Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord-cadru furnizare anvelope DS Sibiu


Anunt de participare numarul 138322/22.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatare forestiera
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord-cadru furnizare anvelope DS Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DS Sibiu si ocolalele silvice din subordine din localitatile: Sibiu, Agnita, Avrig, Dumbraveni, Medias, Miercurea Sibiului, Saliste.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 339, 267 si 514, 497RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente vor fi incheiate anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de anvelope si prestarea de servicii de montare, echilibrare roti, vulcanizare anvelope
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
50116500-6-Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare si echilibrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatiile totale/ 3 ani de anvelope si serviciile ce se vor comanda vor fi cuprinse in limitele minime de 339267 lei, respectiv maxime de 514497 lei.Anual se vor incheia contracte subsecvente in limita valorii minime de 113089 lei si maxime de 171449 lei, valori ce reprezinta rezultatul impartirii valorilor totale minime si maxime ale acordului-cadru la numarul de ani, adica la 3.
Valoarea estimata fara TVA: intre 339, 267 si 514, 497RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cerinta obligatorie: Cuantumul garantiei de participareeste: pentru furnizare anvelope si servicii de reparatii, montare si echilibrare garantia este in valoare de :4300lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar, numerar la caseria unitatii sau prin instrument de garantare emis in conditii legale de o societate bancara sau de asigurari prezentat in original.Ex: (ordin de plata, fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.conturi: RO65RZBR0000060001392143 ? Raiffeisen Bank SibiuDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Din garantia de participare i se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta obligatorie: Cuantumul garantiei debuna executie: 2, 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente incheiate cu semnatarii acordului-cadru.Forma de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari;
-Art.90 alin.(3) ?Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti".
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul: ?Informatii generale?
2.Se va completa formularul:
?Declaratie privind eligibilitatea? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
3.Se va completa formularul:
?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?
4.Se va completa formularul:
?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
5. Se va prezenta: -certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data, lunaanterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie lizibila conform cu originalul.
6.Se va prezenta: -certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data, lunaanterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul .
! Sunt aplicabile prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006.
! certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului
7. Se va completa formularul: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
8. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul DS Sibiu: ing. Terea Ioan, ec.Inclezan Petre, ing. Ureche Marius, jr. Rusu Maria, ec. Darie Manuela, ing.Harhoi Ovidiu, teh. Bratu Gheorghe, teh. Radu Claudiu.. 1.Se va prezenta: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul? , sa nu fie emis/eliberatcu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Obiectul de activitate, cod CAEN inscris in certificatul constatator trebuie sa aiba corespondenta cu obiectul contractului ce se va atribui; de asemenea in acesta trebuie sa fie inscrise toate punctele de lucru ale operatorului economic.
2. Persoane juridice/fizice straine
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu sesolicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.
3.Autorizatie RAR pentru prestatorii de servicii de reparatii, intretinere, reglare vehicule rutiere
Cerinte minime: Prezentare Autorizare RAR tip RNTR 9 in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractelor, reglementata de Ordonanta Guvernului nr. 82/2000. Se accepta si declaratie pe proprie raspundere cu mentiunea ca Autorizatia RAR se va prezenta in copie conform cu originalul dupa declararea ofertei castigatoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul ( daca este cazul) : ?Informatii privind asocierea?( oferta comuna)
-prezentare acord de asociere intre membrii grupului. In cazul unui grup de operatori economici care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitate de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator economic in parte, iar cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara respectiv capacitatea tehnica si /sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv, cu mentiunea ca in cazul cerintelor privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala acestea se indeplinesc individual.
2.Declaratie privind gradul de acoperire la nivel local cu puncte de desfacere si ateliere service . Ofertantul sa dispuna de cel putin un punct de desfacere si atelier service pe raza localitatii unde are sediul unitatea DS Sibiu, mun. Sibiu
Dovada se va face cu Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului depus in conditiile prezentate la punctul III 2.1b) din care sa reiasadeschiderea punctelor de lucru. Dovada poate fi facuta prin cumul.
3.Declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar, pentru instalarea, montarea, punerea in functiune aanvelopelorDeclaratie pe proprie raspundere privind detinerea sau obligativitatea obtinerii atestare conducator ateliere de reparatii vehicule rutiere ( sisteme de rulare) conform OMTCT nr. 2.131/2005.Atestarea pentru conducator ateliere se va depune in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, ulterior declararii castigatorului licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2012 12:00
Locul: Directia Silvica Sibiu, Sibiu, calea Dumbravii nr. 140
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant/imputernicit din partea fiecarui oferatant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor clasate pe locul 1(intai), ce au preturi egale, se va face in urma unei noi ofertari, dupa solicitarea de clarificari transmisa de catre autoritatea contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute de art. 256 indice 2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al RNP-ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru, nr.31, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Tel. +40 213171005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer