Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare a pneurilor pentru vehicule si pentru masinile agricole si forestiere necesare pentru subunitatile din cadrul Directiei Silvice Salaj


Anunt de participare numarul 138771/11.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Salaj, Tel. +40 213171005, In atentia: Ing. Bogdan POP, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR-ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SALAJ
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, ,Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII, Tel. +40 260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: +40 260633331
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare a pneurilor pentru vehicule si pentru masinile agricole si forestiere necesare pentru subunitatile din cadrul Directiei Silvice Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Salaj, situat in Zalau, str. Tipografilor, nr. 1 si la sediile ocoalelor silvice Almas, Cehu Silvaniei, Ileanda, Jibou, Magura Simleu Silvaniei si Zalau.
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 59, 050 si 140, 110RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de necesarul de produse comunicat de subunitatile Directiei Silvice Salaj, lunar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezenta documentatie are ca obiect atribuirea acordului cadru de furnizare a pneurilor pentru vehicule si pentru masinile agricole si forestiere necesare pentru subunitatile din cadrul Directiei Silvice Salaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
34352300-2-Pneuri pentru masini agricole (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In anexa 1 la documentatia de atribuire a acordului cadru de furnizare a pneurilor pentru vehicule si pentru masinile agricole si forestiere necesare pentru subunitatile din cadrul Directiei Silvice Salaj sunt detaliate cantitatile minime si maxime de produse necesare
Valoarea estimata fara TVA: intre 59, 050 si 140, 110RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1405 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de mimim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -depunere numerar la casieria Directiei silvice Salaj; -ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Conturi: RO19BRDE320 SV00781903200 ? BRD Zalau, Daca garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii, atunci ofertantul va avea obligatia sa-l depuna in original la sediul Directiei Silvice Salaj, pana la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa in SEAP impreuna cu documentele de calificare Se constituie prin orice modalitate prevazuta de legislatia in vigoare in domeniul achizitiilor publice(art. 90 din HG 925/2006). Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA, a contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor?Romsilva prin Directia Silvica Salaj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriile vizand situatia personala a candidatului solicitate sunt:
- Completarea formularului Informatii generale
- Completarea formularului Declaratie privind eligibilitatea
- Completarea formularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, insotite de: 1) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie semnata conform cu originalul pentru persoanele juridice romane.
2) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie semnata conform cu originalul pentru persoanele juridice romane.
*Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.- Completarea formularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006. Persoanele din acdrul autoritatii contractante cu rol de decizie implicate in derularea procedurii sunt: ing. Oros Dorel-director, ec.Boldan Mariana -director economic, ing. Marc Ioan-resp. fond forestier, ing. Fogos Danut -responsabil resurse umane, ing. Camarasan Ovidiu- responsabil mecanizare, cj. Niculescu Consuela-consilier juridic, ec. Dobra Carmen -economist si ing. Pop Bogdan responsabil achizitii.- Completarea formularului Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
- Completarea formularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul , ,Lista principalelor livrari de produse similare, ,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noile preturi (reofertate).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer