Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru furnizare medicamente pentru subprogramul tratamentul pacientilor cu tbc si pacienti internati in spitale cu specific de boli infectioase


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
49.707 RON

Castigatorul Licitatiei: Pharma S.A.
Anunt de atribuire numarul 134761/20.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova
Adresa postala: Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Vasiluta, Tel. +40 0251461003, Email: [email protected], Fax: +40 0251461003, Adresa internet (URL): http: //www.vbabes-cv.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara-spital clinic
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
acord cadru furnizare medicamente pentru subprogramul tratamentul pacientilor cu tbc si pacienti internati in spitale cu specific de boli infectioase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul clinic de boli infectioase si pneumoftiziologie "Victor Babes" Craiova.
Calea Bucuresti nr.126
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente pentru pacientii internati in unitati cu specific de boli infectioase si TBC si pentru programul de tbc(antibiotice, antivirale, medicamente terapie intensiva)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
49, 707.2RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1201/01.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 88 Denumirea: acord cadru furnizare medicamente subprogramultbc si pacienti internati in unitati infectioase
V.1) Data atribuirii contractului 11.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Pharma S.A.
Adresa postala: Soseaua Bucium, nr.73 E, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700552, Romania, Tel. +40 232218396, Email: [email protected], Fax: +40 232218396
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 73610.70 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 24047.40 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 89 Denumirea: acord cadru furnizare medicamente subprogramultbc si pacienti internati in unitati infectioase
V.1) Data atribuirii contractului 11.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MEDIPLUS EXIM S.R.L.
Adresa postala: STR CIOBANULUI NR 133, Localitatea: Mogosoaia, Cod postal: 040254, Romania, Tel. +40 213017464, Email: [email protected], Fax: +40 213017474
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 73610.70 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 92.50 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 90 Denumirea: acord cadru furnizare medicamente subprogramultbc si pacienti internati in unitati infectioase
V.1) Data atribuirii contractului 11.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
POLISANO S.R.L.
Adresa postala: Str.9 Mai Bl.77, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550201, Romania, Tel. 0269210384, Email: [email protected], Fax: 0269215869, Adresa internet (URL): http: //www.polisano.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 73610.70 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 18300.90 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 91 Denumirea: acord cadru furnizare medicamente subprogramultbc si pacienti internati in unitati infectioase
V.1) Data atribuirii contractului 11.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FRESENIUS KABI ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: STR. FANARULUI NR.2A, Localitatea: Brasov, Cod postal: RO - 500464, Romania, Tel. 0268406260, Email: [email protected], Fax: 0268406263, Adresa internet (URL): www.fresenius-kabi.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 73610.70 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 7266.40 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Plata facturilor se va face cu OP in termen de 180 (unasutaoptzeci)zile de la primirea documentelor justificative ce insotesc documentele doveditoare ale efectuarii receptiei.Termenul de livrare nu poate fi mai mare de 5 zile de la emiterea si transmiterea comenzilor catre furnizori.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2013 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer