Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru aprovizionarea, transportul si distributia de produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pe anul


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
5.214.153 RON

Castigatorul Licitatiei: ALBALACT S.A.
Anunt de atribuire numarul 144739/29.10.2013
Informatii anunt de participare asociat 141207
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel. +40 234537200, Email: achizitii.publice@csjbacau.ro, Fax: +40 234535012, Adresa internet (URL): www.csjbacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru aprovizionarea, transportul si distributia de produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pe anul scolar 2013-2014, respectiv 2014-2015, in conformitate cu prevederile OUG nr.96/2002 cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform traseelor stabilite prin caietul de sarcini
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru pentru aprovizionarea, transportul si distributia de produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pe anul scolar 2013-2014, respectiv 2014-2015, in conformitate cu prevederile OUG nr.96/2002Pentru anul scolar 2013-2014 se vor incheia contracte subsecvente carese vor derula timp de 12 luni, de la data inceperii anului scolar, avand o valoare estimata de 9.336.208, 86 lei fara TVAPentru anul scolar 2014-2015 se vor incheia contracte subsecvente carese vor derula timp de 12 luni, de la data inceperii anului scolar, avand o valoare estimata de 10.269.829, 68 lei fara TVA
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
5, 214, 153.12RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S130-224079din08.07.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 12697/9381 Denumirea: Acord cadru-produse lactate pentru eleviiclasele I-VIII si prescolari 2013-2015, LOT1
V.1) Data atribuirii contractului 17.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALBALACT S.A.
Adresa postala: Oiejdea, Com.Galda de Jos, Dn1, Km.392+600, Localitatea: Oiejdea, Cod postal: 510200, Romania, Tel. +40 0258816425, Email: SECRETARIAT@ALBALACT.RO, mihai.militaru@albalact.ro, it@albalact.ro, Fax: +40 0258816425, Adresa internet (URL): WWW.ALBALACT.RO
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2134292.82 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2037198.24 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 12698/936 Denumirea: Acord cadru-produse lactate pentru eleviiclasele I-VIII si prescolari 2013-2015, LOT2
V.1) Data atribuirii contractului 17.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DORNA S.A.
Adresa postala: STR. TRANSILVANIEI, NR. 40, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 725700, Romania, Tel. +40 230375121/22, Email: sorin.cuciureanu@ladornagroup.ro, dorel.radu@lactalis-romania.ro, anca.pasca@lactalis-romania.ro, bogdan.aldea@abconsulting.ro, marius.bogdan@lactalis-romania.ro, mihaela.chiripuci@ladornagroup.ro, adrian.anca@lactalis-romania.ro, anca.avasilichioaei@lactalis-romania.ro, Fax: +40 230375335
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2436432.90 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2399425.60 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 12699/185 Denumirea: Acord cadru-produse lactate pentru eleviiclasele I-VIII si prescolari 2013-2015, LOT3
V.1) Data atribuirii contractului 17.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SOLE MIZO ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: DJ 216, Bifurcatie nr. 4 ( birou nr. 1-3 si 14 -15 ), Localitatea: Timisoara, Cod postal: 30 000, Romania, Tel. +40 0733071652/ 0256380740, Email: raluca.lazar@solemizo.ro, info@solemizo.ro, daniela.brancu@solemizo.ro, Fax: +40 0256380741, Adresa internet (URL): www.solemizo.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 4310714.76 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4179957.76 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
Contract nr: 12700/9382 Denumirea: Acord cadru-produse lactate pentru eleviiclasele I-VIII si prescolari 2013-2015, LOT4
V.1) Data atribuirii contractului 17.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALBALACT S.A.
Adresa postala: Oiejdea, Com.Galda de Jos, Dn1, Km.392+600, Localitatea: Oiejdea, Cod postal: 510200, Romania, Tel. +40 0258816425, Email: SECRETARIAT@ALBALACT.RO, mihai.militaru@albalact.ro, it@albalact.ro, Fax: +40 0258816425, Adresa internet (URL): WWW.ALBALACT.RO
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1162403.88 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1109243.52 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
Contract nr: 12701/9383 Denumirea: Acord cadru-produse lactate pentru eleviiclasele I-VIII si prescolari 2013-2015, LOT5
V.1) Data atribuirii contractului 17.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALBALACT S.A.
Adresa postala: Oiejdea, Com.Galda de Jos, Dn1, Km.392+600, Localitatea: Oiejdea, Cod postal: 510200, Romania, Tel. +40 0258816425, Email: SECRETARIAT@ALBALACT.RO, mihai.militaru@albalact.ro, it@albalact.ro, Fax: +40 0258816425, Adresa internet (URL): WWW.ALBALACT.RO
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1740386.34 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1661204.16 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5
Contract nr: 12702/186 Denumirea: Acord cadru-produse lactate pentru eleviiclasele I-VIII si prescolari 2013-2015, LOT6
V.1) Data atribuirii contractului 17.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SOLE MIZO ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: DJ 216, Bifurcatie nr. 4 ( birou nr. 1-3 si 14 -15 ), Localitatea: Timisoara, Cod postal: 30 000, Romania, Tel. +40 0733071652/ 0256380740, Email: raluca.lazar@solemizo.ro, info@solemizo.ro, daniela.brancu@solemizo.ro, Fax: +40 0256380741, Adresa internet (URL): www.solemizo.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2180178.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2113914.88 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
6
Contract nr: 12703/187 Denumirea: Acord cadru-produse lactate pentru eleviiclasele I-VIII si prescolari 2013-2015, LOT7
V.1) Data atribuirii contractului 17.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SOLE MIZO ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: DJ 216, Bifurcatie nr. 4 ( birou nr. 1-3 si 14 -15 ), Localitatea: Timisoara, Cod postal: 30 000, Romania, Tel. +40 0733071652/ 0256380740, Email: raluca.lazar@solemizo.ro, info@solemizo.ro, daniela.brancu@solemizo.ro, Fax: +40 0256380741, Adresa internet (URL): www.solemizo.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5641629.84 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5214153.12 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
7
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In situatia in care se prezinta doua sau mai multe oferte care contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc si care au preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Nota: Potrivit art. 11 din H.G. nr. 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: office@cnsc.ro, Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Bacau - Serviciul Juridic, Monitorizare, Reglementari
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 234537200, Email: serviciuljuridic@gmail.com, Fax: +40 234535012, Adresa internet (URL): www.csjbacau.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2013 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer