Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru "Servicii de paza si protectie a obiectivelor , bunurilor si valorilor Sucursalei Hidrocentrale Hateg"- perioada 2013-2016


Anunt de intentie (utilitati) numarul 22957/20.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Hateg, Tel. +40 254207407, In atentia: Petru Tasala sau Ioan Vintan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 254777746
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Acord cadru "Servicii de paza si protectie a obiectivelor , bunurilor si valorilor Sucursalei Hidrocentrale Hateg"- perioada 2013-2016
II.2) Tipul de contract
Servicii
27 - Alte servicii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru "Servicii de paza si protectie a obiectivelor , bunurilor si valorilor Sucursalei Hidrocentrale Hateg"- perioada 2013-2016
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 5, 500, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
se va semna un acord cadru pe 4 ani
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 5, 500, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer