Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare piese pentru utilaje forestiere


Anunt de participare numarul 100583/26.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia silvica vaslui
Adresa postala:  Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730036, Romania, Punct(e) de contact:  Directia silvica vaslui, Tel. 0235 361437, In atentia:  Ing. Olteanu Gh. - 0730 652307., Email:  [email protected], Fax:  0235 361437
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia silvica vaslui
Adresa postala:  Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730036, Romania, Punct(e) de contact:  Directia silvica vaslui, Tel. 0235 361437, In atentia:  Ing. Olteanu Gh. - 0730 652307., Email:  [email protected], Fax:  0235 361437
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia silvica vaslui
Adresa postala:  Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730036, Romania, Punct(e) de contact:  Directia silvica vaslui, Tel. 0235 361437, In atentia:  Ing. Olteanu Gh. - 0730 652307., Email:  [email protected], Fax:  0235 361437
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si activitati conexe acestuia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare piese pentru utilaje forestiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile directiei, subunitatilor si unitatilor de service.
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 29 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 156, 126RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese pentru utilaje forestiere(tractoare, ifroane, TAF, buldozer) si piese pentru motoare echipate pe utilaje.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16820000-9 - Piese pentru utilaje forestiere (Rev.2)
34312000-7-Piese pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe loturi si repere, conform anexelor nr. 2 si 3 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 156, 126RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.07.2010 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare totala in valoare de 22750 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din ppretul contractului subsecvent atribuit, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii din fonduri de productie, cu ordin de plata in termen de 60 de zile de la data livrarii, receptionarii si facturarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere pentru depunere de oferta comuna in cond. art. 44, alin. 1 si 2 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : informatii generale, declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si calitatea de participant la procedura, certificate fiscale de plata a impozitelor si taxelor locale si catre stat, certificat constatator emis de registrul comertului, originale sau copii autentificate, valabile la data licitatiei, capacitatea de execitare a activitatii profesionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : a.ultimele trei bilanturi contabile anuale depuse, b.cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, c.lichiditate generala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.Cifra medie de afaceri, pe loturi :1.Lot1>76139 lei/18234 euro;2.Lot2>16904 lei/4048 euro;3.Lot3>103051 lei/24679 euro;4.Lot4>2075 lei/497 euro;5.Lot5>106434 lei/25490 euro;6.Lot6>11381 lei/2726 euro;7.Lot7>15654 lei/3749 euro;8.Lot8>104797 lei/25097 euro;9.Lot9>2075 lei/497 euro;10.Lot 10>75672 lei/18123 euro;11.Lot 11>20603 lei/4934 euro.12.Lot 12>195011 lei/46702 euro.13.Lot 13>18386 lei/4403 euro.14.Lot 14>22568 lei/5405 euro.In cazul depunerii ofertei pentru mai multe loturi, criteriul trebuie indeplinit cumulat pentru toate loturile ofertate.c.Lichiditate generala>100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : a.un contract de furnizare de produse similare finalizat in ultimii 3 ani si lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, b.informatii privind subcontractantii sau asociatii, c.certificate emise de organisme independente care atesta standardele de calitate si de protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.Valoare minima contract :1.Lot1>38070 lei/9117 euro;2.Lot2>8452 lei/2024 euro;3.Lot3>51525 lei/12339 euro;4.Lot4>1037 lei/248 euro;5.Lot5>52317 lei/12745 euro6.Lot6>5690 lei/1138 euro;7.Lot7>7827 lei/1874 euro;8.Lot8>52398 lei/12548 euro;9.Lot9>1037 lei/248 euro;10.Lot 10>37836 lei/9061 euro;11.Lot 11>10301 lei/2467 euro.12.Lot 12>97505 lei/23351 euro.13.Lot 13>9193 lei/2201 euro.14.Lot 14>11284 lei/2702 euro.In cazul depunerii ofertei pentru mai multe loturi, criteriul trebuie indeplinit cumulat pentru toate loturile ofertate.b.Acord de asociere, cu specificarea liderului de asociati economici.c.ISO 9001 si ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3985/12.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 18:00
Locul: Directia Silvica Vaslui-sediu(sala de consiliu).
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau reprezentatul imputernicit al ofertantului, cu delegatie stampilata si semnata de reprezentantul legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curte de Apel
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu, Nr. 25bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260600, Email:  [email protected], Fax:  0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax:  021 310 46 42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia silvica vaslui-compartiment juridic.
Adresa postala:  Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730036, Romania, Tel. 0235 361437, Email:  [email protected], Fax:  0235 361437
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer