Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 148180/26.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Adresa postala: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910071, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA RODICA NEAGU, Tel. +40 0242313834, Email: [email protected], Fax: +40 0242313834, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, STR.EROILOR, NR.1-3
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 245, 556.1 si 16, 706, 253.92RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitati si fondurile disponibile. Contractele subsecvente pot fi incheiate lunar sau anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MEDICAMENTE CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAP.
CANTITATILE MINIME/MAXIME DIN ACORDUL CADRU SUNT PRECIZATE IN CADRUL LOTURILOR SI IN CAIETUL DE SARCINI ATASAT IN SEAP.
CANTITATILE MINIME/MAXIME DIN CONTRACTELE SUBSECVENTE SUNT PRECIZATE IN CAIETUL DE SARCINI ATASAT IN SEAP.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE MINIME/MAXIME DIN ACORDUL CADRU SUNT PRECIZATE IN CADRUL LOTURILOR SI IN CAIETUL DE SARCINI ATASAT IN SEAP.
CANTITATILE MINIME/MAXIME DIN CONTRACTELE SUBSECVENTE SUNT PRECIZATE IN CAIETUL DE SARCINI ATASAT IN SEAP.
Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitati si fondurile disponibile. Contractele subsecvente pot fi incheiate lunar sau anual, contractele subsecvente se vor incheia in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime prevazute pentru contractele subsecvente lunare si anuale fiind estimative.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 245, 556.1 si 16, 706, 253.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este precizata in cadrul loturilor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante, virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278^1, din OUG 34/2006 . Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru . Echivalenta in lei/valuta pentru garantia de participare se va face la cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare.Plata la 60 de zile de la data primirii facturii de catre autoritatea contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1. Declaratie privind eligibilitatea1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/20061.3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , original /copie conform cu originalul .1.4.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat , original /copie conform cu originalul .Ptr. punctele 1.3. si 1.4. in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.1.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura1.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta1.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Dr.Nistor Mihai - Manager- Dr.Chiru Mariana - Director Medical- Ec.Dohot Oprisan Nicu - Director Financiar ? Contabil - certificat de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al ofertantului. Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentruconformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie .- Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distributie angro de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii ; valabila la data limita de depunere a ofertelor , copie conform cu originalul sau in cazul in care ofertantul este producator se va prezenta o copie dupa autorizatia de fabricatie emisa de Agentia Nationala a Medicamentuluicopie conform cu originalul, in conformitate cu prevederile art. 788, alin (1) din Legea nr. 95/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu prevederile art. 2 din Ordinul MSP1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, respectiv in conformitate cu prevederile art. 788, alin (4) din Legea nr. 95/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani ( completarea fisei de informatii generale )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declararea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani ( completarea fisei de informatii generale )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul proces de reofertare: pretul;2. Eventualele limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu este cazul (cu respectarea preved art 202 din OUG 32/2006); 3. SEAP va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la preturi/valori noi prezentate in cadrul LE, precum si la nr participant la LE. Nr de runde ale LE: 1 (una). 4. LE va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 zi.Licitatia nu se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului. Avand in vedere obligatia AC de a verifica eventualele oferte cu pret aparent neobisnuit de scazut-art 202 alin 1, ofertantii vor depune la sediul AC, in termen de 48 de ore de la finaliz ultimei runde a LE, documente justificative referitoare la fundamentarea ec. a modului de formare a pretului, aferente valorii ofertate in ultima runda a LE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2014 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2014 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2014 11:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, STR.EROILOR, NR.1-3, SALA SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
FIECARE OFERTANT POATE PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR PRINTR-UN IMPUTERNICIT.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea licitatiei electronice exista oferte financiare cu preturi egale, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare in plic inchis. Datele de depunere ale propunerilor financiare si a sedintei de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre comisia de evaluare. Oferta noua trebuie facuta astfel incat sa nu se afecteze pozitiile superioare in clasament ocupate de ceilalti ofertanti. Daca si in aceasta situatie exista oferte financiare egale atunci departajarea se va face dupa termenul de livrare declarat in propunerea tehnica prezentata adica contractul va fi atribuit ofertantilor cu termenul de livrare mai mic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In functie de valoarea estimata astfel : -Cf. art.256^2, alin.1, lit.A/lit. B din OUG 34/2006-10 zile / 5 zile incapand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, COMP.JURIDIC
Adresa postala: STR.EROILOR, NR.1-3, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910071, Romania, Tel. +40 0242314471, Fax: +40 0242312668
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2013 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer