Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACTUALIZARE P.U.G. , P.U.Z., P.U.D., SI R.L.U. ALE COMUNEI GANEASA ,JUDETUL OLT


Anunt de participare numarul 21372/28.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Ganeasa
Adresa postala: Sat Izvoru, Comuna Ganeasa, judetul Olt, Localitatea: Ganeasa, Cod postal: 237185, Romania, Punct(e) de contact: Ilie Tilvanoiu, Tel.0249436171, Email: [email protected], Fax: 0249436171
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACTUALIZARE P.U.G. , P.U.Z., P.U.D., SI R.L.U. ALE COMUNEI GANEASA , JUDETUL OLT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNA GANEASA, JUDETUL OLT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentare, Cartarea detaliata a satelor componente, cartografierea(transpunerea pe planuri), ridicari topografice de detaliu, verificari, completari, editie conform fisei de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total o.m.c.=6028 din care: documentare=150o.m.c., cartare=1802 o.m.c., cartografiere=2028 o.m.c., ridicari topografice=1500 o.m.c. si verificari, completari, editie=548 o.m.c.
Valoarea estimata fara TVA: 83, 632RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 500ron, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, prin virament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Prestator
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea formulata pe propria raspundere, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in articolul 181 din o.u.g. 34/2006, certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul statului si bugetul local, certificat constatator emis de oficiul registrului de pe langa tribunalul judetean
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu privire la obligatiile contractuale in desfasurare, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, solvabilitate patrimoniala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale si fisa de informatii privind experienta similara insotita de recomandarea din partea unui beneficiar al lucrariide proiectare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: chitanta fiscala
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 13:00
Locul: Primaria Ganeasa, judetul Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau persoane imputernicite de acestia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Olt
Adresa postala: Str.Manastirii nr.2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230038, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr.44, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050042, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr.44, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050042, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2007 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer