Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de Servicii de reparare si intretinere a Angiografului Philips


Anunt de participare numarul 149045/30.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE URGENTA PENTRU BOLI CARDIOVASCULARE SI TRANSPLANT TARGU MURES
Adresa postala: str. Gh. Marinescu, nr. 50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Simona Borz, Tel. +40 372653103, Email: [email protected], Fax: +40 372653103, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de Servicii de reparare si intretinere a Angiografului Philips
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Institutul de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare si Transplant, Str. Gh. Marinescu Nr. 50 Targu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 991.93 si 683, 709.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contr sscv se vor incheia lunar sau trimestrial , in functie de buget si de necesitatile institutului.Cantitatile minime si maxime estimate ale contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Abonament lunar pentru servicii de intretinere preventiva si operativa cu piese incluse inclusiv piese cu vacuum (tub cu raze X), flat detector dar exclusiv consumabile (ex: lichid de racire, suporti, casti etc.) pentru Angiograful Philips - descriere in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Abonament lunar pentru servicii de intretinere preventiva si operativa cu piese incluse inclusiv piese cu vacuum (tub cu raze X), flat detector dar exclusiv consumabile (ex: lichid de racire, suporti, casti etc.) pentru Angiograful Philips - descriere in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 991.93 si 683, 709.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 12, 306.77 lei. Cursul la care se va face echiv. leu-valuta va fi cel stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modif.si complet. ult., acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) .In cazul unei asocieri: daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria IMM, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei Perioada de valabilitate a ofertei :90 de zile de la data limita depunerii ofertei Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in forma cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.33 (3) din HG 925/2006 ? O.P. in contul RO88TREZ4765005XXX014214. Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii se va calcula in conditiile art.278^1 din OUG 34/2011 Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, daca acesta depaseste valoarea prevazuta la art.124 din OUG 34/2006 , conform art.89 (3) din HG 925/2006 ? Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare alocate institutului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilor exigibile la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizataCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- in copie stampilata conform cu originalul sisemnata, original sau copie legalizataDin certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor sau depunerea unei declaratii pe propria raspundere potrivit art.11 alin(4) din HG nr.925/2006, prin care operatorul economic declara lipsa obligatiilor de plata. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? prof.dr.Klara Brinzaniuc; Director fin.-contab.-ec.Mariana Cernat; Birou Achizitii ? ref. Simona Borz, Compartiment IT ? Ing.Horatiu Leanca Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.- Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul, original sau copie legalizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.
Ofertantilor castigatori, li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, transmiterea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului.
Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Pentru persoane juridice straine:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.
Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului cadru solicitat-1. Dovada avizarii unitatii pentru activitati de reparare, verificare si punere in functiune prin prezentarea Avizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii - copie. Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: Legea nr.176/2000 privind dispozitivele medicale.
Pentru persoane juridice straine:
- Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
2.Autorizatie C.N.C.A.N. pentru aparate de Radiologie si Imagistica - Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear (manipulare instalatii radiologice) - copie. Actul normativ care impune obligaticitatea acestei avizari: Legea 111/1996, republicata in Monit. Of., Partea I nr. 552 din 27.06.2006, privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, al normelor fundamentale de securitate radiologica si al Normelor specifice de securitae.
Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat de organele de resort
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat de organele de resort - se va prezenta copie dupa Bilantul contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut
Informatii referitoare la echipamentele tehnice, respectiv: echipamentele de masura, verificare control si calibrare de care poate dispune necesare pentru desfasurarea activitatii silista cu softurile necesare reglarilor.calibrarilor specifice fiecarui tip de aparat, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ? Pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului se va face dovada ca le sunt cunoscute specificatiile tehnice ale instalatiei radiologice. In acest sens se vor prezenta urmatoarele: documente prin care acesta confirma/probeaza calificarea personalului propus (responsabil de indeplinirea contractului) pentru montare/instalare/punere in functiune/instruire/etc. (conform Ordinului nr. 173/2003 al CNCAN). Pentru persoanele nominalizat ca fiind responsabile de indeplinirea contractului va trebui demonstrat faptul ca detin permis de exercitare valabil pentru activitatile ce fac obiectul contractului , conform art. 9 din legea 111/1996, cu modif si complet.ulterioareDeclaratie privind informatii referitoare la echipamentele tehnice, respectiv: echipamentele de masura, verificare control si calibrare de care poate dispune necesare pentru desfasurarea activitatii silista cu softurile necesare reglarilor.calibrarilor specifice fiecarui tip de aparat, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2014 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2014 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant, reprezentanti ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti aflati pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate.Pentru ofertele egale clasate pe locul 2 imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 1. Pentru ofertele clasate pe locul 3 imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cele clasate pe locurile 1 si 2.Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institututul de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Tg-Mures
Adresa postala: Gh. Marinescu nr. 50, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel. +40 372653103, Email: [email protected], Fax: +40 372653103
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2014 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer