Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE PNEURI AUTO . LOTUL 1- PNEURI NOI (M+S) SI PNEURI DE VARA,LOT 2- PNEURI RESAPATE (M+S)


Anunt de participare (utilitati) numarul 144055/03.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA IOVAN, Tel. +40 251485856/ +40 251506076/+40 251485041, Email: [email protected], Fax: +40 251506077/ +40 251485041, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE PNEURIAUTO. LOTUL 1- PNEURI NOI (M+S) SI PNEURI DE VARA, LOT 2- PNEURI RESAPATE (M+S)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, Calea Severinului nr.23, cod 200769, judetul Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 135, 600 si 1, 100, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: SE VA INCHEIA UN CONTRACT SUBSECVENT LA 6 LUNI.VALOAREA ESTIMATA MINIMA SI MAXIMA ACELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT/ LOT PENTRU CANTITATILE DIN ANEXA 2 LA CAIETU DE SARCINI : LOT 1: MINIM11, 502.00 lei -MAXIM 313, 025.00lei, si LOT 2MINIM3, 248.00 lei -MAXIM237, 366.00lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE:
LOT 1- PNEURI NOI (M+S) SI PNEURI NOI DE VARALOT 2- PNEURI RESAPATE (M+S)CONFORM DESCRIERII SI CANTITATILOR MENTIONATE IN ANEXA 1LACAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A) Cantitatea estimata minima si maxima care ar putea fi solicitata pe durata intregului acord- cadru/LOT : conform cantitatilor precizate inANEXA 1 la caietul de sarcini .
B ) Cantitatea estimata minima si maxima care ar putea fi solicitata pentru cel mai mare contract subsecvent/LOT: conform cantitatilor precizate inANEXA 2la caietul de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: intre 135, 600 si 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum GP : LOT 1 = 11, 250.00 RON SI LOT 2= 8, 540.00 RONPerioadaminima de valabilitateGP :120 zile de la data limita de primire aofertelor.Modulde constituire GP - in conf. cu prevederile art. 86 alin (1)din HG nr.925/2006 , (Form nr. 8, Cont IBAN RO97 BRDE 170S V03929721700 , deschis la banca BRD -GSG ? Craiova).GP se retinein conf. cu prev. art 87 din HG nr.925/2006 si art 278^1din OUG nr. 34/2006 .Echivalenta GP depusain euro seface la cursul BNR din dara anterioaradatei limitade depunere aofertelorcu 5 zile. G B exec. este de 5 % din valoarea fiecaruicontractde furnizare fara TVA. Modul de constituire GB exe.-in conf cu prev. art. 89 alin (2)din HG nr.925/2006( Form.nr. 12). Formade constituireconformprev. art 90 alin (1)-(3)din HG nr. 925/2006 modif.prinHG 1045/2011 .GB exec va fi retinuta /restituitain cond. la art 91 si art.92 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALTE FONDURI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele solicitate care reprezinta cerinte de calificaretrebuiesc indeplinite de fiecare ofertant in parte. In situatia in care ofertantului ii lipsesc unele dintre documentele solicitate sau ofertantul depune initial o declaratie pe propria raspundereconform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita clarificari si dupa cazcompletari ale documentelor prezentate de ofertanti, ofertantiiavand obilgatiasa prezinte/completeze documentele lipsa- dupa caz , atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sensin termenulprevazut in respectiva solicitare cu respectarea prevederilor art 11 (5) din HG nr. 925/2006.In cazul asocierii mai multor persoane juridice sau fizice, cerintele privind situatia personala si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In situatia in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionalainvocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art 186 (1) sau art 190 (2)din OUG nr. 34/2006 , persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art 69^1, art 180 si ale art 181 lit a), c^1), si d) din OUG nr. 34/2006. : Operatorii economici pot depune documente in oricare dintre formele: - original; - copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Sesolicita in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.
Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original, inclusive angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspunderecompletata in conformitatea cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Formularul nr 1 (Declaratie privind eligibilitatea) ;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006- Formularul nr.2
Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare aferente bugetului de stat, bugetul asigurarilorsociale(eliberat de ANAF)si bugetullocal (eliberat de Primarie), certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta si din care sa rezulte ca nu exista datori scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta.Operatorii economici pot depune documente in oricare dintre formele:
- original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Obligatiile de plata a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, daca sunt aprobate de catre organele competente in domeniu.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr.3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr. 3Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la procedura conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010( Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta)- Formularuluinr.4 .
Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr.5
Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006 -Formularuluinr.5 .Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneazadocumente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul autoritatii contractante sunt :
Radu CosminPreda - Director General
Marcel Tanasescu - Director Tehnic- ExploatareCojmanEma Ilona - Director Economic
Marius Buzila ? Sef Serviciu Tehnic
Ion Saptelei- Sef Sectie Auto
Cristian Nicorescu ?Sef Sectie Tramvai
Bodo Laura - Asistent Manager
Jeana Paun ? Sef Serviciu Financiar -Contabilitate
Adriana Nine- Consiliet Juridic
Iuliana Iovan- Sef Birou AchizitiiFormularul va fi depus si de catre subcontractant , tertul susutinator ( cf ordinului ANRMAP nr. 170/2012)- dupa caz Operatorii economici pot depune documente in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentelein original/copie legalizata
Cerinta nr. 1Certificat constatator ORC
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului/echivalent care va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original /copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului .
Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestareori apartenentadin punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata si legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta certificatul pentru conformitate, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindmedia cifrei de afaceri globalepe ultimi 3 ani- calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 2
Declaratie privindmedia cifrei de afaceri globalepe ultimi 3 ani- calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor : Formularuluinr.6Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR .
Cerinta nr. 1Bilant contabil aferentanului 2012 / extras de bilant, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal .Avand in vedere termenul legal prevazut de lege pentru depunerea si inregistrarea bilantului aferent anului 2012 se accepta si bilantul contabil aferentanului 2011
Modalitatea de indeplinire
Bilant contabil aferentanului 2012/ extras de bilant, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal .
Avand in vedere termenul legal prevazut de lege pentru depunerea si inregistrarea bilantului aferent anului 2012 se accepta si bilantul contabil aferentanului 2011 .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similaraDeclaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare , efectuate in ultimii trei(3) ani - calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Declaratia vainsotita de maxim3 cetificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiaraferente livrarilor precizate in lista.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii trei(3) ani- calculatiprin raportare la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari autoritati contractante sau clienti privati- Formularul nr.7.Declaratia va fiinsotita de maxim3 cetificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiaraferente livrarilor precizate in lista.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
NUMARUL DE RUNDE ELECTRONICE: 1 RUNDA. DURATA RUNDEI: 1 ZI. In faza finala a licitatiei electronice vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP si doar ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art.165, alin.2 din OUG 34/2006. Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul, in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?. Operatorii economici pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie si pot vedea cea mai buna oferta. Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc prezinta acelasi pret (preturi egale) in urma desfasurarii licitatiei electronice, se va solicita o noua oferta de pret ce va fi transmisa in plic inchis. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a depune la autoritatea contractanta noua oferta financiara.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2013 10:00
Locul: Dolj, Craiova, Str. Calea Severinului nr. 23
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor, persoane care vor prezenta documentul de identitate si imputernicirea .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine din SEAP/de la sediul autoritatii contractante/e-mail in urma transmniterii unei solicitari in scris in acest sens.Solicitarea de clarificari si raspunsul la solicitarile de clarificari se fac in limba romana.Documentele de calificare, inclusiv documentele eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/ofertantii sunt rezidenti, vor fi prezentate in original si traducere autorizata in limba romana.In cazul in care dupa finalizarea rundei de licitatie electronica, cel mai mic pret a fost oferit de doi sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Procedeul se va repeta pana la identificarea ofertei cu pretul cel mai scazutAutoritatea contractantamentioneaza faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006 - 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC- REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI NR. 23, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200679, Romania, Tel. +40 251485041, Fax: +40 251506077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2013 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer