Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU pentru lucrari si servicii de intretinere multianuala vara-iarna 2008-2011 pentru DRDP Timisoara


Anunt de participare numarul 47116/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serv Licitatii Contracte, Tel.0256309631, In atentia: Diana IVASCU, Email: [email protected], Fax: 0256309601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serv Licitatii Contracte, Tel.0256309631, In atentia: Diana IVASCU, Email: [email protected], Fax: 0256309601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serv Licitatii Contracte, Tel.0256309631, In atentia: Diana IVASCU, Email: [email protected], Fax: 0256309601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii/documentatii.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU pentru lucrari si servicii de intretinere multianuala vara-iarna 2008-2011 pentru DRDP Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Drumurile nationale din administrarea DRDP Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 4 contracte subsecvente pe fiecare lot (SDN) cate 1 (unu) in fiecare an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru presupune executia de lucrari de intretinere si reparatii a drumurilor nationale din administrarea DRDP Timisoara realizate prin orice mijloace corespunzatoare cerintelor specificate de autoritatea contractanta pentru perioada 2008-2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.1)
36934000-7-Marcaje (Rev.1)
74730000-5-Servicii de curatenie specializate (Rev.1)
90212000-6-Servicii de deszapezire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari si servicii de intretinere multianuala vara-iarna 2008-2011 pe loturile din Anexa B
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul intra sub incidenta art.122, lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiede part in suma totala de: 1.820.000 lei, echiv a 488.236, 71 euro, la cursul BNR de 3, 7277 lei/euro din data de 19.03.2008, detaliata pe fiecare lot in parte in Anexa B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici cu care se va semna acordul cadru si contractul subsecvent: acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conf. art.180 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si cele locale, certificat constatator de la ORC sau echivalent, certificat de atestare fiscala, certificat APDP pentru executie lucrari pe drumurile nationale sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe anii 2005, 2006, 2007, scrisori de bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Total cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 288.000.000 lei excl. TVA, echivalentul a 77.259.436, 11 euro, calculat la cursul BNR de 3, 7277 lei/euro din data de 19.03.2008, detaliata pe fiecare lot in parte in Anexa B
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii/lucrari similare efectuate in ultimii 3/5 ani;
Informatii referitoare la dotarea tehnica minima si personalul tehnic necesar indeplinirii acordului cadru - conform Doc. de atribuire;
certificat de atestare: ISO 9001/2001, ISO 14001/2005 si 18001/2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Total experienta similara 28.800.000 lei, excl. TVA, echivalentul a 7.725.943, 61 euro, calculat la cursul BNR de 3, 7277 lei/euro din data de 19.03.2008, detaliata pe fiecare lot in parte in Anexa B. Se solicita minim cate un contract pentru lucrari de intretinere curenta pe timp de vara a DN-urilor, servicii de deszapezire, lucrari de covoare asfaltice, ranforsari, tratamente bituminoase, slam bituminos, RK, etc. conform Documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S9-009702 din 15.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante sau cu OP in contul DRDP Timisoara RO05INGB0002008143508911 deschis la ING Timisoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 10:00
Locul: sala de sedinte din cadrul DRDP Timisoara, etj.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantului, max. 1 pers
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru lucrari si servicii similare, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona ulterior noi lucrari si servicii suplimentare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare (art. 122, lit j din OUG 34/2006)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic din cadrul DRDP Timisoara
Adresa postala: str.Coriolan Baran, nr. 18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Tel.0256309617, Email: [email protected], Fax: 0256309632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2008 23:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer