Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acordare linie de credit pentru o perioada de 10 ani,in valoare de 1500000 RON pentru finantarea obiectivului de investitii;Reabilitare drum comunal DC10 sat Timus,com.Avrameni jud.Botosani"finantat prin programul SAPARD,precum si pentru celelalte investi


Anunt de participare numarul 18021/13.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA AVRAMENI (PRIMARIA AVRAMENI)
Adresa postala: SAT AVRAMENI, COM AVRAMENI, JUD BOTOSANI, Localitatea: Avrameni, Cod postal: 717015, Romania, Punct(e) de contact: IOAN CARNU, Tel.0231563010, In atentia: Ivanescu Neculai, Email: [email protected], Fax: 0231563133
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acordare linie de credit pentru o perioada de 10 ani, in valoare de 1500000 RON pentru finantarea obiectivului de investitii;Reabilitare drum comunal DC10 sat Timus, com.Avrameni jud.Botosani"finantat prin programul SAPARD, precum si pentru celelalte investitii pe care Consiliul Local Avrameni le va executa in continuare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Unitatea administrativ teritoriala a com Avrameni, jud.Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar in valoare de1500000 RON, pentru finantarea unor investitii publice locale si a unor investitii SAPARD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imprumut bancar in valoare de 1500000 RON
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 03.07.2017
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara in valoare de 10000 RON sau virament in contul unitatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art, 181, certificat constatator emis de ORC, autorizatie de functionare a bancii emisa de BNR sau MFP, sau documente echivalente emisede alta autoritate competenta din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor la datadepunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afacer pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea totala a activelor bancare la data de 31 12 2006 minim 3 miliarde euro, volumul total al imprumuturilor, confirmate de Comisia de autorizare a imprumuturilor locale in anii 2005-2006, indicatori de lichiditate(mai mari de 1), solvabilitate -minim 12%-comunicati de BNR sau institutii similare, lista prestarilor de servicii in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Plata de urgenta a primei transe a obiectivului de investitii privind Reabilitarea drumului comunal DC10 finantat din fonduri SAPARD
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Val.tot.a ac. bancare la 31 12 2006 min 3 mld.E, vol. tot.al imprumuturilor acordate autoritatilor locale, indic.de lichiditate -mai mari de 1si solvabilitate min-12%
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: plata la caseria unitatii, sau ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2007 10:00
Locul: Primaria Avrameni, jud.Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti sau imputerniciti ai ofertantilor, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reabilitare drum comunal calamitat DC10 di sat Timus com Avrameni jud.Botosani, proiect finantat prin programulSAPARD
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleas, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str.Stefan cel Mare nr62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720076, Romania, Tel.0230/2214396
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Avrameni,
Adresa postala: com.Avrameni jud.Botosani, Localitatea: Avrameni, Cod postal: 717015, Romania, Tel.0231/563010, Email: [email protected], Fax: 0231/563133
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2007 17:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer