Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 147526/28.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE SATU MARE
Adresa postala: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440078, Romania, Punct(e) de contact: FANE CLAUDIA, Tel. +40 261730913, Email: [email protected], Fax: +40 261768377, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul de Pneumoftiziologie
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare, str. Ialomitei nr.9, jud. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 564, 545.28RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: numarul minim de contracte subsecvente acordului-cadru ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 1(un) contract, iar numarul maxim de contracte va fi 10 (zece). In urma incheierii acordului-cadru, aut. contr. incheie contr. subs. in functie de fondurile disponibile si de necesitatile spitalului.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul acordului-cadru/contractelor subsecvente il constituie furnizarea de medicamente conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33612000-3-Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
33614000-7-Antidiareice, antiinflamatoare si antiinfectioase intestinale (Rev.2)
33673000-8-Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii (Rev.2)
33674000-5-Medicamente impotriva tusei si a guturaiului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si Anexa B din prezenta fisa de date a achizitiei. Medicamentele sunt impartite pe 86 de loturi prezentate in Caietul de sarcini si Anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: 564, 545.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si se va depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, iar in SEAP se va depune o copie scanata si semnata cu semnatura elctronica.Cod fiscal 3897530, cont: RO13TREZ5465006XXX007585 la Trezoreria Satu Mare. Perioada de valabilitatea a garantiei este de 120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei.Echivalenta leu/valuta se face la data de 07.10.2013 la cursul de schimb BNR. In cuantum de 5 % aplicata la valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII-CJAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OU.34/2006 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4. Certificat de participare cu oferta independenta, cf.Ordinului 314/2010 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din OU34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei: Manager- Dr. Ioan Sergiu, Dir.Fin.Contabil-Ec.Calin Tudorache, Dir. Medical- dr.Salagean Lita, Sef Birou Aprovizionare-Ec.Ghic Adriana Florica, Compartiment Achizitii-C.j.Fane Claudia, Sef Farmacie-Farm.Salajan Maria Smaranda. Membrii
comisiei de evaluare: Presedinte cu drept de vot -Dr.HEGEDUS DIUTA SANDA, Membrii: Farm.Salajan Maria Smaranda, Pop Maria-Monica, membru de rezerva- Ec.Ghic Adriana Florica 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.2. Autorizatie de fabricatie/autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distribuitor angro/en detail de medicamente eliberata de A.N.M. conform prevederilor Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii Titlul XVII Capitolele IV si VII- copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul?.
3. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului ca detine Autorizatii de punere pe piata, in termen de valabilitate, pentru toate medicamentele din oferta depusa si ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, sa transmita in copii certificate cu originalul, toate Autorizatiile de punere pe piata pentru produsele declarate castigatoare, pana cel tarziu la data primei livrari-Formular 10 semnat si stampilat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale si declararea cifrei de afaceri.
Nota: Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei / pentru anul respectiv. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei. Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 11 semnat si stampilat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformiate cu unul din standardele: ISO 9001 sau echivalent!!In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de aut. contractanta, aceasta are obligatia de a accepta orice probe sau dovezi prezentate de op. economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, conf. art.193 OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentare copie formular stampilat si semnat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru locul I: In cazul in care pretul cel mai scazut va fi acelasi pentru mai multi ofertanti ale caror oferte au fost declarate admisibile ( preturi egale) se va proceda la solicitarea ofertelor finale de pret pentru departajare. Ofertele vor fi depuse prin intermediul SEAP. Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In situatia in care ofertantii clasati pe locul II, vor avea oferte egale de prĂȘt, li se vor solicita noi oferte de pret pt.departajare prin intermediul SEAP, ofertantul clasat pe locul I(loc superior) nefiind afectat in nici o forma, intrucat in solicitarea de departajare se mentioneaza in mod ferm si neechivoc locul II pentru care ei reoferteaza. In situatia in care ofertantii clasati pe locul III, vor avea oferte egale de prĂȘt, li se vor solicita noi oferte de pret pt.departajare prin intermediul SEAP, ofertantul clasat pe locul II(loc superior) nefiind afectat in nici o forma, intrucat in solicitarea de departajare se mentioneaza in mod ferm si neechivoc locul III pentru care ei reoferteaza.Daca in urma reofertarii avem tot oferte egale de pret, modalitatea de departajare se va face dupa data expirarii produsului pentru care depun oferta. Se va declara castigatoare oferta la care data expirarii/de valabilitate a produsului ofertat va fi cea mai mare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 art.255, art.256 ind.2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare
Adresa postala: Str.Ialomitei nr.9, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440078, Romania, Tel. +40 261730913, Email: [email protected], Fax: +40 261768377
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2013 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer