Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare echipament PET-CT


Anunt de participare numarul 144896/13.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASI
Adresa postala: IASI-V.CONTA 2-4, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6600, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN EC.KOLL, Tel. +40 0232210906, Email: [email protected], Fax: +40 0232241963, Adresa internet (URL): 4981352, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare echipament PET-CT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Regional de Oncologie strada General Berthlot nr2-4
Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 500, 000 si 13, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitate min estimata acord cadru 1 buc, cant. max estimata acord cadru 2 buc, frecventa contracte subsecvente anuala, cantmin est cel mai mare CS -1 buc, cant. max est. CS-2 buc , valoare est. min CS 6500000 lei, val max est. CS 13000000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare echipament PET-CT, intocmire proiect de amplasare echipament PET-CT si avizare a acestuia de un expert CNCAN, intocmirea si expertizarea documentatiilor de amplasare constructie, punere in functiune si utilizare in vederea obtinerii avizelor, amenajarea spatiului unde se va amplasa echipamentul din punct de vedere functional cat si al asigurarii radioprotectiei, instalarea achipamentului, punerea in fuctiune, instruirea personalului, asigurarea service-ului in perioada de garantie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111800-9 - Sistem de radiodiagnosticare (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51411000-6-Servicii de instalare de echipament de imagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
echipament PET-CT - minim 1 bucmaxim 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 500, 000 si 13, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 200.000 leiForma de constituire a garantiei de participare: - depunere la casieria Directiei de Sanatate Publice Iasi- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- instrument de garantare emis de o societate de asigurare- ordin de plata in contul nr. RO 98TREZ4065005XXX000429 deschis la Trezoreria Iasi, cu conditia confirmarii acestuia de catrebanca emitenta pana la deschiderea ofertelor1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza princompletarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.2. Valabilitarea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Curs valutar de referinta din data publicarii anuntului de participare, cursBNR Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari.Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA si se constituie in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru contractantului precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularului 1;2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 2 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- Completarea Formularului 3 ;
4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr.34/2006- Formularul 4 in original- semnat si
stampilat; Lista persoanelor din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atriburii este: Conf. Dr. Lucian L. Indrei-Director Executiv, Ec. Ana Pintilie- Director Executiv Adj. Economic, Ing. Mihaela Gojgaru- Consilier Compartiment Achizitii, Fiz.Vasile Dascaleanu - Fizician Laborator de Igiena Radiatiilor Ionizante, Ec Florin Kall- Sef Serviciu Ad-tiv Aprovizionare Tehnic.
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( in copie vizata "conform cu originalul")
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschis punctulde lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( in copie vizata "conform cu originalul") Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate
In cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obilgatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea ( producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire)
Se va prezenta documentul in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.Mentionam ca informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilaferent anului 2012, depus, vizat si inregistrat de autoritatile competente, in copie vizata "conform cu originalul"
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta bilantulcontabil aferent anului 2012in copie vizata "conform cu originalul"completarea formular nr 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul calificat de specialitate
Se va completa o declaratie pe propria raspundere cu personalul de specialitate calificat pentru activitatea de montare instalare si service in perioada de garantie
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.( continand valori, perioade de livrare, beneficiari).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa o declaratie pe propria raspundere cu personalul de specialitate calificat pentru activitatea de montare instalare si service in perioada de garantiecompletarea Formularului 6 - Lista a principalelor livrari deproduse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea livrarilor, prezentat in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
criteriul tehnic
40%
Descriere: contine criterii tehnice de departajare a ofertei
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic. electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in 1 ( una ) runda a 24 h.Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pret.In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, respectiv pretul, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2013 12:00
Locul: Directia de Sanatate PublicaJudetului Iasi, Strada V. Conta nr.2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care sunt mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe primul loc dupa faza finala de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret in plic inchis operatorilor economici clasati pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Sanatate Publica Iasi, Oficiul Juridic
Adresa postala: strada Vasile Conta nr.2-4, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700106, Romania, Tel. +40 232271687, Email: [email protected], Fax: +40 232241963
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2013 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer