Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare carne de pasare


Anunt de participare numarul 125419/07.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CANTINA DE AJUTOR SOCIAL SI PENSIUNE CLUJ - NAPOCA
Adresa postala:  STRADA EMILE ZOLA NUMARUL 5, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400112, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE GHEORGHE VISAN, Tel. 0264-595665, In atentia:  DANIELA CORPODEAN, Email:  [email protected], Fax:  0264-592794, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare carne de pasare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cantina de ajutor social si pensiune loc. Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 473, 400 si 727, 135RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pui grill fara cap, gat, si picioare refrigerat; Aripi de pui sectionate (fara varf) refrigerate; Piept de pui dezosat fara piele refrigerat; Piept de pui cu os si piele refrigerat; Pipote de pui (fara inima) congelate; Pulpe pui intregi fara spate refrigerate; Pulpe pui superioare fara spate refrigerate; Pulpe pui inferioare refrigerate; Ficat de pui congelat; Pulpe de pui superioare dezosate fara piele refrigerate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Carne de pasare asa cum sunt definite in caietul de sarcini anexat prezentului anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 473, 400 si 727, 135RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de perticipare pentru fiecare lot in parte, conform fisei de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea -Formularului A; Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12C;Informatii generale -Formularul C; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 modificata - certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 modificata- Formularul BB, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat; Certificat de inregistrare de la Registrul Comertului; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf Ordin 314/2010 al ANRMAP -Anexa 314; decl pe proprie rasp cf art. 69^1 din OUG 34/2006 -Formular 1C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani -Formular C1, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Formular D, Formularul privind informatiile generale - Formular C, Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comnuna -Formular F, Autorizare HACCP, Declaratie privind respectarea conditiilor de munca, protectia muncii si protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autorizatia sanitara de functionare, Certificat de conformitate produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
001 AC-2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2011 10:00
Locul: Cantina de ajutor social si pensiune, loc. Cluj-Napoca, str. Emile zola, nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii impuiterniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel Cluj
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Mare, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  48536, Romania, Tel. 0264/504313, Email:  [email protected], Fax:  0264/504313, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cantina de ajutor social si pensiune
Adresa postala:  str. Emile Zola, nr. 5, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400112, Romania, Tel. 0264/595.665, Email:  [email protected], Fax:  0264/592.794
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2011 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer