Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru servicii de reparatii si intretinere pentru autoutilajele si echipamentele aferente de import si indigene din dotarea D.R.D.P. Cluj (SDN 1-7) - perioada 2009-2012


Anunt de participare numarul 78162/27.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DRDP Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0264-432434;432552, In atentia: Fodor Ambrozie, Email: [email protected], Fax: 0264-432446;432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DRDP Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0264-432434;432552, In atentia: Fodor Ambrozie, Email: [email protected], Fax: 0264-432446;432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DRDP Cluj
Adresa postala: str. Decebal nr.128, la secretariatul DRDP Cluj, etaj 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0264-432434;432552, In atentia: Fodor Ambrozie, Email: [email protected], Fax: 0264-432446;432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru servicii de reparatii si intretinere pentru autoutilajele si echipamentele aferente de import si indigene din dotarea D.R.D.P. Cluj (SDN 1-7) - perioada 2009-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: in cadrul sectiilor (SDN-urilor), districtelor, bazelor de deszapezire si DRDP Central Cluj.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 898, 939 si 9, 357, 924RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de reparatii si intretinere pentru autoutilajele si echipamentele aferente de import si indigene din dotarea D.R.D.P. Cluj (SDN 1-7) - perioada 2009-2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si Anexelor la Caietul de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 898, 939 si 9, 357, 924RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
9.000 lei inclusiv TVA ; IMM-urile beneficiaza, de reducere la 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anul 2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat conform O.U.G. 34/2006 modificat cu OUG 19/2009 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un document din care sa reiasa ca ofertantul nu s-a aflat in ultimii 5 ani in situatiile prevazute de art 180-181/OUG 34/2006 : Certificat/ORC-echivalent , Cazier juridic-echivalent , Declaratie pe propria raspundere date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociati profesionale care sunt valabile pana cel mai tarziu la adjudecare, plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finatelor , Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani si cel putin unul dintre urmatoarele documente : Declaratii Bancare corespunzatoare , Scrisori de Bonitate din partea bancilor, Bilant contabil 2007;2008 cu lichiditate generala si solvabilitate patrimoniala , Caziere fiscale echivalente, Certificari , echivalent , " Angajament ferm " al unei persoane fizice sau juridice legalizat de un notar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - TOTAL :5.501.698, 00 lei, reprezentand 1.296.775, 09 euro(curs BNR 22.04.2009 ora 13:00, 1 euro=4, 2426 lei);IMM-urile beneficiaza, de reducere la 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala , resursele umane si resursele tehnice. Experienta similaraAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract sau maxim 3 contracte.Centralizator experienta similara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - TOTAL :825.254, 70 lei , reprezentand 194.516, 26 euro;( curs BNR 22.04.2009 ora 13:00, 1 euro=4, 2426 lei)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
valoare manopera
50%
Descriere: se acorda maxim 50 puncte
2.
valoare piese de schimb
40%
Descriere: se acorda maxim 40 puncte
3.
Garantia serviciului de reparare
10%
Descriere: se acorda maxim 10 puncte
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S16-022737 din 24.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2009 10:00
Locul: Sediul DRDP Cluj, str. Decebal nr.128 , Sala mare, etaj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre operatorul economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de catre operatorii economici din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante. In situatia in care atasarea Documentatiei de Atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice, autoritatea contractanta va pune la dispozitie gratuit , oricarui operator economic care a inaintat o solicitarea in acest sens (scrisoare de interes), un exemplar din Documentatia de atribuire , pe suport hartie ori pe suport magnetic.Documentatia de atribuire pate fi transmisa si prin posta de catre autoritatea contractanta . Operatorii economici vor transmite prin fax , ,Scrisoare de interes si vor apela la o firma de curierat.Doc.de atribuire se gaseste si pe situl DRDP Cluj : www.drdpcluj.ro , la sectiunea Achizitii Publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca , ,Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432.434, Email: [email protected], Fax: 0264-432.350, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2009 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer