape, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistem. Ofertele depuse in cadrul LE nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior. Daca un ofertant nu modifica pretul in cadrul fazei de LE, la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare pretul ofertat initial de acesta, introdus in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. Numar runde: 1 runda. LE va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata rundei: 1 zi.NOTA: Dupa finalizarea LE, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantii au obligatia de transmite noile formulare de oferta, inclusiv anexa, continand noile preturi unitare in conformitate cu valoarea licitata in cadrul etapei de LE. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea noului formular numai ofertantului clasat pe primul loc dupa etapa de LE.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2013 12:00
Locul: sediul U.M. 0731 Bucuresti, Splaiul Independentei, nr.323A, sector 6, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau persoana imuternicita conform formularului nr. 14.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu preturi egale: In cazul in care doi sau mai multi operatori economici ale caror oferte au fost declarate admisibile din punct de vedere juridic, tehnic si economico-financiar, au ofertat acelasi pret in cadrul etapei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita numai acelor operatori depunerea de noi oferte de pret, in plic inchis. Operatorii economici nu au decat dreptul sa imbunatateasca pretul ofertat anterior, urmand ca oferta al carei nou pret (reofertat) este cel mai scazut sa fie declarata castigatoare. Daca si in urma reofertarii in plic inchis, ofertantii nu vor putea fi departajati, vor deveni incidente prevederile art. 209 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea acordului-cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este cel prevazut la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv 10 (zece) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE ? UNITATEA MILITARA 0731 BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.323A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Tel. +40 212022700, Fax: +40 212234150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer