Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de prestari servicii de depozitare, distribuire aeriana de vaccin antirabic pentru vulpi sub forma de momeli vaccinale, distribuire de materiale informative si campanie avertizare populatie


Anunt de participare numarul 99093/30.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
Adresa postala: Strada Negustori, nr 1B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Punct(e) de contact: Marcu Antoniu, Tel.0734150254, Email: [email protected], Fax: 0213124967, Adresa internet (URL): www.ansvsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: domeniul sanitar-veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de prestari servicii de depozitare, distribuire aeriana devaccin antirabic pentru vulpi subforma de momeli vaccinale, distribuire de materiale informative si campanie avertizare populatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Teritoriile judetelor: Arad, Alba, Bihor, Mures, Maramures, Bistrita Nasaud, Brasov, Cluj, Covasna, Caras-Severin, Harghita, Hunedoara, Salaj, Sibiu, Satu Mare siTimis pentru anul 2010 si 2011, iar pentru urmatorii ani aria de livrare se va extinde si in celelalte judete in functie de existenta si miscarea animalelor tinta
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 444, 218RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pt. perioada 2010-2013 se va incheia cate un contr. subsecvent/an inaintea campaniilor de vaccinare primavara-toamna. Valoarea estimata a contractului subsecvent de prestari servicii de depozitare, distribuire aeriana devaccin antirabic pt. vulpi subforma de momeli vaccinale, distribuire de materiale informative si campanie avertizare populatie pt. 2010 este de 514.284 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru de prestare de servicii de depozitare a cantitatii de 25.654.900 de doze de vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale, distribuirea aeriana a 25.320.000 doze de vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale, in campaniile de primavara: mai iunie si respectiv in campaniile de toamna: octombrie- noiembrie, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini.
De asemenea, obligativitatea de a efectua campania de informare a populatiei asupra pericolului contactului direct cu momelile vaccinale, furnizarea de materiale informative de catre ofertant si afisarea acestora, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60440000-4 - Servicii aeriene si servicii conexe (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
98300000-6-Servicii diverse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate de doze de vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale care ar putea fi distribuite aerian si manual pe durata intregului acord cadru: minim 15.400.000 -maxim 25.654.900.
Estimarea minima si maxima a numarului de kilometrii pe o campanie de vaccinare pe perioada acordului cadru: minim: 377.172 km2 si maxim 631.534 km2
Valoarea estimata fara TVA: 3, 444, 218RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 68.544 lei si garantia de buna executie este de 10% din val. fiecarui contr. subsecvent incheiat, in lei fara TVA si se vor constitui cf. docum. de atrib. |
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din buget aloc.ANSVSA, cf.H.G.nr.55/2008, cu modif. si compl. ult. si cf. Deciziei Comisiei 2009/883/CE, publ.in JOUE L317 din 3.12.2009, progr.finantat din fonduri ext.nerambursab. postaderare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici pot depune oferta individual sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 modif. si compl. ult.3.Declaratie privind calitatea de ofertant la procedura de atribuire
4.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
5.Codul unic de inregistrare din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, sau echivalent, in copie certificata pt. conformitate cu originalul
6.Adresa de la Instanta Competenta in raza teritoriala careia are sediul social operatorul economic.
7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
8.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, valabil la data deschiderii ofertelor;
9.Cazier judiciar pt. reprezentantul/tii legal/i al/i operatorului economic. Cazier judiciar pt. persoana imputernicita (daca e cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
10.Fisa de identificare financiara. Ofertantul va completa Formularul 16 din Sectiunea Formulare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale
2.Bilantul contabil aferent mexercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente
3.Media profitului anual al participantului la procedura pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
4.Media cifrei de afaceri a ofertantului la procedura pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului in ultimii 3 ani; declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii; informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I.
2. Informatii privind subcontractantii/asociatii
3. Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani
4. Fisa privind experienta similara pt. contracte similare cu obiectul; prezentei docum. Indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 3 ani. Ofertantul va prezenta pt. contr. propuse ca experienta similara, recomandari, procese verbale de receptie (preliminara sau finala)
5. Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001:2000 sau echivalent
6. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2010 16:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Str. Negustori nr.1B, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de scrisoare de imputernicire sau delegatie emisa de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri din buget aloc.ANSVSA, cf.H.G.nr.55/2008, cu modif. si compl. ult. si cf. Deciziei Comisiei 2009/883/CE, publ.in JOUE L317 din 3.12.2009, progr.finantat din fonduri ext.nerambursab. postaderare
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea De Apel Bucuresti
Adresa postala: Spl. Independentei 5, Sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040001, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos 6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios ANSVSA
Adresa postala: Str, Negustori 1B, Sect.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Tel.0374150254, Email: [email protected], Fax: 021/3124967, Adresa internet (URL): www.ansvsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer