Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU de furnizare motorina euro 5 pentru centrale termice


Anunt de intentie numarul 26637/18.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI
Adresa postala: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820080, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel. +40 0240517455, In atentia: Costache Otilia, Email: [email protected], Fax: +40 0240516466, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACORD CADRU de furnizare motorina euro 5 pentru centrale termice
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Sediile centrelor din subordinea DGASPC Tulcea
Cod NUTS: RO225 - Tulcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 887, 000RON
Furnizare motorina euro 5 pentru centralele termice din centrele aflate in subordinea DGASPC Tulcea.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.08.2014
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Licitatie deschisa;Cerintele de calificare si selectie: a)Situatia personala a ofertantului: Declaratie eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181 si 69^1 din OUG nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta cf Ordin ANRMAP 314/2010;Certificat de atestare fiscala si Certificat de taxe si impozite locale.b)Capacitatea de exercitare a activitatii procesionale: Certificat constatator emis de ORC.c)Capacitatea economica si financiara: completare formulare Informatii generale cuprinzand si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.d)Capacitatea tehnica si/sau profesionala: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Declaratie privind utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Licitatie deschisa;Cerintele de calificare si selectie: a)Situatia personala a ofertantului: Declaratie eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181 si 69^1 din OUG nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta cf Ordin ANRMAP 314/2010;Certificat de atestare fiscala si Certificat de taxe si impozite locale.b)Capacitatea de exercitare a activitatii procesionale: Certificat constatator emis de ORC.c)Capacitatea economica si financiara: completare formulare Informatii generale cuprinzand si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.d)Capacitatea tehnica si/sau profesionala: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Declaratie privind utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2014 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer