Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord-cadru furnizare produse si accesorii de birou, electrice, materiale publicitare, produse de curatenie birouri, produse de igiena.


Anunt de participare numarul 135889/24.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Sibiu si SEAP www.e-licitatie.ro
Adresa postala: Calea Dumbravii nr.140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, In atentia: Comp. achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 269214970, Adresa internet (URL): www.dssibiu.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Sibiu si SEAP www.e-licitatie.ro
Adresa postala: Calea Dumbravii nr.140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, In atentia: Comp. achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 269214970, Adresa internet (URL): www.dssibiu.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP pe www.e-licitatie.ro sau Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Directia Silvica Sibiu, Calea Dumbravii nr.140( pentru documente ce nu pot fi incarcate pe SEAP), Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, In atentia: Comp. achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 269214970, Adresa internet (URL): www.dssibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord-cadru furnizare produse si accesorii de birou, electrice, materiale publicitare, produse de curatenie birouri, produse de igiena.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Sibiu, Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140 si subunitati conform Caiet de sarcini
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 122, 727 si 327, 706RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui anual, pe loturi astfel: lot1= anualintre minim 30879, 67lei si maxim 86718, 67 lei;lot2= anualintre minim 6265 lei si maxim 12446, 67 lei; lot3= anualintre minim 708, 33lei si maxim 1333, 33 lei; lot4= anualintre minim 166, 67lei si maxim 470 lei; lot5= anualintre min. 2305, 67lei si max 6600 lei; lot6= anualintre min. 583, 33 lei si max. 1666, 67
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
produse si echipamente de birotica, registre si formulare, electrice, produse publicitare, produse de curatenie, produse de igiena
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
30190000-7-Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
31531000-7-Becuri (Rev.2)
39831240-0-Produse de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
produse si echipamente de birotica, registre si formulare, electrice, produse publicitare, produse de curatenie, produse de igiena conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 122, 727 si 327, 706RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: NR/DENUMIRE LOTValoare estimata maxima(leiValoare garantieTOTAL LOT 1 echipamente si accesorii de birou 2601562602TOTAL LOT 2 registre si formulare37340373TOTAL LOT 3 prod. publicitare400040TOTAL LOT 4 electrice141014TOTAL LOT 5 produse de curatenie19800198TOTAL LOT 6 igiena500050RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar, numerar la caseria unitatii sau prin instrument de garantare emis in conditii legale de o societate bancara sau de asigurari prezentat in original.Ex: (ordin de plata, fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.conturi: RO65RZBR0000060001392143 ? Raiffeisen Bank SibiuDin garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform art 278 indice 1 din OUG nr.34/2006. Cuantumul garantiei debuna executie: 2, 5 % din valoarea fara TVA a unui contract anual/lot .Forma de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul: ?Informatii generale?
2.Se va completa formularul:
?Declaratie privind eligibilitatea? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
3.Se va completa formularul:
?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?
4.Se va completa formularul:
?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
5. Persoane juridice/fizice straine
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu sesolicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.
6. Se va prezenta: -certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la o data, corelata cu termenul legal al scadentei de plata sianterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie lizibila conform cu originalul.
7.Se va prezenta: -certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la o data, corelata cu termenul legal al scadentei de plata sianterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul .
! Sunt aplicabile prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006.
!! certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului
!!!Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
(2)Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.8. Se va completa formularul: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
9. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul DS Sibiu: ing. Troanca Ilie, ing. Burduhos Viorel, ec.Inclezan Petre. 1.Se va prezenta: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul? , emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate, cod CAEN inscris in certificatul constatator trebuie sa aiba corespondenta cu obiectul contractului ce se va atribui.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizata.
2. Persoane juridice/fizice straine
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu sesolicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Se va completa formularul ( daca este cazul) : ?Informatii privind asocierea?( oferta comuna)
Modalitate de indeplinire: prezentare acord de asociere intre membrii grupului. In cazul unui grup de operatori economici care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitate de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator economic in parte, iar cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara respectiv capacitatea tehnica si /sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv, cu mentiunea ca in cazul cerintelor privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala acestea se indeplinesc individual
Grad de acoperire la nivel local
Cel putin un punct de lucru la nivel local, de la care se pot achizitiona produsele de catre beneficiar
Modalitate de indeplinire: Sa reiasa din Certificatul constatator de la ORC deschiderea unui punct de lucru la nivel judetean
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Acordul-cadru este finantat din fonduri de productie;Departajarea ofertelor cu preturi egale se va face in urma unei noi ofertari pe SEAP, dupa solicitarea de clarificari venite din partea autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe acre acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al RNP-Romsilva
Adresa postala: B-dul Magheru nr.31, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Tel. +40 213171005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer