Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 147429/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"
Adresa postala: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Dana Sandor, Tel. +40 212115185, Email: [email protected], Fax: +40 212115185, Adresa internet (URL): www.sccc-ga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu ? bulevardul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 237, 761.52 si 318, 423RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente lunar, in functie de necesitati si disponibilul bugetar. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 3150.00 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare medicamente ? 34 de loturi, conform anexeiB LOTURI1 PROMETHAZINUM
2 ACETYLCYSTEINUM
3 ACIDUM FOLICUM
4 AMBROXOLUM
5 AMOXICILLINUM
6 AMOXICILLINUM + ACIDUM
CLAVULANICUM
7 ARGENTUM COLOIDALAE
8 BURETE DE GELATINA HEMOSTATIC 80 X 50 X 10 MM
9 CALCII LACTAS
10 CHLORALHIDRATUM
11 CIPROFLOXACINUM
12 CODEINUM
13 COMBINATIINEOMICINUM + BACITRACINUM
14 COMBINATII EUCARBON SAU ECHIVALENT
15 COMPLEX DE HIDROXID DE FER (III) POLIMALTOZAT
16 DICLOFENACUM
17 FENSPIRIDUM
18 HYDROCORTISONUM
19 MERBROMINUM
20 METRONIDAZOLUM
21 MONTELUKASTUM
22 NYSTATINUM
23 NYTROGLYCERINUM
24 OLEUM RICINI
25 PARACETAMOLUM
26 PHENOBARBITALUM
27 XYLOMETAZOLINUM
28 CISPLATINUM
29 DOXORUBICINUM
30 CYTARABINUM
31 METHOTREXATUM 25 mg/ml x 2ml
32 METHOTREXATUM 10 mg/ml x 1ml
33 METHOTREXATUM 10 mg/ml x 1.5ml
34 METHOTREXATUM 10 mg/ml x 2ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33670000-7 - Medicamente pentru sistemul respirator (Rev.2)
24300000-7-Produse chimice anorganice si organice de baza (Rev.2)
33610000-9-Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
33620000-2-Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordului cadru precum si cantitatile ce fac obiectul unui contract subsecventNr. Cantit.contr.subsec. Cantit.acord cadru
LOTmin max min max1 50 60 600 720
2 60 120 720 1440
3 120 150 1440 1800
4 50 60 600 720
5 80 120 960 1440
6 25 40 300 480
7 0.1 0.125 1.2 1.5
8 50 60 600 720
9 10000 12500 120000 150000
10 0.3 0.5 3.6 6
11 160 250 1920 3000
12 160 200 1920 2400
13 200 300 2400 3600
14 90 180 1080 2160
15 20 25 240 300
16 40 60 480 720
17 25 40 300 480
18 0.3 0.4 3.6 4.8
19 0.25 0.4 3 4.8
20 90 180 1080 2160
21 168 252 2016 3024
22 0.05 0.1 0.6 1.2
23 1 2 12 24
24 0.8 1.25 9.6 15
25 200 250 2400 3000
26 100 125 1200 1500
27 50 60 600 720
28 12.00 16.00 144 192
29 8.00 16.00 96 192
30 20.00 30.00 240 360
31 16.00 20.00 192 240
32 16.00 20.00 192 240
33 16.00 20.00 192 240
34 16.00 20.00 192 240
Valoarea estimata fara TVA: intre 237, 761.52 si 318, 423RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se regaseste in sectiunea B (loturi). trebuie sa fie valabila 90 de zile de ladata limita de primire a ofertelor; perioada de valabilitate :90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei devalabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare sepoate constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO34TREZ7015005XXX000169 deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus - prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante. Garantia departicipare se poate constitui si prin numerar depus la casieria autoritatii contractante (program de lucru : de luni pana vineri 8.00-15.00). .Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitatea ofertei. In cazul in care se depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC , autoritatea contractanta va retinesumele in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractantein favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita incuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu ceainscrisa mai sus ( 90 zile); - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat sau conditionat; - sa contina parafalizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Data la care se va face echivalenta leu/orice valuta este data publicarii anuntului departicipare, la cursul BNR.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri : din venituri proprii alocate de CASMB conform contract furnizare de servicii medicale; de la buget alocate pentru programele nationale;de la bugetul de stat ? transferuri, program ATI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?- declaratie pe proprie raspundere, in original, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 ;
4. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager prof. Dr. Dan Mircea Enescu, Director financiar contabil ec. Victoria Gusianu, cons.juridic Marinela Ionita, sef serv. Achizitii ref.spec. Sandor Dana, asistentpr. farm. Neagu Nicoleta, ec.Chirica Paula, , asistent.pr. farm. Costea Mirela, asistent.pr. farm Tudor Sabina5. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locale din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
6. Certificatului eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii ; ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
2.Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident - (copie legalizata) .3. Autorizatie de distributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentulu si a Dispozitivelor Medicalei, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.
Bazele legale ale autorizarii: Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii-Titlui XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei ce va face obiectul licitatiei electronice este PRETUL UNITAR fara TVA / UM - Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.- Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. - Durata unei runde: 1 (una) zi. - informatiile relevantereferitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii laetapa finala de licitatie electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online in SEAP si sa detina certificat digital valid pentruacces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro(SEAP) - nu se utilizeaza pasul de licitare; - ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie;ofertantii pot vedea cea mai buna oferta de pret; ofertantii participanti la faza finala de licit. electronica nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Sistemul informatic pune la dispozitie participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii privind: preturi/valori noi prezentate si nr.participantilor
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15190
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2013 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu, Bucuresti, sector 1, serv. achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care , in urma fazei finale de licitatie electronica, vor fi depuse oferte cu preturi egale, aflate pe locul 1, autoritatea contractanta vasolicita operatorilor economici o noua oferta financiara , ce va fi prezentata in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in baza prevederilor art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Bd. Iancu de Hunedoara nr.30-32, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011743, Romania, Tel. +40 212115185, Email: [email protected], Fax: +40 212115185
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer