Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord-cadru pentru furnizare sorturi cribluri (agregate concasate de cariera)


Anunt de participare numarul 144317/14.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DRUMURI SI PODURI SA SIBIU
Adresa postala: SOSEAUA ALBA IULIA, NR.68, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: birou achizitii, Tel. +40 269210095, In atentia: Adrian Cosa, Email: [email protected], Fax: +40 269235885, Adresa internet (URL): www.drumuripodurisibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord-cadru pentru furnizare sorturi cribluri (agregate concasate de cariera)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de asfalt Seica Mare f.n. jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 523, 800 si 1, 047, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente: trimestrial, in functie de necesitatile aparute. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 523.800 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru este destinat sa asigure furnizarea agregatelor concasate de cariera necesare pentru executarea contractelor de lucrari ce fac obiectul activitatii autoritatii contractante, pentru perioada de un an.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212430-3 - Criblura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimarea cantitatii minime pt acordul-cadru: criblura 4-8mm: 2.900 tone, criblura 8-16mm: 3.000 tone, criblura 16-25mm: 1.100 tone. Estimarea cantitatii maxime pt acordul-cadru: criblura 4-8mm: 5.800 tone, criblura 8-16mm: 6.000 tone, criblura 16-25mm: 2.200 tone. Cantitate minima contract subsecvent: 1750 tone.
Cantitate maxima contract subsecvent: 7000 tone.
Valoarea estimata fara TVA: intre 523, 800 si 1, 047, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 10.476 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr: RO47 RNCB 0227 0360 6338 0001, deschis BCR Sibiu, cod fiscal RO11766640 sau orice instrument de garantare conform art. 86 din HG 925/2006.Reducere 50 % pentru IMM-uri definite conform legii nr. 346/2004, actualizata.Obs. In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50 % din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM (Formular nr. 11) oferta acestuia va fi respinsa la deschidere.Garantia de participare, indiferent de modul de constituire, se va prezenta in format electronic pe SEAP, cu semnatura electronica, conform art. 17, alin. 3 si art. 18 din HG 1660/2006. In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic pe SEAP, conform art. 17, alin. 4 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in original pe adresa Soseaua Alba Iulia, nr. 68, cod 550052 pana la data limita de depunere a ofertelor.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.Oferta neinsotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, va fi respinsa in conditiile art. 33 litera b) din HG 925/2006.Garantia de participare va fi constituita in lei. In cazul in care va fi constituita in euro, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract.Garantia de buna executie mai poate fi constituita, daca partile convin astfel, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile totale/partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Municipiului Sibiu. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Municipiului Sibiu pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Municipiului Sibiu, cat si de unitatea Trezorerieila solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, dar nu inainte de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de venituri si cheltuieli al autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (formular nr. 1)
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (formular nr. 2)
In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Declaratia va fi insotita de:
a) Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
b) Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Certificatele fiscale solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata.
c) Documente doveditoare apartenentei ofertantului la categoria IMM ? daca este cazul.
Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: completare formular nr. 3.
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare formular nr. 4.
5. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69'1 din OUG 34/2006: completare formular nr. 5. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea si desfasurarea procedurii de atribuire, sunt: Muntean Nicolae, Brus Ioan Lucian, Goreaev Gabriel, Streza Maria, Crisan Daniela, Ifrim Neculai, Badila Marinela, Cosa Adrian, Isdraila Mihai, Petcu Anamaria. Pentru persoane juridice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al ofertantului a codului CAEN corespunzator comercializarii produselor ofertate.
Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati, de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa exercite activitati profesionale conform caietului de sarcini.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, sau documentele solicitate lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul financiar-contabil anual la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat la organele competente - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - se va completa Formular nr. 6 - Informatii generale. Media anuala a cifrei de afaceri trebuie sa fie cel putin 1.047.600 lei. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerinta obligatorie, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
- Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, autentificat.
- Angajamentul ferm autentificat de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine operatorul economic confirma faptul ca va pune la dispozitia acestuia resursele financiare invocate.
Se solicita Formular nr. 7
- Persoana care sustine financiar operatorul economic nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - se va completa Formular nr. 6 - Informatii generale. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerinta obligatorie, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, autentificat.- Angajamentul ferm autentificat de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine operatorul economic confirma faptul ca va pune la dispozitia acestuia resursele financiare invocate.Se solicita Formular nr. 7- Persoana care sustine financiar operatorul economic nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind sustinerea de catre o alta
persoana a capacitatii tehnice si/sau profesionale. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm autentificat al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele tehnice si profesionale invocate.
Se solicita Formular nr. 10
- Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire.
Dovada indeplinirii, in ultimii 3 ani, a cel putin un contract care include livrarea de produse similare, in valoare minim 523.800 lei fara TVA. Ofertantul va depune documente/certificari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa valoarea, perioada de livrare, beneficiari. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerinta obligatorie, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Experienta similara - Completare Formular nr. 9.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. CompletareFormular nr. 8.
Standarde de asigurare a calitatii. Ofertantul va prezenta certificare ISO 9001 sau echivalent, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, valabila la data limita de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm autentificat al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele tehnice si profesionale invocate.Se solicita Formular nr. 10- Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire.Ofertantul va depune documente/certificari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa valoarea, perioada de livrare, beneficiari. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerinta obligatorie, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Completare Formular nr. 9.CompletareFormular nr. 8.Ofertantul va prezenta certificare ISO 9001 sau echivalent, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, valabila la data limita de depunere a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: mai 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In caz de egalitate pe primul loc in clasament, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice, de catre operatorii economici, de documente care contin preturi noi.Potrivit dispozitiilor art. 11 alin 4 din HG nr. 925/2006 in varianta modificata de HG nr. 834/2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Ofertantul are obligatia de a prezenta aceste certificate atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in intervalul prevazut in respectiva solicitare.In cazul in care comisia de evaluare constata ca unul sau mai multi ofertanti/candidati a/au prezentat anumite documente prin care se confirma indeplinirea cerintelor privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, care nu sunt in totalitate corespunzatoare cu cerintele precizate, aceasta va solicita ofertantilor respectivi clarificari, acordand in acest scop un termen rezonabil de timp, in limita a 72 de ore de la momentul solicitarii.In cazul in care ofertantul nu transmite in perioada precizata de comisia de evaluare clarificarile/raspunsurile solicitate, oferta va fi considerata neconforma.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pe parcursul derularii procedurii, prezentarea prin posta, la sediul S.C. ?Drumuri si Poduri S.A. Sibiu, Soseaua Alba Iulia nr. 68, Sibiu, judetul Sibiu, a oricarui document care poate aduce clarificari asupra indeplinirii criteriilor de calificare sau a cerintelor legate de propunerea tehnica si cea financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Drumuri si Poduri SA - birou achizitii
Adresa postala: Soseaua Alba Iulia, nr. 68, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Tel. +40 269210095, Email: [email protected], Fax: +40 269235885, Adresa internet (URL): www.drumuripodurisibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2013 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer