Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru furnizare reactivi pt.determinarea enzimelor cardiace.


Anunt de participare numarul 145431/01.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
Adresa postala: str Stadionului nr.7, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii, Tel. +40 238720223, In atentia: Ene Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 238720223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru furnizare reactivi pt.determinarea enzimelor cardiace.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta Buzau-Str.Stadionului nr.7
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 22 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 298, 080 si 431, 640RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: De regula semestrial.Valoarea estimata a contractelor subsecvente.Minim.40620.00 lei, Maxim 117720.00 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea unui pachet de reactivi compatibili cu analizorul PATHFAST compus din: 1.Troponina, 2.CK-MB, 3.Mioglobina, 4.Ntpro BNP-pentru analiza enzimelor cardiace in regim de urgenta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachetul de reactivi compatibili cu analizorul PATHFAST trebuie sa contina min/max -1.Troponina 2760/3960 , 2.CK-MB 2760/3960 , 3.Mioglobina 420/660, 4.Ntpro BNP 900/1320
Valoarea estimata fara TVA: intre 298, 080 si 431, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
4500.00 leiPentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta pt.calculul acesteia va fi cursul valutar comunicat de BNR in ziua publicarii anuntului de participare in SEAP.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Se poate constitui prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Originalul se va depune la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr.RO83TREZ1665006XXX008642 deschis la TrezoreriaBuzau-Conform art.86 alin.(1) si (5) din HG 925/2006.Dovads constituirii garantiei de participare se va depune si in SEAP la sectiunea documente de calificare folosind facilitatile oferite de acesta.Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru , contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1 din OUG 34/2006-se va retine suma de 4211, 64 lei.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50%din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. 5% din valoarea contractelor subsecvente raportat la valoarea fara TVA a acestora, daca valoarea este mai mare decat echivalentul in lei a 15.000 euro.Se constitue prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Retineri succesive din valoarea fara tva a facturilor succesive sau cecuri depuse la casieria unitatii.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Va fi constituita in maxim 3 zile de la data semnarii contractului subsecvent.Se va elibera conf.art.92 alin.1 din OUG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asigurarilor sociale de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, modificata si actualizata ? se va completa formularul A din sectiunea formulare.1. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si actualizata -formularul B din sectiunea formulare.1.1. Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de D.G.F.P.1.2. Se va prezenta certificat privind achitarea taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala.
NOTA: Raportarea se va face la inexistenta datoriilor catre bugetul general consolidat sau bugetul local corelat cu termenul legal al scadentei de plata pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor
avea in vedere si prevederile punctului 49 din OG. nr. 29/31.08.2011 de modificare si completare a OG nr. 92/2003 privind Codul de Procedura Fiscala.Agentii economici/persoane fizice care depun oferte si au sediul in strainatate si in tara de origine nu se elibereaza documentele solicitate de plata a impozitelor si taxelor astfel cum au fost solicitate in prezenta fisa de date a achizitie, la punctele 1.1. si 1.2., vor prezenta documente edificatoare agreate in tara de origine. Se va prezenta certificat de participare cu oferta independenta ? formularul C din sectiunea
formulare.Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 , modificata si actualizata de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in conducerea/consiliul de administratie sau organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Consiliului de administratie sau a
Comitetului director din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul
asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de
administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(respectiv: dr.Anastasiu Marius Nicolae-manager, Dr.Draghici Ion-director medical, Neacsu Valeriudirector financiar-contabil, Vlad Rodica-director de ingrijiri, Ec.Ene Nicolae-sef birou achizitii, dr.Dascaleanu Alina-medic sef sectie UPU, dr.Ionita Victor-medic sef sectie ATI), este exclus din procedura de atribuire.
Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiunea documente de calificare.Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica. Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoanele fizice/juridica straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenentan profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident-in traducere autorizata.
Nota-Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitatea documentului va prezenta acest certificate in original sau copie legalizata.Pentru toti participantii indiferent de forma de inregistrare si tara de origine se va prezenta:
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii pentru producerea/comercializarea de Reactivi pentru analiza sangelui in regim de urgenta, conform Legii nr.176/2000-modificata si actualizata privind dispozitivele medicale si a HG nr.54/2009-privind introducerea pe piata a dispozitivelor medicale.
Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiunea documente de calificare.Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Ofertantii vor prezenta informatii privind cifra de afacesi globala ce vizeaza
activitatea din cel mult ultimii 3 ani fara a fi luat in calcul anul in curs.Se va completa formularul E, ,Informatiigenerale? din sectiunea formulare.Pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri in euro se va indica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pt.fiecare an in parte.
Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiunea documente de calificare.Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta informatii privind cifra de afacesi globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani fara a fi luat in calcul anul in curs.Se va completa formularul E, ,Informatiigenerale? din sectiunea formulare.Pentru calcularea echivalentei cifrei de afaceri in euro se va indica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pt.fiecarean in parte.Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiunea documente de calificare.Documentele vor fi semnatecu semnatura electronica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de livrare , beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa si depune formularul D din sectiunea formulare.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse
se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiunea
documente de calificare.Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica.
Modalitatea de control a calitatii produselor la producator/distribuitor dupa caz.
Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui
angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant , in special pentru
asigurarea controlului calitatii.
Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiunea
documente de calificare.Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica.
-Se va prezenta certificatul de inregistrare a produselor eliberat de Ministerul Sanatatii daca reactivii sunt fabricati in Romania , sau Declaratia de conformitate conform marcajului CE , daca produsele sunt din import, care va confirma ca reactivii sunt acceptati pe piata din Romania conform acordurilor mutuale de la nivelul UE(declaratia de conformitate CE , va
trebui depusa in traducere autorizata.Se solicita prezentarea acestor documente in conformitate cu prevederile Legii nr.176/2000-modificata si actualizata privind dispozitivele medicale si a HG nr.54/2009-privind introducerea pe piata a dispozitivelor medicale.
Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiunea documente de calificare.Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica.
Standarde de asigurare a calitatiiOfertantii vor prezenta in copie certificatul de implementare a managementului calitatii ISO 9001/2008 sau orice alt document recunoscut cu care sa demonstreze indeplinirea acestei cerinte.
Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiunea documente de calificare.Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune formularul D din sectiunea formulare. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatoruluieconomic.Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiuneadocumente de calificare.Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica.Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant , in special pentru asigurarea controlului calitatii.Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiunea documente de calificare.Documentele vor fi semnatecu semnatura electronica.-Se va prezenta certificatul de inregistrare a produselor eliberat de Ministerul Sanatatii daca reactivii sunt fabricati in Romania , sau Declaratia de conformitate conform marcajului CE, daca produsele sunt din import , care va confirma ca reactivii sunt acceptati pe piata din Romania conform acordurilor mutuale de la nivelul UE(declaratia de conformitate CE , va trebui depusa in traducere autorizata.Se solicita prezentarea acestor documente inconformitate cu prevederile Legii nr.176/2000-modificata si actualizata privind dispozitivele medicale si a HG nr.54/2009-privind introducerea pe piata a dispozitivelor medicale.Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiunea documente de calificare.Documentele vor fi semnatecu semnatura electronica.Standarde de asigurare a calitatiiOfertantii vor prezenta in copie certificatul de implementare a managementului calitatii ISO 9001/2008 sau orice alt document recunoscut cu care sa demonstreze indeplinirea acestei cerinte.Documentele vor fi depuse on-line utilizand interfata SEAP la sectiunea documente de calificare.Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conditiile in care in urma evaluarii ofertelor conform criteriului de atribuire se inregistreaza doua sau mai multe oferte la egalitate pe primul loc se va proceda la solicitarea unei noi oferte de pret prin intermediul SEAP . Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazutein Fisa de Date a achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotitade o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Se va accepta completarea ulterioara a documentelor dupa cum urmeaza: -in cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu va mai mic de 3 zile lucratoare. -Autoritatea contractanta se va asigura ca ofertantul a carei oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu deincheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele solicitate. -In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sauprofesionala vor fi indeplinite prin cumul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006 modificata si actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala: Str.Stadionului nr.7, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120144, Romania, Tel. +40 0238720689, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2013 21:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer