Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare PIINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE


Anunt de participare numarul 90250/04.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0445 BUCURESTI
Adresa postala: STR. FRANCEZA NR. 48-50 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN SFIRLOGEA, Tel.021/3150132, Email: [email protected], Fax: 021/3150132, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea Militara 0445
Adresa postala: Comana, jud Giurgiu, Localitatea: Gradistea, Cod postal: 087058, Romania, Tel.0213150132, In atentia: Cristian Sfarlogea, Email: [email protected], Fax: 0213150132
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Direct prin operatorul SEAP si de la Unitatea Militara 0445
Adresa postala: Comana, jud Giurgiu, Localitatea: Gradistea, Cod postal: 087058, Romania, Tel.0213150132, In atentia: Cristian Sfarlogea, Email: [email protected], Fax: 0213150132
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Unitatea Militara 0445
Adresa postala: Comana, jud Giurgiu, Localitatea: Gradistea, Cod postal: 087058, Romania, Tel.0213150132, In atentia: Cristian Sfarlogea, Email: [email protected], Fax: 0213150132
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare PIINE SI PRODUSE DE PANIFICATIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Militara 0445, localitatea Gradistea, jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 915 si 67, 054RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia pentru valoarea min 21.198 lei ; max 33.121 lei cu perioada de valabilitate 01.01.2010 - 31.12.2010;
- Urmatorul contract subsecvent se va incheia pentru intervalul01.01.2011 - 31.12.2011, pentru valoarea min 21.717 lei ; max 33.933 lei;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de paine si produse de panificatie se va realiza in baza comenzilor emise de achizitor, avand la baza acordul-cadru si contractele subsecvente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15612500-6 - Produse de brutarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Necesar 2010 : Biscuiti vrac: Minim 640 kg; Maxim 1.000 kgFaina de grau: Minim 480 kg; Maxim 750 kgPaine alba: Minim 6.400 kg; Maxim 10.000 kgPaste fainoase (fidea): Minim 160 kg; Maxim 250 kgPaste fainoase (macaroane): Minim 240 kg; Maxim 375 kgPaste fainoase (taitei): Minim 160 kg; Maxim 250 kgNecesar 2011 : Biscuiti vrac: Minim 640 kg; Maxim 1.000 kgFaina de grau: Minim 480 kg; Maxim 750 kgPaine alba: Minim 6.400 kg; Maxim 10.000 kgPaste fainoase (fidea): Minim 160 kg; Maxim 250 kgPaste fainoase (macaroane): Minim 240 kg; Maxim 375 kgPaste fainoase (taitei): Minim 160 kg; Maxim 250 kgCantitate totala: Biscuiti vrac: Minim 1.280 kg; Maxim 2.000 kg
- Acord-cadru-Faina de grau: Minim 960 kg; Maxim 1.500 kgPaine alba: Minim 12.800 kg; Maxim 20.000 kgPaste fainoase (fidea): Minim 320 kg; Maxim 500 kgPaste fainoase (macaroane): Minim 480 kg; Maxim 750 kgPaste fainoase (taitei): Minim 320 kg; Maxim 500 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 42, 915 si 67, 054RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2010 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie a contractului, in procent de 10% din valoarea angajata fara TVA, constituita sub forma unei scrisori de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;
- Certificat constatator;
- Certificat de inregistrare;
- Autorizatie pentru producerea produselor ofertate ori autorizatie de distributie pentru produsul ofertat, (in cazul in care nu este producator), valabile pentru anul 2009;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice din care sa rezulte obligatiile de plata catre buget, ;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale;
- Bilantul contabil sau extrase de bilant, la 30.06.2009;
- Informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Liste ale principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runde, in perioada 26.11. 27.11.2009
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2442373/04.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2009 13:00
Locul: Unitatea Militara 0445, Gradistea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor prezenta imputernicire scrisa, semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
6 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 0445
Adresa postala: Comana, jud Giurgiu, Localitatea: Gradistea, Cod postal: 087058, Romania, Tel.0213150132, Fax: 0213150132
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2009 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer