Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru privind servicii de publicarea de anunturi in mijloace de informare media(presa scrisa) cu arie de difuzare la nivel national


Anunt de participare numarul 148472/12.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Timisoara
Adresa postala: B-dul Gheorghe Lazar nr. 9B, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Punct(e) de contact: Ilarie Popescu, Tel. +40 0256499334, Email: [email protected], Fax: +40 0256499332, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru privind servicii de publicarea de anunturi in mijloace de informare media(presa scrisa)cuarie dedifuzare la nivel national
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: La nivel national-cel putin municipiile resedinta de judet
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 31, 270 si 587, 876RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza incheierea a minim un contract subsecvent in trim I 2014; trim 2 2014; trim 3 2014, trim 4 2014
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicare de anunturi in mijloace de informare media(presa scrisa)cuarie dedifuzare la nivel national
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor ce vor face obiectul acordului cadru : minim 100 anunturi;maxim 1880 anunturi.
-pt un contract subsecvent : minim 35 anunturi;maxim 470 anunturi.
Numarul de anunturi mentionat mai sus este estimativ, fiind calculat pt. o perioada de 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: intre 31, 270 si 587, 876RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum gar de participare: 11750 lei. Garantia se va constitui in conform cu prev art. 86 alin.1 din HG 925/2006 . Gar de particip se constituie printr-un instrum de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, ) , sau prin virament bancar, in cuantum prev in documentatie si va fi valabil 60 zile (cel putin egala cu valab ofertei) de la termen limita de primire a ofertelor . La proced online, dovada constit gar de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata(in original) la sediul Aut Contract de catre toti op econom pana la data limita de depunere a ofertelor .Contul in care se va constit gar de particip este : RO59TREZ6215005XXX000314 deschis la Trez Timisoara . In caz in care ofertantul se incadr in categ IMM, astfel cum acestea sunt def prin Legea nr.346/2004 priv stimul infiintarii si dezv IMM, acesta benef de reducere cu 50% a cerintei privind cuantum gar de particip. In ac situatie, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ IMM . Se accepta o singura scris de gar de particip care sa acopere integral suma mentionata mai sus. Daca ofertantul a contestat proced de achizitie , in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre Aut Contract a masur de remediere necesare, retinerea din gar de particip va fi conform preved art. 278 ^1 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulter, respectiv 4367.875 lei. - Restit garant de particip se va face conform art. 88, sect I, cap VII, din HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulter. Cursul la care se va face echival leu/alta valuta (pentru eventual depunerii ofertelor de catre un operat econ strain) este cel stab de BNR cu 5(cinci) zile anterior datei limita de depun a ofertelor 5%, din valoarea fara TVA a contractului subsecvent , in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului..Modul de constituire: Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din H.G.nr.925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de H.G.nr.1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale.Potrivit art.16 din Legea nr.346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani, conform art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta respectiva de calificare consta in completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea cu referire la cele mentionate mai sus si prezentata in Formularul nr. 1 din Sectiunea ? Modele de formulare?Pentru persoane juridice straine: a.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente
nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.
Toate certificatele/documentele de la punctul a)(Declaratiile cu privire la art. 180 si art. 181) pot fi scanate in original.?. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii :
- a intrat in faliment , ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii criteriilor de calificare si selectie
Cerinta obligatorie de calificare consta in prezentarea documentului mentionat mai jos :
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181?completata in conformitate cu formularul nr. 2 din Sectiunea ? Modele de formulare?Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantilor din procedura aplicata pentru atribuirea, contractului.Pentru persoane juridice straine: b. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.
Toate certificatele/documentele de la punctul b de mai sus trebuie sa fie prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul certficata prin semnatura si stampila. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
Cerinta nr.3
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor
-Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul statului si catre bugetul local ( din care sa rezulte ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in careeste prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin(4) din HG 925/2006.
-In situatia in care din documentele de mai sus reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus din procedura pt. atribuirea contractului.
Pentru persoane juridice straine: c. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinitobligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentelor li se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.
Toate certificatele/documentele de la punctul c de mai sus trebuie sa arate situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata( amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respecta conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante), conf.Ordin ANRMAP nr.314/12 10 2010-completat in conformitate cu formular nr.3, din Sectiunea ? Modele de formulare?
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
Cerinta nr.5
-Declaratie de proprie raspundere(- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante) privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006- completat in conformitate cu formular nr.6, din Sectiunea ? Modele de formulare.
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire :
Lucian-Ovidiu Heius -Director General
-Liliana-Mihaiela Lupu-Director Executiv Servicii Interne
-Elek Ladislau- Director Executiv Colectare
- DumitruPopovici-Trezorier-Sef
- Daniela Jichici-sef serviciu
-Delia Iusan ?sef serviciu
Comisia de evaluare-ec.Ilarie Popescu
-ing.Ana Cociobea
-jr.Zbircot Ovidiu
-ing.Doru Gheorghe Rosu - membru de rezerva
-jr. Virginia Anculia-membru de rezervaNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz). Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca :
domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .
In etapa evaluarii ofertelor, operatorul/operatorii economici clasati pe primul loc, trebuie sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in situatia in care nu a
fost depus in una din aceste forme.
- Pt. persoane juridice /fizice straine
- Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -documentul se va prezenta anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara -se vor prezenta datele deindentificare ale ofertantului si se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr.4, -Fisa de informatii generale , de catrereprezentantul legal al firmei ofertante
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Tirajul mediu difuzat pe editie pentru perioada ianuarie ? martie 2013.
Pentru publicatiile cu arie de raspandire nationala tirajul mediu difuzat pe
editie va fi de minimum 10000 exemplare
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani care sa demonstreze experienta operatorului economic in domeniul care face obiectul procedurii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa prezinte actul justificativ din care sa rezultetirajul mediu difuzat pe editie certificat de entitati juridice care au competenta de a audita tirajul mediu difuzat/editie)in copie lizibila semnata si stampilata pt. , ,conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante sau declaratia de difuzare catre BRAT sau echivalent, data de editor pe proprie raspundere si certificata de catre BRAT sau echivalentSe va completa formularul nr. 9 , de catre reprezentantul legal al firmei ofertante
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se vor respecta termenele prevazute la art. 256^2 alin (1), lit. a din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Timisoara
Adresa postala: B-dul Gh.Lazar, Nr.9B, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Tel. +40 256499334, Email: [email protected], Fax: +40 256499332
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer